Logitech Wireless Speaker Z515 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Speaker Z515 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Pgraat50 12-01-2012

Van JBL jaren een vergelijkbaar speaker gehad, echter zonder oplaadbare accu en niet draadloos. Geluidskwaliteit is prima, doet niet onder voor JBL.
Absoluut niet blikkerig. Accu van Z515 gaat lang mee.
Minpuntje in de handleiding staat niet in hoe verbinding met bluetooth tot stand te brengen, + en - volume knop tegelijk ingedrukt houden tot lampje knipperd. Niet alleen een Iphone of Ipad maar ook mijn HTC Wildfire werkt probleemloos draadloos met bluetooth.

martijn75 01-09-2013

Dan heb je het vast niet over de JBL Charge? Want dat is het toppertje onder de bluetooth speakertjes momenteel! (Sept 2013)

Guidetti95 27-03-2012

oke bedankt. maar als ik de + en - knop indruk begint het lampje te knipperen. en ik heb de bluetooth van mijn mobiel aan staan wat moet ik dan doen?

Marcel van Rijn 21-08-2011

Apparaat klinkt dof en blikkerig. Uiteindelijk pc maar aangesloten op surround set, geluidskwaliteit is anders onder de maat. Deze gaat retour naar de winkel.

Didiieer 17-07-2011

Kwaliteit geluid goed .
Het enige wat ik ondervind is als je hem aansluit op desktop pc dat de kwaliteit van het geluid minder goed is . Het geluid zal sneller kraken? Heeft er nog iemand dit ?

Voor de rest via Iphone is de geluidskwaliteit heel zuiver ^^
Heel blij van deze speakers :d

Ivo1976 09-07-2011

Ik heb de logitech Z515 gekocht om voornamelijk mijn muziek vanaf mijn Iphone ook onderweg te luisteren. Mooie feature is de wireless (let wel! Bluetooth verbinding). Het geluid is mooi vol (niet blikkerig) en het vermogen valt me ook mee. Zowel vanaf mijn macbook als vanaf de Iphone is ook het volume te bedienen.
Wat wel opvalt is dat wanneer naast de Logitech Z515 via Airtunes ook mijn stereo wordt ingeschakeld er een vertraging is bij de Logitech. Dit wordt duidelijk wanneer je een filmpje afspeelt. De logitech heeft een fractie van een seconde vertraging op het beeld.