Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

van Duren 19-12-2017

Scherpe prijs,snelle levering.

Zeer scherpe prijs in vergelijking met de rest met hierbij een duidelijke uitleg over het product en snelle levering, Top.

Tamara 15-12-2017

Goede service en snelle levering!

Fijne soundbar. Mooi geluid en makkelijk in gebruik. Coolsound levert een prima service met een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.S. 11-12-2017

Geweldige snelle levering!

Deze shop gekozen om de prijs van het product.
Ik zou deze shop zeker aanraden.
Zeer snelle levering en nog voor de afgesproken tijd in huis.

Zeg maar Jet 11-12-2017

Snelle, correcte levering

Prettig geprijsd. Het product doet wat je ervan verwacht. Keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorging (en dat ook nagekomen).

Gisela 09-12-2017

Supersnelle levering.

Het product was mooi geprist en is supersnel geleverd. Ik zou de volgende keer wee bij Cool sound kopen.

Wim S. 07-12-2017

Razendsnel

Wij bestelden een Neato robotstofzuiger op zondag. De robot zou dinsdag geleverd worden. Maandagmorgen al stond PostNL voor de deur met het pakket. Dat is supersnel.
Prijs van de robotzuiger was de op dit moment laagste van alle winkels.
Die robotstofzuiger doet het overigens fantastisch. Wij hadden eerder 2 iRobots zuigers, maar deze is echt slim en zuigt zelfs hoogpolig thuis goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 05-12-2017

Eerste bestelling, uitstekende ervaring

Eerste bestelling bij Coolsound.nl
Uitstekende ervaring. Op basis van 1 bestelling wellicht nog iets te vroeg om het bedrijf volmondig aan te bevelen. Ze staan wel alvast op mijn short list voor een eventuele volgende bestelling.

Ruud 04-12-2017

Prima prijs en service!

Snelle levering, lage prijs en goede aftersale. Nadat ik door een ongelukje een ruitantenne had vernield, kreeg ik snel een nieuwe met extra hoge korting.

PP 03-12-2017

Zeer stille, lichte en fjine stofzuiger

Enige nadeel is de zuigmond. Die is voor tapijt denk ik want op laminaat en zeil zuigt hij de volledig vast en kost het veel moeite om te bewegen. De oude zuigmond van mijn oude Miele Parket&Go er op gezet en perfect...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ingrid 30-11-2017

prima

Snelle levering. Helaas niet compleet dus terug moeten sturen. Na melden bij coolsound geen problemen met omwisseling van product. Helaas wel retour kosten moeten betalen en verjaardags cadeau weekje later moeten geven.

Grignion 30-11-2017

Snel geleverd

Via kieskeurig kwam ik bij Coolsound terecht en deze webshop was het laagst in prijs. Ze snelle levering. Als de 'Let op' waarschuwing in de laatste e-mail in de praktijk problemen oplevert als je géén melding van schade aan de verpakking hebt gedaan aan de vervoerder, dan is het dus echt opletten.

Veertje 28-11-2017

Prima online winkel

Kende webwinkel niet. Eerst gecheckt (reviews, google). Ook gebeld en daarbij netjes te woord gestaan. Webwinkel bestaat sinds 2004. Bestelling is netjes en snel geleverd. Product was voordeliger dan bij andere webshops.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jack 26-11-2017

Bestelling door PostNL een dag later dan afgesproken.

Helaas werd mijn bestelling niet op tijd geleverd. Coolsound zou contact opnemen met PostNL. Helaas niets meer van Coolsound gehoord.

G. Choudhury 23-11-2017

Geweldige service

makelijk om mijn gekozen product te vinden, bestllen en betalen. website is vrij envoudig te benaderen.

Ans 20-11-2017

Snel en correct

Had nog nooit van dit bedrijf gehoord dus bestellen was een gok
Zeer tevreden over het gemak van bestellen en de snelle en correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

D 19-11-2017

Snel en nauwkeurig

De website ziet er een beetje '2012' uit, maar alle informatie staat duidelijk omschreven en de navigatie werkt goed. Na het lezen van enkele recensies vertrouwde ik de website, ook al is hun service bij retouren volgens enkele recensies wat minder goed verlopen.

Status informatie en orderbevestigingen kwamen zeer snel in mijn postvak terecht.
Ook was ik verrast dat Postnl het pakket voor 11 uur ochtends de volgende dag bezorgde. Dit staat los van deze website, maar al en al zeer snelle service.

Robert 17-11-2017

Netjes geregeld

Netjes geregeld duidelijk en snelle levering goed op de hoogte gehouden via mail en tevens de goedkoopste online

Marianne 16-11-2017

Snelle levering

Snelle levering, goede service en heel erg makkelijk. De stofzuiger op maandag avond besteld en op dinsdag werd hij al bezorgd. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.M. 04-11-2017

Snel en voordelig

Coolsound bood dit product aan tegen de voordeligste prijs, leverde het werkelijk enorm snel en het was vakkundig verpakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

M. 26-10-2017

Snel & correct

Na menige website's kom ik bij de website van Coolsound terecht nou prima site overzichtelijk
etc. daar besteld snelle levering en prima prijs alles goed ontvangen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agnes 26-10-2017

Goede Service. Snelle levering!

Duidelijke uitleg omtrent het product en makkelijke zoekfunctie, waardoor je snel het betreffende product kunt vinden. Ook de link om te kunnen betalen is erg handig en gebruikersvriendelijk.
Ik zal deze site zeker onthouden bij mijn verdere aankopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ray 20-10-2017

Top service

Kende coolsound niet maar laagste prijs. Reviews waren zeer goed en dus bij hun besteld. Alles top geregeld. Zeer tevreden.
Zou zo weer iets bij hun kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nic 20-10-2017

Probleme perfect opgelost!

Mijn luchtontvochtiger, uit de garantie, ging stuk en de importeur meldde dat de reparatie te duur zou uitvallen en maar beter een nieuw apparaat kon aanschaffen. Door de tussenkomst van Coolsound ging de importeur een flinke korting geven, waarna Coolsound nog eens de helft van de verlaagde prijs voor haar rekening nam. Dit is pas COOL!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 19-10-2017

Zeer tevreden

Na de bestelling meteen een overzicht van het bestelde via de mail. Daarna een snelle, correcte afhandeling en levering van het bestelde product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 17-10-2017

Binnen 10 minuten apparaat in de pocket

Online koffiezet apparaatbesteld en er direkt heen gereden ivm koffiezet apparaat had het begeven,dus direkt een nieuwe nodig.en deze lag klaar klasse