Philips DS3020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS3020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

LED 23-01-2012
Geschreven voor: Philips DS3020

Een tijdje in bezit en ben zeer tevreden.
Het geluid is uitstekend en kan dmv een equalizer (in de Fidelio-app van Philips of een andere app) naar eigen behoefte worden afgestemd.
Daarnaast direct toegang tot zeer veel radio-zenders en een wekker-functie.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het geluid goed is en dat is het zeker. Hij staat bij ons in de (half) open keuken (15 m2) richting woonkamer (35m2). Ook in de woonkamer is het geluid zeer aangenaam. Daarnaast is het ontwerp fantastisch, mooi om te zien.
De aansluitmogelijkheden zijn ook goed (USB en hoofdtelefoon), zodat ie ook aangesloten kan worden op de laptob of Ipad. Ik ben dus zeer tevreden met de aankoop.

mauricemario 18-11-2011
Geschreven voor: Philips DS3020

Eenmaal uit de doos, werkte het simpel en meteen. Ten opzichte van het geluid van de iphone is het een flinke verbetering, maar desondanks: het apparaat klinkt wat dof. Zowel mp3's als radiostations. Wat mij ook tegenvalt is het gewicht; redelijk zwaar, ruim 700 gram. Hoeft geen probleem te zijn, maar wel lastig als je 'm vaak mee wil nemen op vliegreizen.

Spironski 16-10-2011
Geschreven voor: Philips DS3020

Dit kleine dingetje klinkt veel beter dan je zou verwachten als je het ziet. Ik heb al meerdere reacties gehad van kennissen die nauwelijks konden geloven dat er zo'n goed geluid uit komt.
Het geluid is behoorlijk evenwichtig en warm, met behoorlijk laag en zonder scherp hoog, dat zelfs redelijk gedetailleerd is. Natuurlijk haalt het niet het niveau van mijn grote Keff luidsprekers, maar het is zeker geen straf om daarna naar dit apparaatje te luisteren. Verrassend goed dus!

Ruud1234567 14-09-2011
Geschreven voor: Philips DS3020

mooi vormgegeven apparaat voor een leuke prijs. Met een stekkertje kun je zelfs je iPad aansluiten. Prima aankoop.