Philips DC291

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DC291 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ErvaringdelerHerb 13-01-2013
Geschreven voor: Philips DC291

Duurzaamheid moet nog blijken maar de wekkerradio lijkt degelijk, stevige aluminium(?) kast. Niet lelijk, geen designtopstuk.
Voor een wekkerradio (en zo'n klein kassie) uitstekend geluid. Klankkleur simpel aan te passen met vooraf ingestelde keuzes flat/pop/jazz/classic/rock + evt extra bass.
Alle wekkerfuncties blijken na beetje wennen functioneel/praktisch aanwezig.
Goed afleesbare/ eenvoudig dimbare display.
2 alarmtijden simpel in te stellen.
20 voorkeurszenders inprogrammeerbaar.
Docking niks mee gedaan, kan ik niks over zeggen.
Laat na veel wikken en wegen, vooral gekeken naar gebruik als praktische wekker met mooi geluid, uiteindelijk Teufel V2, Tivoli Ten en Sangean WR5 achter zich.

Walther Willemsen 26-01-2012
Geschreven voor: Philips DC291

Wekkerradio? Dit is meer een Soundsystem die er uit ziet als een wekkerradio. Schitterend geluid voor zo'n klein apparaat. 9 beoordeeld omdat het geluid natuurlijk altijd beter kan. Klok instellen hoeft niet, wordt over genomen van de iPhone/iPad. beperkte mogelijkheden met betrekking tot het instellen van het alarm. 2 Alarm mogelijkheden. In te stellen in 3 periodes, te weten alle dagen, werkdagen of weekend.
Als je een wekkerradio zoekt is dit geweldig, bijna zonde om deze alleen daarvoor te gebruiken.
Duurzaamheid weet ik nog niet, maar er zit 2 jaar garantie op.
Al met al een dikke voldoende hoor.

D.Reijenga 05-07-2012

Kun je de wekkerradio ook los gebruiken zonder aangesloten ipad/ipod?