Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ernest 04-01-2022

Via Blokker site terecht gekomen bij Coolsound.
Duidelijke vergelijking en goede prijs voor een pedicure/manicureset. Ondanks feestdagen, levering binnen één werkdag, alhoewel ik dit niet zo belangrijk vind.

Bauke 04-01-2022

Wij hebben gekozen voor Coolsound om dat ze het product subwoofer en versterker zo snel konden leveren .
Wij zijn dan ook helemaal tevreden over de snelheid en de correcte levering hiervan.
De subwoofer en versterker voldoet ook aan onze verwachting Coolsound is voor ons dan ook een aanrader.

Ubbink 02-01-2022

Prima winkel, laagste prijs voor een James stofzuiger en deze werd zeer snel verzonden ondanks de feestdagen!

P Theunissen 30-12-2021

Wij hebben gekozen voor coolsound om dat ze het product (telefoon gigaset) zo snel konden leveren .Wij zijn dan ook helemaal tevreden over de snelheid en de correcte levering hiervan .De telefoon voldoet ook aan onze verwachting coolsound is voor ons dan ook een aanrader.

Ruud Beenen 30-12-2021

Bij Coolsound terecht gekomen via de Blokker site.
Het bestelde product werd zo snel mogelijk en binnen de termijn opgestuurd en ontvangen.
Duidelijke berichtgeving via mail van het verloop van de levering.
De site is duidelijk en overzichtelijk.
Waarom een 9? Er is altijd plek voor verbetering.

Nicky 29-12-2021

Eerste kerstdag besteld, de eerste dag na kerst het artikel ontvangen! Dus echt snel geleverd. Artikel was goed verpakt in stevige doos, dus alles in goede orde ontvangen. Voor mij dus echt een aanrader!

Paul 28-12-2021

Braun staafmixer met accessoires gekocht. Supersnelle levering van prima product. Het voldoet aan alle voorwaarden.

Mich86 21-12-2021

AEG stofzuiger filter gekocht. Wel prijzig maar ja had het nodig. Snel verzonden en ontvangen.

Bianca 19-12-2021

Goede productinfo, snelle verzending, aardige en behulpzame klantenservice dames

Karin 18-12-2021

Duidelijke informatie op de website, duidelijke statusmails, levering als beloofd en product netjes verpakt voor verzending. Geen verdere ervaring met de klantenservice.

E 17-12-2021

Toevallig bij deze site terecht gekomen. Xxxx service, goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk en snel geholpen met wat vragen.

Aart-Jan 09-12-2021

Het is een heel makkelijk fijne website om te bestellen. Qua prijs zeer concurrerend en de manier van afhandelen en leveren was erg goed. Erg tevreden dus!

Francien Schelen 02-12-2021

Snel antwoord/ netjes verpakt/snelle levering/ het produkt was goed van prijs, kortom een dikke 10!

magda van santen 26-11-2021

Super duidelijke info omtrent tijdstip en dag levering klasse en prijstechnisch ook super

Blauwvinger 23-11-2021

Bij het zoeken naar een bepaalde koffiezetmachine, kwam ik de site van Coolsound tegen. Deze bood het gezochte tegen een aantrekkelijke prijs aan met een snelle levering! Deze opgave bleek inderdaad waar en de volgende dag genoten we van een prima kop koffie. Coolsound maakt waar wat ze zeggen!!

Nancy van kuilenburg 10-11-2021

Ik heb een karaokeset besteld en deze werd prima verpakt en snel bezorgd! Zeer tevreden met de set, en coolsound! Hartelijk bedankt en graag tot ziens!

Ina 09-11-2021

Makkelijk te bestellen en een perfecte levering en ook nog eens snel geleverd, de ene dag besteld de andere dag in huis.

Thijs 08-11-2021

Prima! voor 22:00 besteld en de volgende dag al geleverd!
Coolsound maakt waar wat ze beloven.

Mirjam 30-10-2021

Bestelling op 21oktober geplaatst en 2 dagen erna werd het product al geleverd...mooi en optijd dus.Ik ben erg blij met deze rijst-pasta koker !

Ger 22-10-2021

Dvd-speler besteld en werd -zoals beloofd- de volgende werkdag door PostNL bij ons afgeleverd. Was goed verpakt.
De speler was verder conform de beschrijving op de site van Coolsound.

jacq 19-10-2021

wij zochten een elektrische blikopener ivm reuma klachten..deze zijn hier nog te koop. het was duidelijk omschreven, goede prijs en snelle verzending.

Charlotte Wouters 18-10-2021

Slechte service, men zou nog contact opnemen, dit is niet gebeurd. Product niet geleverd, schuld wordt bij Postnl neergelegd, maar product is ineens niet meer leverbaar.

Coolsound.nl 17-10-2021

Goed luisterende klantenservice gekoppeld aan snelle levering van produkt dat op vele andere sites niet leverbaar was.

Annie 10-10-2021

Snelle en correcte levering en een goed product.
Zelfs sneller dan we hadden verwacht

Piet 05-10-2021

Pakket was van een ander huisnummer voorzien als de factuur. Gevolg aflevering bij de buren. Erg slordig.