JBL On Time 200P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Time 200P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

EA 20-08-2011
Geschreven voor: JBL On Time 200P

Heb deze JBL Speaker meer als een jaar. Hij bevalt me tot op heden erg goed. Het klopt inderdaad dat de minimale volume van deze wekkerradio redelijk hard is. Ook de display verlichting is vrij vel. Ik zorg er voor dat deze verlichting niet op mij schijnt tijdens het slapen anders doe ik geen oog dicht ;-). Het geluid is verder erg goed. Heb deze wekkerradio al een aantal keer gebruikt tijdens onze buurt BBQ. Hij zorgt voor achtergrondmuziek met een goede geluidskwaliteit.

Al met al erg tevreden!

Sporthaas 06-05-2011
Geschreven voor: JBL On Time 200P

Mooi JBl systeem en in eerste opzicht lijkt dit dan ook een perfect systeem. Echter is dit systeem gemaakt om te dienen als wekker-radio / wekker-ipod.
Helaas vind ik dit product daarvoor niet geschikt.
Als je het geluidsniveau op de laagste stand hebt staan zit je nog rechtop in je bed als de wekker gaat. Heel vreemd dat het gekuid niet zachter is in te stellen.
Ander minpunt is de verlichting. Deze is in een donker kamer veels te licht. Ook hierbij geeft de laagste stand geen bevredigend resultaat.
Daarom geef ik een laag cijfer bij mogelijkheden.

Conclusie.
Mooi systeem met een goed geluid. Echter door de felle display en harde weksound niet geschikt als wekker.

rodbury 19-03-2011
Geschreven voor: JBL On Time 200P

Het geluid is erg helder, goeie bass. De FM zenders zijn ruisloos en dan gebruik ik geeneens de meegeleverde kamerantenne, enkel de bijgeleverde FM antennekabel. Mogelijkheden zijn legio, verchillende wekkerinstellingen voor wekelijks, weekend- of dagelijks gebruik. Vormgeving is persoonlijk maar ik vind hem mooi, helder display met automatische dimmer. Duurzaamheid lijkt me prima, alles voelt heel degelijk aan.