Altec Lansing iM7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Altec Lansing iM7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

noefel 15-02-2009
Geschreven voor: Altec Lansing iM7

Ik heb het apparaat nu ongeveer een maand.

Een reviewer schreef over de afstandsbediening. Bij mij werkt die toch vanaf het begin al wat minder; je moet goed richten en onder de juiste hoek staan. dat vind ik lastig.

Het viel mij op dat hij nogal wat stoorsignalen oppakte toe hij dicht bij andere geluidsapparatuur en een laptop stond. Nu staat hij op een andere locatie (op mijn werk, waar ik hem voor gekocht had) en ver weg van elektronica, dat is nu over.

Bij het gebruik van de ipod touch (32gig) geeft hij de melding dat de oplaadfunctie voor dit apparaat niet werkt. Dat is voor mij niet zo'n groot bezwaar; mijn ipod gaat elke dag weer mee naar huis en de accu daarvan gaat (ik draai alleen muziek als ik alleen aan het werk ben) daarvoor lang genoeg mee , ik vind het wel storend.

De oplaadfunctie werkt wel bij de classic en de nano.

Het geluid voldoet aan mijn verwachtingen, daarover geen opmerkingen.

Ed777 11-01-2009
Geschreven voor: Altec Lansing iM7

Deze specifieke Ipod speler nu enkele weken in mijn bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat deze geluidsinstallatie een geweldig mooi geluid geeft. Hoge tonen en bassen worden zeer goed weergegeven. Kan echt concurreren met een huisinstallatie.

De bijgeleverde afstandsbediening is simpel, maar werkt goed, ook op grotere afstand. Ook is de Ipod er mee te bedienen.

Het apparaat ziet er geweldig gelikt uit, mooie zwarte kleur en de vormgeving is ook fraai.

Kortom een aanrader, voor iedere Ipod bezitter. Overigens kunnen ook andere spelers er op aangesloten worden.