De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Clip 5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Martinos 21-08-2024

Klein, stevig en goede bass

Geschreven voor: JBL Clip 5

Ik ben echt fan van deze JBL Clip 5. Het is een superhandige en compacte Bluetooth-speaker, die voor zijn formaat verrassend krachtig geluid levert. Het ontwerp is heel robuust, en de clipsluiting maakt het eenvoudig om hem overal in huis, aan je rugzak of riem te bevestigen, zodat je hem gemakkelijk kunt meenemen. De batterijduur is prima, met tot wel 8 uur speeltijd na één keer opladen. De geluidskwaliteit is indrukwekkend, met heldere vocalen en goede bas, zeker gezien het kleine formaat. Het feit dat hij waterdicht is, is een groot pluspunt, want je kunt hem zonder zorgen meenemen naar het zwembad of strand. Kortom, de JBL Clip 5 is een uitstekende keuze voor wie een draagbare speaker zoekt die makkelijk mee te nemen is, goed geluid levert en stevig genoeg is voor buitengebruik.

Pluspunten

• Bass
  • Ophanghaak

Iliass 15-08-2024

Een verbetering van de clip 4

Geschreven voor: JBL Clip 5

Ideale speaker voor iemand die veel reist. De karabijnhaak is perfect om aan je tas of fiets te bevestigen. De haak is ook een stuk groter dan zijn voorganger. Voor zijn formaat is het best een luide speaker. Het fijne is dat je met de JBL Portable app de EQ's kan veranderen. Zelf gebruikte ik die functie niet vaak, maar de optie is er. De speaker heeft ook een batterijbesparingsmodus (playtime boost), maar ik ben hier zelf geen fan van. Je verliest de bass voor extra speeltijd, terwijl de kwaliteit van de meeste liedjes achteruitgaat. Ook vind ik het jammer dat ik hem niet kan verbinden met mijn oudere speakers. De Clip 5 heeft nu de JBL Auracast, waarmee hij alleen verbonden kan worden met andere speakers die Auracast hebben. Ik vind de nieuwe positie van de knoppen aan de zijkant veel fijner en het maakt het design een stuk beter. De 'play previous song'-functie is een leuke toevoeging, alleen gebruik ik hem zelf niet echt.

Pluspunten

• Grote karabijnhaak
  • Goede bass

Minpunten

• Prijs kan iets lager