Philips DS9000/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS9000/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

ds9000 12-12-2011
Geschreven voor: Philips DS9000/12 zwart

Aanvankelijk getwijfeld of ik deze zou aanschaffen of niet. Ik wilde de ds9000/12 namelijk ook als wekker gebruiken en las veel minder positieve reacties over de Fidelio app. Uiteindelijk toch aangeschaft - Philips heeft een niet goed geld terug actie.
De Fidelio app is inderdaad niet zo geweldig. Daarnaast moet voor de wekker de app actief blijven. Waarschijnlijk een iOS 5 restrictie, andere apps hebben hetzelfde euvel. Niet echt handig zo'n oplichtend display in een donkere slaapkamer.
Gelukkig werkt de luidspreker ook prima met de iOS 5 wekker. Deze doet het goed en dan kan de iPod/iPhone wel gelockt worden. Al met al dus toch tevreden over dit dock.
Qua geluid nog wel 2 minpuntjes:
- veel bas. In de ruimte direct niet storend maar als je even wegloopt / in de ruimte er naast hoor je vooral de bassen;
- met mijn iPod touch is er, met of na gebruik van streamingaudio, een ruisgeluid waar te nemen.

Van B1 05-07-2011
Geschreven voor: Philips DS9000/12 zwart

Ongelofelijk dat uit een dockingstation dit geluid komt. Ik heb ze (bijna) allemaal beluisterd, maar de Philips produceert echt het beste geluid. Hoge tonen zijn iets onder de maat, maar middentonen en bas zijn van uitstekend kwaliteit. Voor in de (ruime)keuken een aanwinst.

Klaas130 06-03-2011
Geschreven voor: Philips DS9000/12 zwart

Geweldig geluid met een heel mooi stereobeeld. Diepe bassen en sprankelend hoog.iPod 160 GB classic eraan en alle cd's gedigitaliseerd. Mijn grote stereo installatie is inmiddels de deur uit. Mooi en strak ontwerp.