Lenco IPD-3500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco IPD-3500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Mnl007 14-05-2012
Geschreven voor: Lenco IPD-3500

Ik heb deze wekkerradio nu ruim een jaar. In het begin vond ik hem geweldig. Je eigen muziek, radio, goed geluid en hij ziet er mooi uit. Maar nu na een jaar gaat hij ineens vreemd doen. Soms zet ik hem aan en staat het volume vol aan. Ik dacht eerst dat het een grap was van iemand hier thuis, maar dat bleek niet zo te zijn. Sinds een paar dagen regelt hij uit zichzelf het geluid en de zenders. Als hij aan staat gaat het volume ineens harder of zachter en hij veranderd dus van zender terwijl ik hem niet eens aanraak.

Pomoek 04-11-2009
Geschreven voor: Lenco IPD-3500

Gisteren is mijn Ipod dock binnen gekomen. Dit is dus een 1e indruk. Het apparaat is behoorlijk zwaar en voelt degelijk aan. Ik vind het design mooi, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Het geluid dat uit deze set komt is heel behoorlijk, en de Ipod laat zich makkelijk bedienen met de afstandsbediening. Het schermpje is gezien het formaat vrij klein. Het kan gedimd worden. De standen zijn echter zwart, fel, feller felst!. Dit blijft toch een probleem voor elektronica makers, als het schermpje al dimbaar is dan is het nog vaak te fel. Wat ik ook jammer vind: Het LCD-schermpje wordt niet helemaal donker. De tekens en teksten die "uit" staan blijf je dus gewoon zien. Het schermpje zit ook niet helemaal recht. De bediening van de knoppen gaat redelijk zwaar, met "klikken". Dit gaat beter met de afstandsbediening. Het instellen van de wektijden is het grootste nadeel aan deze wekker. Hoewel ik toch wel een redelijke techniekknobbel heb koste me dit toch enige tijd voordat ik het voor elkaar kreeg. de gebruiksaanwijzing zal zeker eens moeten worden nagekeken want die klopt gewoon niet en is niet volledig. Dat vind ik dus echt een groot nadeel, dit dient bij een wekker eenvoudig te zijn. Jammer dat er geen zwarte passtukjes bijzitten voor de verschillende types Ipod. Nu heb ik de standaard witte van mijn Nano erin geplugd, maar dat ziet er toch een beetje vreemd uit.
Conclusie: Ik wacht nog een paar dagen af, ik geef 't voorlopig nog het voordeel van de twijfel. Wat ik wel kan zeggen: Het geluid is prima, de afwerking ook, maar de bediening is gewoon slecht.