Akai ASB100I

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Akai ASB100I op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rasimaging 21-10-2010
Geschreven voor: Akai ASB100I

Wat een verassing...Ik was op zoek naar een Ipod dockingstation in de plaatselijke MM toen er iemand achter mij zijn IPod in deze zuil plaatste.
Ik was direct verkocht.
WAT EEN SUBLIEM GELUID.Heerlijke zuigende BAS en helder hoog.Ik draaide mij om om te kijken waar dit vandaan kwam en het bleek deze Akai zuilspeaker te zijn.Ik wist niet dat Akai in staat was om voor deze prijs zo`n goede speaker te leveren.
Iedereen die `m hoort denkt dat ik een knoepert van een Home Cinama set heb staan (Playstation, TV, DVD, PC..Alles is aan te sluiten op deze zuil).

Tuurlijk heeft het zijn beperkingen.
Het stereo/Surroundbeeld is niet zo breed en hij is niet echt draagbaar maar kies je voor een geluidje waar veel HIGH END SPEAKERS niet aan kunnen tippen en wil geen kamer vol met speakers en kabels...KOOP HEM.