Philips SBD8000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SBD8000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

paulusje46 13-09-2009
Geschreven voor: Philips SBD8000

Ik heb dit station met veel plezier gebruit met mijn classic 80 gb.
Toen deze kapot ging heb ik een 120 gb gekocht omdat deze niet op de lijst voor kwam als zijnde niet compatible.
Ik kan u vertellen dat hij niet compatible is en philips het advies geeft om hem met een stekkertje aan te sluiten op het station.
Perfecte oplossing zeg....die had is zelf ook kunnen bedenken

raymond01 13-03-2009
Geschreven voor: Philips SBD8000

Prachtige vormgeving, goed geluid....Echter de 3e op rij die ik gekregen heb die weer niet mijn I-touch oplaad....
Volgens de specificaties zou die dat wel moeten doen...
Philips support is helemaal een drama, niemand die ergens enig verstand van heeft..Maar weer terug naar de leverancier...

D. de Graaf 13-12-2008
Geschreven voor: Philips SBD8000

Heb deze set gisteren gekocht en bij thuiskomst direct deinstalleerd. Installatie is een fluitje van een cent.
Het geluid is fantastisch, goede bassen en lage tonen en de equalizer van de I-pod wordt ook meteen door het seakersysteem over genomen.
Het enige wat ik jammer vind is dat er geen oplaadbare batterij in het systeem zit, dat zou de functionaliteit zeker ten goede komen.

itav 25-11-2008
Geschreven voor: Philips SBD8000

Zeer fraai design, mooi compact, met erg goed geluid. Heb hem vandaag ontvangen en zowel mijn ipod classic als mijn iphone passen op deze speakerset. Hij is echter niet voor de iphone gemaakt, het opladen van de iphone is derhalve niet mogelijk.

Heb diverse types bekeken, maar ben tot de conclusie gekomen dat je met deze philips waar voor je geld krijgt.

les23 19-11-2008
Geschreven voor: Philips SBD8000

Ik heb verschillende Ipod speakers vergeleken en deze kwam er gewoon heel goed uit en was relatief goedkoop. De Bose sounddock vond ik minder dan deze Philips. No Nonsense en prima geluid!!!

rikf 24-10-2008
Geschreven voor: Philips SBD8000

Heb hem net binnen gekregen en gelijk geinstalleerd. Al bij het eerste liedje hoorde ik dat dit een goede aankoop was. Het geluid is echt super. Goede bass, goed stemgeluid en hij kan lekker hard!
Ook als je de EQ verandert op de ipod dan veranderd het geluid, erg handig dus.
Er zit een afstandsbediening bij.
Verder geen rare fratsen als een radio ofzo, gewoon muziek afspelen doet ie! En super goed ook!