De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL PartyBox STAGE 320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Maike3001 09-08-2024

Een zeer goede partybox!

Geschreven voor: JBL PartyBox STAGE 320

Het geluk gehad om deze partybox tegen gereduceerd tarief aan te mogen schaffen om te testen. Wat een beest! Perfect geluid, zeer makkelijk te bedienen, werkt goed samen met de (draadloze) JBL microfoons. De lichtshows zijn prachtig om te zien. De box weegt behoorlijk zwaar maar dat kan ook bijna niet anders met deze mate van kwaliteit. Ik zou deze partybox zeker aanbevelen tov van goedkopere B-merken, waar wij ook de nodige ervaring mee hebben. Een eenmalige investering om vervolgens jarenlang veel plezier van te hebben.

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Mooi en kraakhelder geluid
  • Makkelijke te bedoenen
  • Uitneembare accu
  • Prachtige lichtshows

Minpunten

• Gewicht
  • Prijs
  • Niet compatibel met andere merken

rubberenrobbie 03-08-2024

Geweldige partybox voor elk gewenst feestje!

Geschreven voor: JBL PartyBox STAGE 320

Ik dacht doe eens gek. Nou het kan niet gek genoeg met deze partybox. Wauw de box heeft mij verrast, wat een ontzettend krachtig geluid. Direct gebruikt tijdens een feestje, het werd geen feestje meer maar een feest! Het is echt een mooie toevoeging dat de box microfooningangen heeft, dit zorgt ervoor dat je in handomdraai van een gewoon feestje een karaoke feestje maakt. Daarnaast kan je het nog spectaculairder maken door een gitaar in te pluggen middels de gitaaringang, zo is het feest echt compleet. Dus ben je een beetje muzikaal, is dit een mooie toevoeging. De microfooningangen zorgen in iedere geval voor een leuke karaoke party. En niet onbelangrijk, de fraaie lichtshow die je kan toevoegen. Via de app is de box makkelijk te bedienen en in te stellen. Ondanks dat de box redelijk zwaar is, is deze makkelijk mee te nemen en overal neer te zetten. Hier is over nagedacht, de boxen zijn voorzien van stevige wielen en een telescopisch handvat. En ook niet onbelangrijk, de box kan wel tegen een beetje regen, dus dit hoeft het feest niet te bederven. Ik zal deze box zeker aanraden op elk feest. En vind je ondanks het goede geluidsvermogen en kwaliteit, het nog niet genoeg, dan kan je via auracast extra boxen verbinden,

Pluspunten

• Geluidsvermogen
  • Microfooningangen
  • Gitaaringang
  • Spatwaterdicht
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Zwaarder dan verwacht