Philips DC570/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DC570/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

suusje1965 12-06-2012
Geschreven voor: Philips DC570/12

Ik heb dit apparaat al jaren en ben er erg blij mee. Hij geeft fantastisch geluid en pakt de iphone maar ook een usb stick. De radio erop staat hier de hele dag aan. De afstandbediening werkt niet altijd even goed (vooral niet bij de usb). Maar ik vind voor de prijs (meen dat ik hem voor 250 euro heb gekocht) dit echt een formidabel apparaat!

Rose70 24-01-2010
Geschreven voor: Philips DC570/12

Ik heb sinds begin december ook deze speaker en vind het echt een te gek ding!

Hij laadt mijn Ipod Touch 32GB 3e gen. op en geeft een geweldig geluid
En het kan heel hard zonder dat het verkeerd klinkt

Het enige minpuntje vind ik de losse antenne
De radiozenders storen als de draad niet op de juiste manier ergens hangt, ligt oid

Ik ben in ieder geval er heel blij mee en zou het niet willen missen!

rayke99 22-12-2009
Geschreven voor: Philips DC570/12

geluid goed, maar niet zo goed als de DCM580/12, verder zeer labiele opstelling, bij minste aanraking beweegt de speaker

kingmaker 26-11-2009
Geschreven voor: Philips DC570/12

Volgens Philips zelf niet compatible met de iTouch 3G. Maar in de praktijk werkt dat uitstekekend! Afspelen en opladen werkt prima. Er is zelfs een dock-inzet die past.
Goed en vol geluid, met knop voor extra bass en presets voor jazz, pop, rock of klassiek. Hij kan snoeihard! Kleine maar goed werkende afstandbediening. Als je de afstandbediening mocht kwijtraken kan bediening ook via het apparaat zelf.
Radio via een draadantennetje maar er zit ook een aansluiting voor kabelradio op. Die gebruik ik beide niet: met de iTouch en mijn draadloze netwerk stream ik radio via internet.
De aansluiting voor de USB-stick werkt ook nog: stick er in en hij speelt. Via de afstandbediening of knoppen op het apparaat zelf kun je nummers selecteren.
Of ie mooi is kun je het best zelf beoordelen, maar hij staat erg netjes in mijn modern-klassieke interieur.
Zijn er ook minpunten? Ja: geen knopverlichting op afstandbediening/apparaat en de ééndagslevering door Bol werd niet gehaald waardoor ik voor niets een verlofdag heb genomen.
Al met al ben ik zeer tevreden!

woomen 30-06-2009
Geschreven voor: Philips DC570/12

Via warenhuisservice gisteren besteld en vandaag al binnen!!!!

Eigenlijk weinig aan audio gewend maar deze Philips DC570 is voor ons toppie. Makkelijk in aansluiten, gebruik en door de houten kast een geweldig geluid. Vanaf het moment dat alles is aangesloten staat hij aan en hopen dat de buurtjes snel op vakantie gaan zodat we voluit kunnen!!! Machtig ......

teebos 20-05-2009
Geschreven voor: Philips DC570/12

De speaker heb ik nu circa 5 maanden in gebruik. Ben er zeer tevreden mee. Waarom?
Mooi warm geluid, ook bij hoge volume, mooi design en super handig. Makkelijk te verplaatsen dus staat bij feestjes lekker in de tuin muziek te maken.
Gebruik 'm met de Ipod.
nadeel is de afstandsbediening, te klein, verder is het jammer dat bass en treble geluiden niet apart te regelen is.
verder zeer tevreden mee

Boer1982 23-03-2009
Geschreven voor: Philips DC570/12

We hebben de DC570 nu enkele maanden in bezit en zijn hier zeer zeker tevreden over!
Diverse merken/modellen hebben we beluisterd en bekeken. We vonden het geluid van de DC570 veruit beter dan het merendeel van het aanbod. Het enige model dat wij qua geluid beter vonden was (zo vonden wij persoonlijk) het aanzien niet waard. De combinatie geluid, vormgeving en prijs is uitstekend! Tevens zijn er veel opties:
- Een afstandsbediening
- USB-aansluiting (bijv. harde schijf of een andere mp3-speler)
- Diverse ipod opzetstukjes
- Aan te sluiten op tv of dvd als speakerbox.
- Wekkerfunctie
- Radio
Etc. Etc.

seli 29-12-2008
Geschreven voor: Philips DC570/12

Heel mooie vormgeving, prachtig toestel.
Geluid is zuiver en helder.
De ipod kan je helemaal besturen met de bijgeleverde afstandsbediening, ook de menu functie's. De tuner werkt ook perfect, en je kan je televisie ook aansluiten op de AUX ingang met de bijgeleverde kabel.

PetervdVelde 09-12-2008

Mooie vorm.
Goede, volle geluidsweergave. Hij staat bij ons in een grote woonkeuken en het geluid gaat perse niet verloren.
Ipod (touch 2e gen.) en ook USb Stick goed te plaatsen en te gebruiken.
Radio (FM) doet het goed.
De afstandsbediening is wat klein, maar dat is meer een algemeen probleem, denk ik.