Philips DC290

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DC290 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

bibber13 25-11-2010
Geschreven voor: Philips DC290

Net in gebruik genomen ter vervanging van een Gear4 24/7 Black Box (want geen dimbare display en een klok die na een maand al 15 minuten voorliep...).

Deze Philips maakt een degelijke indruk, op de AB na; beetje gammel, maar op zich niet echt erg. Afstellen is wel wat ingewikkeld in het begin, maar daar kom je met de gebr. aanw. wel uit. Tijd zoekt ie automatisch! Geluidskwaliteit is helemaal niet blikkerig. Echt ruim voldoende zo naast je bed. Er zit ook iets van een equalizertje in (rock, flat etc.). Display geeft ook datum en dag aan. Belangrijkste is echter het dimbare display. Zelfs geheel uit te zetten. Al met al prima aankoop.

Cynthia71421 16-11-2010
Geschreven voor: Philips DC290

Vorige week heb ik de wekkerradio van Philips, type DC 290, gekocht.

Ik ben super tevreden over deze wekker. Pluspunten vind ik vooral:
- ik kan hem ook gebruiken als Ipod touch dock, hiermee kun je ook gewekt worden;
- het volume begint heel zacht in de wekstand en loopt langzaam op naar het door jou ingestelde volume;
- je kunt twee wektijden instellen: bijvoorbeeld 1 voor doordeweeks en 1 voor in het weekeinde;
- het geluid klinkt niet blikkerig en zeker met de bassboost functie komt er mooi warm geluid uit de speakers;
- je kunt maar liefst 20 voorkeuzezenders voor de radio instellen;
- de vormgeving is ook superstrak;
- de display is in meerdere helderheden in te stellen, of zelfs uit te schakelen.

Minpunten:
- de afstandsbediening is ietwat fragiel;
- als hij in zwart leverbaar was geweest had ik die liever gehad.”

Ausculta 23-10-2010
Geschreven voor: Philips DC290

Is de nieuwste iphone speaker, echter niet geschikt voor Iphone 4. Ik heb hier nog contact over gehad, zou wel kunnen. De Philips herkent de Iphone 4 echter niet, geeft aan dat er een Ipod in zit. De Iphone geeft aan dat de Philips niet compatible is met de Iphone en dat er storingen op kunnen treden. Dit is ook inderdaad het geval, het geluid valt steeds weg.
Knap waardeloos van Philips dat het apparaat het alleen met de Iphone 3 doet.