Sony RDP-M15iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony RDP-M15iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hanskas 09-06-2013
Geschreven voor: Sony RDP-M15iP

Wat voor mij het belangrijkste was dat hij vooral handzaam en compact is voor op reis met de motor, een ingebouwde accu en uiteraard moet er een goed geluid in zitten. De ipodhouder komt met een druk op de knop zijdezacht naar buiten en kan weer ingeschoven worden, de ipod/iphone kan ook nog voor een horizontaal scherm gekanteld worden. Er zit een stoffen hoes bij voor onderweg. Verder voelt hij heel duurzaam aan in vergelijking met die goedkope "habbybabby" merken. Wat het geluid betreft, ik heb als eerste geluisterd naar de Bose soundlink, prachtig! en als je die gehoord heb dan vallen alle flutdingen direct door de mand. Voor de prijs is het een respectebel ding waarin alle, dus de hoge, midden en lage tonen ruim vertegenwoordigd zijn. je hebt een keuze voor normaal, meer bas en volledige dynamic, daarmee klinkt hij het best. Kortom voor mij een prima aankoop.