Altec Lansing Orbit M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Altec Lansing Orbit M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jpmoster 16-07-2011
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

dit is echt en geweldig speakertje!!! ik gebruik hem met mijn philips muse 8 gb, die heeft een sterk signaal, waardoor het echt een zeer krachtig speakertje word!! ook zonder muse 8gb heeft hij nog een zeer krachtig geluid.

WimLB 22-02-2011
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

Het geluid is voor zo'n klein speakertje geweldig. Ik heb hem aangesloten op een Sweex 8Gb MP4 speler.
Het snoertje is echt iets te kort. Helaas zit er geen volume regeling op, dus je bent afhankelijk van de capaciteiten van je MP3 speler. De vormgeving is niet geweldig. Ik had liever een rechthoekige speaker gezien. Ik ben zeer benieuwd naar het batterij verbruik en de levensduur van deze speaker.

erwinner 05-10-2010
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

Toen ik dit compacte speakertje uitpakte en gebruikte op mijn telefoon was ik tevreden met het een helder en open geluid zonder fratsen. Maar na een weekje begon het geluid zich steeds meer te vervormen en was op zacht tot normaal luister niveau niet meer om aan te horen, het speakertje resoneert bij bepaalde tonen als de malle. En ik was nog zo voorzichtig geweest met het volume, nooit heeft dit speakertje hard moeten zingen. Ik dacht eerst nog dat dit misschien aan de batterijen lag, dus met nieuwe weer geprobeerd maar het bleef slecht.
Kortom, leuk idee van Altec maar gewoonweg een slecht product die veel te snel kapot gaat.

lingpost 14-09-2010
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

Ik ben erg tevreden over deze aankoop. Verbazend warm geluid voor zo'n klein speakertje. Makkelijk mee te nemen. Er zit een mooi afgewerkt tasje bij, draagkoordje, karabijnhaak en een verloopstuk voor een 2.5 mm koptelefoon aansluiting.
Verder geen poespas, inpluggen, aanzetten en klaar.
Value for money!

Daantje04 05-08-2010
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

Geluidskwaliteit is echt super goed had ik niet verwacht.

Perfect voor oa. Park/Hotel/Tuin.

Werta 04-10-2009
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

Wat een goed geluid voor zo'n klein speakertje! Ideaal voor onderweg. Compleet pakket met hoesje, draagkoord en batterijen.

Aan/uit schakelaar had beter een schuifschakelaar kunnen zijn. Beetje oppassen bij gebruik etui.

Prijs/kwaliteit is prima!

macspresso 21-07-2009
Geschreven voor: Altec Lansing Orbit M

als ie t doet, doet ie t erg goed
ik ben wisselend tevreden met het product.*

plussen:
+ de geluidskwaliteit is heerlijk. eindelijk een compacte speaker met een goed hoorbare en bijna voelbare bass.
+ stereogeluid mis je absoluut niet. liever compact, mono en een dik geluid, dan onhandige schelle losse boxjes.
+ simpel en doeltreffend product.
+ ideaal voor midden in een groep binnen een straal van n paar meter.
+ robuust van buiten.
+ batterijen gaan echt lang mee, zelfs met volle bass.

minnen:
- aan/uit knop onhandig: ingedrukt is het apparaat aan. dat is vervelend als je het zeer strak passende beschermhoesje gebruikt, omdat de knop dan automatisch wordt ingedrukt.
- kort audiosnoertje (20cm)
- alleen 3 AAA batterijen mogelijk. geen mogelijkheid voor externe voeding.
- lichtgekleurde hoesje wordt snel vies.
- het volgende is waarschijnlijk fabricage fout en ik moet er nog mee terug naar de winkel. maar bij mijn product valt het volle geluid weg en maakt plaats voor een zacht schel geluid in combinatie met een ergerlijk hoge pieptoon. zeer onregelmatig. ik vermoed een los contactje binnenin. hierover hoop ik later een update te kunnen geven.

(*in gebruik met een ipod classic)