Altec Lansing inMotion MAX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Altec Lansing inMotion MAX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

peter123 08-02-2010
Geschreven voor: Altec Lansing inMotion MAX

Ik zocht eerst en vooral iets om mijn ipod op te laden. Dat er geluid uit moest komen was zeer wenselijk. Op verschillende websites staan filmpjes waar altec lansing als zeer goed aangeprezen wordt zeker kwa geluidskwaliteit. Ik zelf vind het geluid niet slecht maar ook niet echt goed.De lage tonen klinken onnatuurlijk en kan ook niet geregeld worden. Ik heb deze gekozen omwille van de ingebouwde radio, radio kan namelijk niet via de ipod worden weergegeven. Opvallend is wel de heldere stemmen bij praatprogramma's. Wat ik echt wel mis is een alarm want die heb ik niet op mijn ipod nano 5de generatie. Ipods of iphone die wel alarm hebben zou het wel kunnen werken, er is ook geen mal voor deze dock voor de ipod nano 5de generatie. Gelukkig heb ik er een orginele van apple die is dus wit en past niet bij het zwart van het apparaat... Er zijn wel 5 andere mallen bijgeleverd waaronder waarschijnlijk ipod classic, touch en iphone. Batterijduur is beperkt tot 3uur. Verder had ik ook een klassiek schuifantenne gewild, je zit nu namelijk met een draadantenne, een handvat om te verplaatsen is er ook niet, als je hem wil verplaatsen is de kans groot dat je per ongeluk een van de touch sensitive knoppen raakt, waardoor je bv. de speakers ongewild op een te hoog volume zet. Kwa aansluitingen is deze speaker ook beperkt. Geen usb alleen een aux om bv. andere mp3spelers aan te sluiten. Een aparte uitsparing om de afstandsbediening in op te bergen is dan wel weer handig.

Al bij al geen slecht apparaat maar de prijs is wat hoog voor wat het is.