Teufel Clock v3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Clock v3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Rapidfrits 21-01-2013
Geschreven voor: Teufel Clock v3 zwart

Geluid wat deze wekkerradio produceerd is prima, maar als wekkerradio totaal ongeschikt. De wekkerradio verlicht de gehele slaapkamer, hier kun je absoluut niet mee slapen. Ik heb het display beplakt met verduisteringsfolie met als gevolg dat de tijd nauwelijks meer is af te lezen. Kortom, leuk om muziek van je I-Pod af te spelen of je I-Phone 's nachts op te laden, maar niet geschikt als wekker radio!

Simon van Zijl 23-07-2013

Bedankt voor je review; had 'm bijna gekocht als wekker/oplader voor op de slaapkamer ! Ga nu naar wat naders kijken.

Busmaster 17-06-2012
Geschreven voor: Teufel Clock v3 zwart

Na eerst een Gear4 HouseParty Rise 2 Wireless besteld en teruggestuurd te hebben (zie review: http://www.kieskeurig.nl/ipod_speakers/gear4/houseparty_rise_2_wireless/reviews/1050323/ ), moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over de geluidskwaliteit van deze wekkerradio.
Genoeg body door de extra woofer(tje) en ook op hogere volumes nog zuiver.
Mooi dat er verschillende inserts voor het dock worden meegeleverd, zodat je iDevice er mooi stevig in geplaatst kan worden.
De wekker is instelbaar op weekdagen of alle dagen en als bron kun je kiezen voor radio, iDevice of zoemer. Hierbij kun je apart het volume instellen, dus 's avonds lekker in slaap vallen met zachte muziek, 's ochtends toch wakker getetterd worden!
Het punt van het (te?) heldere display uit een andere review is voor sommigen mogelijk een breekpunt. In de laagste stand is het dat voor mij niet.

Erik Accou 21-01-2012
Geschreven voor: Teufel Clock v3 zwart

De iTeufel v3 leek me een geschikte wekkerradio.
Al een tijdje was ik op zoek naar een wekkerradio met een aangenaam geluid. Via internet (en reviews op youtube) leek me dat een geschikt concept. 99 euro is niet niks. Ze maken zelf publiciteit rond het sublieme geluid. Het subwoofertje aan onderzijde laat ook vermoeden dat Teufel het meennt met het audio-gedeelte. Ook een i-Pod docking...je zou verwachten dat ik veel punten zou geven op mogelijkheden. Niet dus. Ik moet ergens mijn frustratie kwijt. Volgens mij is de iTeufel V3 ONGESCHIKT ALS WEKKERRADIO. De verlichting van het display is in drie standen instelbaar. Op de onderste stand is de lichtopbrengst nog steeds van die aard dat de hele kamer wordt verlicht. Alsof een zaklamp u de hele nacht in de ogen schijnt. Volledig onbruikbaar hiervoor dus. Je vraagt je af of de ontwikkelaars/ingenieurs het niet zelf eerst getest hebben voor ze het op de markt brachten. Een grote ontgoocheling dus.