Sony RDP-X50iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony RDP-X50iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hein 57 18-07-2011
Geschreven voor: Sony RDP-X50iP

Fantastisch apparaat. Prijskwaliteit verhouding is prima. Heb ook de Bose speaker gehoord had niet de dynamiek die ik graag hoor bij met name klassieke muziek. Volume is ruimschoots voldoende om grote ruimte d=te vullen.

dino78 22-06-2011
Geschreven voor: Sony RDP-X50iP

Ik had een JBL On Stage II maar nadat mijn dochter een aantal keren haar favoriete K3 nummer op maximaal volume had afgedraaid, begon deze wel erg te kraken. Afijn tijd voor iets nieuws. Naar aanleiding van de recensies op Kieskeurig voor de degelijkheid van Sony gekozen.
Het geluid is DIK. De Mega Bass geeft een mooie warme bass en het totale volume is huiskamer vullend.
Ik heb de duurdere Bose variant gehoord die er qua vormgeving wat van weg heeft, maar qua geluid ben je eigenlijk gek als je 300 euro meer uit geeft!

Robertellie 26-02-2011
Geschreven voor: Sony RDP-X50iP

Prima boxen voor je touch of i-phone. Ook de MP4 van mijn zoon is te koppelen met een kabel via de koptelefoonuitgang van de MP4. De touch 4G werkt volledig met de afstandbediening. Geluid is een enorme positieve verassing. Wat een ontzettend goed geluid. Zeker voor deze prijs (114 Euro) het beste wat er te koop is. Radio doe ik via WIFI. De app's werken perfect voor zo'n beetje alle bekende zenders. En Sony degelijkheid merk je direct dus prima. Enige bedenkbare nadeel : alleen op netstroom. Maar dat was voor onze toepassing (vast in de keuken) de bedoeling.

lion2005 27-12-2010
Geschreven voor: Sony RDP-X50iP

Net één dag in huis. Voor zo'n klein apparaat een heel mooi geluid, is zelfs geschikt voor in de woonkamer. Zeer eenvoudig in gebruik en ook heel handig te gebruiken met afstandsbediening. als je zelf een iphone hebt is het model met radio overbodig om te kopen omdat je de radio via de iphone kunt afspelen, scheelt toch weer 100 euro.
Zeker een aanrader om te kopen.