Lenco IPD-4100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco IPD-4100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

marindat 12-12-2013
Geschreven voor: Lenco IPD-4100

Erg mooie docking station, ik heb hem nu al langer dan 2 jaar, hij is nog steeds van super kwaliteit. Veel mogelijkheden en super geluid

randies 05-11-2011
Geschreven voor: Lenco IPD-4100

Ik heb deze speaker nu anderhalf jaar in mijn bezit en was wel tevreden over het geluid, maar nu komt er een piep door alles wat je aanzet (ipod, radio usb)dus ik vind de duurzaamheid nogal tegenvallen, zelfs voor lenco! Ook de digitale klok loopt harder dan de oorspronkelijke tijd waardoor hij in een maand ongeveer drie kwartier voorloopt, dit deed hij na vanaf aankoop. ik kan dit apparaat niet aanbevelen.
groeten Randy

Officiele_reactie_van_Lenco 07-11-2011

Dat is een vervelende ervaring die u heeft en dat vinden we spijtig. Aangezien u schrijft dat u het produkt anderhalf jaar in bezit heeft is er sprake van fabrieksgarantie. U kunt de iPD-4100 naar uw leverancier brengen zodat hij kan worden gerepareerd. Daarna heeft u hopelijk nog heel lang plezier van dit apparaat.

peterellen 18-03-2010

Ik heb de Lenco nu 5 dagen ik sta versteld van het geluid alles werkt super
Hij slikt alles
Usb /sd/ipod/
Alleen Radio ontvangst is wat minder en als de werker af gaat moet je snel zijn anders is de hele buurt wakker,gaat steeds harder spelen.Maar daar heb ik hem niet voor
Hij heeft ook een sleep stand is makkelijk als je naar bed gaat en valt in slaap.
Er zit ook een jack kabel bij die stop je in een aansluiting voor je koptelefoon werkt super.
De afstand bediening die erbij zit werkt goed.

i.klunder 18-02-2010
Geschreven voor: Lenco IPD-4100

Wij hebben de lenco ipd 4100 terug gestuurd omdat het geluidniveau bij de wekkerfunctie via de ipod zo snel opliep naar maximaal (25) dat je geen tijd kreeg rustig wakker te worden. Het geluid was ok, apparaat wel groot. Veel functies.

ignace19755 03-01-2010
Geschreven voor: Lenco IPD-4100

Dit is een prachtig toestel hoog gewicht voor zo'n klein toestel vol basgeluid vele mogelijkheden van aansluitingen usb,sd,aux(je kan het geluid van de computer door de boxen laten galmen)en natuurlijk de docking voor de ipod handig dat hij ook opgeladen wordt wanneer hij erop staat.Je kan het toestel zo luid zetten dat je een andere persoon niet meer hoort praten dat kan ook niet anders met zijn 60WAT aan kracht.De ecualizer kan men ook in een 5-tal mode's zetten:jazz ,pop ,rock, enz. Ik sta er echt van versteld welk mooi geluid van dit toestel geproduceerd wordt een echte stereoketen maar dan compact.