Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Kim 19-03-2020

Alles is vlot verlopen, klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam. Het toestel werkt perfect.

Dirk van Greuningen 07-03-2020

Referentie 100167121.
in juni 2019 een order geplaatst voor het vervangen van de CV ketel na ontvangst van een mooie offerte. Wel wat moeite om te komen tot een montage datum, maar och, het is zomer. Uiteindelijk wordt de ketel in aug. 2019 geplaatst. De monteur geeft bij mijn vrouw aan dat hij kwaliteit wil leveren en daarvoor niet de juiste rookgasafvoer bij zich heeft. Daarnaast wil hij die van bovenaf door het bestaande kanaal invoeren. Daarvoor moet dan de kap boven op de schoorsteen gedemonteerd worden. Ik wordt daarvoor op mijn werk gebeld. Ik voel daar niet zo veel voor maar als er geen andere mogelijkheid is, moet het maar. Ondertussen zijn we een winter en een stormseizoen verder. Ondertussen weet ik dat er ook andere mogelijkheden zijn de rookgasafvoer te plaatsen. Na verschillende afspraken, welke niet nagekomen worden is er na ruim 7 maanden nog steeds geen nieuwe rookgasafvoer gemonteerd ondanks de verwijzing van CVTotaal naar de veiligheid. Ondertussen heb ik het vertrouwen in de eerste monteur opgezegd na diverse malen geprobeerd te hebben een afspraak tot montage met hem te maken. Diverse excuses van CVTotaal ontvangen en wordt er afgesproken dat er een vervangende monteur zal komen. Ik zou gebeld worden voor en afspraak. Ondertussen zijn we weer drie weken verder zonder gebeld te zijn. Voor mij een bewijs van onvermogen van de organisatie om klachten dan wel niet of onjuist uitgevoerde werkzaamheden naar behoren op te lossen. Voorgesteld het bedrag van de niet uitgevoerde werkzaamheden te retourneren zodat ik het werk bij een ander montagebedrijf in opdracht kan geven bij maar daar wordt niet op ingegaan. Kortom is dit een organisatie welke ik niet kan aanbevelen en had ik het verschil met een andere offerte graag betaald. In dit geval is Goedkoop = Duurkoop zeker op zijn plaats.
Dirk van Greuningen 13-03-2020

Kennelijk is het ook erg lastig om juist te reageren op klachten. Vergelijk de namen en neem notie van het contractnummer. Van enige compensatie heb ik nog niets vernomen.

cvtotaal.nl 13-03-2020

Beste Heer van Greuningen,

onze excuses voor dit ongemak. We laten de reactie zsm door kieskeurig verwijderen en gaan maandag 16 maart de review meteen verder onderzoeken.

Michael 26-02-2020

Het hele traject ging soepel en tegen een zeer scherpe prijs (stuk goedkoper dan bij locale installateur). Ik was eerst wat sceptisch omdat het uitvoerende installatiebedrijf helemaal uit Rhoon zou komen (ik woon bij Den Bosch), maar deze partij was zeer correct in de communicatie (belde dag van te voren nog voor de zekerheid of we de afspraak niet vergeten waren) en heeft de installatie naar tevredenheid uitgevoerd.
Ook het voor-traject vond ik erg handig, waarbij ik foto's kon uploaden van de situatie, waardoor de offerte kon worden opgemaakt zonder dat er iemand hoefde langs te komen.
cvtotaal.nl 03-03-2020

Beste Michael,

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij dat het gehele offerteproces u goed is bevallen.

Stuiver 12-02-2020

Het is niet mijn gewoonte om reviews op internet te plaatsen, maar in dit geval deel ik toch graa mijn ervaring. Vorig jaar juni een Elga hybride warmtepomp besteld en geleverd gekregen via CV Totaal, inclusief montage. Mooie prijs, snelle levering en montage via een installateur uit het netwerk van CV Totaal. Er blijken echter montagefouten te zijn gemaakt waardoor warmtepomp niet goed functioneert. Ben sinds 1 november jl. (dus al meer dan 3 maanden!) bezig om dit hersteld te krijgen, maar CV Totaal - fabrikant - installateur werken langs elkaar heen. Telefonische bereikbaarheid CV Totaal (call center) is beroerd, contact via backoffice-medewerker is beter maar levert tot nu toe geen resultaat op. En dan heb ik het maar niet eens over de beloofde besparing op de stookkosten met deze warmtepomp ......
Al met al leek het eerst een goede deal maar het gebrek aan service en daadkracht zodra er een installatiefout hersteld moet worden leidt er toe dat ik achteraf geloof beter af te zijn geweest bij een betrouwbare installateur uit de buurt.
Stuiver 14-02-2020

Geacht Webcareteam van CV Totaal,
Dank voor uw reactie op de review. Mijn situatie is bij uw backoffice bekend (er zijn vele emailberichten uitgewisseld). Het gaat hier wat mij betreft om het, voor andere consumenten, kenbaar maken van opgedane ervaringen en dat is wat het is.

cvtotaal.nl 13-02-2020

Goedemorgen beste heer/mevrouw Stuiver,

Onze excuses voor dit ongemak. We zijn ons er bewust van dat onze bereikbaarheid de afgelopen tijd beter kon. We zijn sinds twee weken weer volop bereikbaar en werken keihard aan betere bereikbaarheid om klanten nog beter van dienst te zijn.

Graag willen we naar uw situatie kijken om na te gaan waar dit mis is gelopen. Echter kunnen we aan de hand van de gegevens hier in kieskeurig niet nagaan wat uw ordernummer is.

We willen u daarom zo vriendelijk vragen, in reactie op dit bericht, uw ordernummer hier achter te laten of een bericht te sturen naar feedback@cvtotaal.nl. We willen graag samen met u kijken naar een oplossing.

Theo 12-02-2020

Vrijdag een airco besteld en betaald. Dinsdag netjes op tijd afgeleverd volgens afspraak. Telefonisch contact gehad met hun of dat de chauffeur even wilde bellen voor dat hij kwam afleveren. Ook dit is gebeurd. Dus wat mij betreft, prima service en alles volgens afspraak nagekomen. Ik zou hier direct weer bestellen als ik iets nodig heb.

HJ Ames 29-01-2020

Ik heb onlangs een verkeerde design radiator besteld bij CVtotaal in Stiens(fr.): een aluminium i.p.v. een stalen. Op den duur zou dat problemen opleveren bij een aansluiting op het warmtenet. CVtotaal had dat overigens vermeld in haar leveringsvoorwaarden bleek achteraf. Bovendien was door de feestdagen in dec. de retourdatum in het gedrang gekomen. Toch heeft het bedrijf mijn radiator teruggenomen en de kosten terugbetaald. Dit vind ik een uitermate coulante houding en heeft het vertrouwen in het bedrijf een enorme boost gegeven.
cvtotaal.nl 30-01-2020

Beste HJ Ames,

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Mocht u weer iets nodig hebben, dan staan we weer voor u klaar!

Anton van Straten 22-01-2020

Lees veel slechte reviews en denk dat positieve ervaringen niet worden gedeeld. Nieuwe cv besteld en alles op tijd bezorgd. Goed contact en servicegericht bedrijf. Denk dat ze veel klanten hebben en er zal wel eens iets mis gaan! Maar mijn ervaringen zijn tot nu toe meer dan positief. Bij dit bedrijf gekomen na tips vrienden die ook Meer dan tevreden waren!
cvtotaal.nl 23-01-2020

Beste Anton van Straten,

Bedankt voor uw positieve reactie!

Mocht u alsnog geïnteresseerd zijn dan verwijzen wij u ook graag naar https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/cvtotaal-nl/. Hier hebben we inmiddels meer dan 10.000 reviews ontvangen met een gemiddelde score van 8,5. Dit geeft een representatief beeld van onze daadwerkelijke score, omdat we via dit kanaal alle klanten na aankoop benaderen.

In ieder geval bedankt voor uw aankoop en uw feedback!

AC B. 22-01-2020

Verkoop afdeling slecht bereikbaar, ben inmiddels 3 dagen bezig een simple verzoek te laten uitvoeren.
cvtotaal.nl 22-01-2020

Beste AC B.,

Onze excuses, erg vervelend dat u dit zo hebt ervaren. Graag willen we u verder helpen door samen met u te kijken naar een oplossing.

Zou u ons via het volgende e-mail adres, feedback@cvtotaal.nl, kunnen contacteren of in antwoord op dit bericht uw ordernummer achter kunnen laten?

Zodra we bericht hebben gaan we er meteen mee aan de slag, aangezien we op basis van uw initialen geen contactgegevens kunnen herleiden.

Harco 21-01-2020

Eind November een ketel plus montage besteld.
Het kon 4 weken duren voor dat hij geplaatst werd. Tot op heden (na diverse mailtjes) nog geen ketel geplaatst.
De winter is al bijna voorbij en mijn eigen ketel begint nu kuren te krijgen.
Als ik deze week geen bericht krijg ga ik naar een ander.
cvtotaal.nl 21-01-2020

Beste Harco,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben u zojuist een e-mail gestuurd. We zullen ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

W de Bree 18-01-2020

cv ketel besteld met toebehoren. Zou 14-01-2020 geleverd worden. ketel werd netjes bezorgt. Toe behoren zou door een andere leverancier geleverd worden. S’middags staat DPD voor de deur met een doosje, hierin zit een ventilator. Deze is niet geaccepteerd, omdat pakbon niet overeen kwam met bestelde. Chauffeur erg boos en zal nooit meer wat bij mij leveren, zegt hij. Gelijk gebeld en er zou contact met me worden opgenomen. 15-01-2020 nogmaals gebeld met de vraag hoe dit opgelost wordt. Antwoord: ik zal vragen of er met spoed contact wordt opgenomen! Volgende dag mailtje met Thermostaat is niet meer in het wit leverbaar, we leveren een zwarte uit. Om 18.00 uur werd er gebeld met de mededeling dat alles 16-01-2020 geleverd wordt. 16-01-2020 werd alleen de zwarte thermostaat geleverd. In de loop van de ochtend maar weer eens gebeld met de vraag waar het aansluit pakket blijft? Hierop kon geen antwoord gegeven worden omdat de firma Wasco het met een andere leveranciers verstuurd, maar u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld. Tot op heden nog niets gehoord.Maandag maar weer eens bellen met ze. Vervelende van dit alles is dat mijn kachel defect is dus ik in de kou zit.
cvtotaal.nl 20-01-2020

Beste W. de Bree,

Onze excuses voor dit ongemak. Eén van onze medewerkers is meteen aan de slag gegaan met uw feedback.

We proberen uiteraard zo duidelijk mogelijk te communiceren dat onze pakketjes in delen worden geleverd. Het kan daarom soms voorkomen dat sommige producten pas later geleverd worden.

Wat betreft de voorraad van de witte thermostaat. Dit is erg vervelend voor u, echter is dit ook voor ons overmacht.

We doen ons best een oplossing voor u te zoeken.

Mevrouw M. Visser 18-01-2020

We hadden een offerte opgevraagd voor een Vaillant HR ketel de offerte hadden we de volgende dag al.
Echter daarna is het onmogelijk om contact te krijgen met de verkoopafdeling. We wilden er nog graag een CV bypass ventiel bij echter was deze niet te vinden op de site. Gebeld met CV totaal waar we een receptiemedewerker te spreken kregen. Zij zou het doorgeven en dan zouden we terug gebeld worden. Dit is nooit gebeurd. We hebben in de tussentijd ook gemaild en weer geen reactie. Toen nog maar een keer bellen en kregen we weer een dame van de receptie die ons ook niet kon doorverbinden met de verkoop afdeling. Zij zou het weer doorgeven. Weer geen reactie van de verkoop. Zelf ook nog maar eens gemaild, maar helaas weer geen reactie. Inmiddels ca. 3 weken bezig om een reactie te krijgen van de verkoop afdeling van CV Totaal.
Ze willen blijkbaar niet verkopen.

We gaan naar een ander want gezien de verdere reactie's hier is dit heel normaal voor CV Totaal. Jammer hoor want ze hadden wel een goede prijs. Dan maar wat meer betalen en goede service, dan minder betalen en slechte service!
cvtotaal.nl 20-01-2020

Beste mevrouw Visser,

Onze excuses voor dit ongemak. We vinden het erg jammer om te horen dat het contact niet is verlopen zoals gewenst. We zien dat één van onze medewerkers 14 januari u een reactie heeft gestuurd op uw vraag.

Mocht u alsnog een product willen kopen bij CVtotaal, dan staan we voor u klaar en zullen ons best doen dit z.s.m. en goed af te handelen.

Mc 15-01-2020

In November een cv ketel gekocht en een top service! Prima contact per mail met Sander en advies etc.

Na een goede ervaring, wilde ik opnieuw een bestelling doen. Nu heb ik spullen nodig voor onze aanbouw en hierin willen we vloerverwarming. Ik heb ook nog twee radiatoren nodig.

Sinds 5 januari diverse mailen 4x gemaild en 4 keer gebeld en zowel als de mail, als het verzoek mij te bellen geen reactie!

Ik vind dit niet kunnen dat ik al ruim twee weken bezig ben! Ik ga maar opzoek naar een anders bedrijf, want blijkbaar willen ze geen geld meer verdienen!
cvtotaal.nl 15-01-2020

Beste Mc,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben vanmorgen een antwoord gestuurd op uw verzoek.

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u reageren op deze e-mail en zal de desbetreffende medewerker u verder helpen.

Hilberts 14-01-2020

Gedeelte van mijn order niet geleverd, en de telefoniste kan alleen maar melding maken.
Nu een week geleden... en er gebeurd niets.
Vandaag verzocht tot terugstorten van de openstaande kosten.
cvtotaal.nl 14-01-2020

Beste Hilberts,

Onze excuses voor dit ongemak. We gaan er vandaag meteen mee aan de slag.

U hoort spoedig van ons.

J. Beckers 10-01-2020

Mijn ervaring met CV totaal is positief. Radiator besteld tijdens de drukke dagen voor Kerst werd keurig geleverd op de afgesproken dag (2 januari). En voor een prijs die ver onder die van de concurrentie ligt.
cvtotaal.nl 10-01-2020

Bedankt voor uw reactie en positieve feedback!

Jo 09-01-2020

De cv installateurs hadden niet veel geduld voor hun werk!
Een installatie van een cv ketel heb ik nog niet zo snel ervaren, wat een snelheid!
Helaas zat er aan deze snelheid wat kanttekeningen.
Als eerste hebben ze niet gekeken hoe de oude ketel hing waardoor er nu extra afwerkwerking benodigd is , het was netjes afgewerkt bij de oude ketel.
Ten tweede hebben ze de bestaande thermostaat verkeerd aangesloten waardoor de ketel bleef verwarmen en wij ons in een tropisch oord bevonden.
Als laatste hebben ze aardig wat beschadigingen en water lekkages veroorzaakt, gelukkig hadden we onder onze ketel de oude badkamer zitten waar het zwarte water naar toegelopen is.
Helaas had ik hier veel meer van verwacht.

Beste Jo,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We gaan er meteen mee aan de slag om te kijken wat hier mis is gegaan.

We nemen contact met u op zodra we meer weten en contact hebben gehad met de installateur.

Arian van deer Torre 09-01-2020

Waardeloze aftersales! Op mail niet wordt gereageerd en als je belt krijg je een telefoniste aan de lijn die niks anders kan als een melding maken waar niks mee gebeurd.
Misschien dat ik via hier eerder respons krijg op de vraag waar mijn bestelling blijft?

Beste Arian van der Torre,

Onze excuses voor dit ongemak. We gaan er meteen mee aan de slag.

Pim 07-01-2020

Bijna een maand geleden (11-12-2019) onderdelen voor mijn Pelletkachel gekocht maar nooit ontvangen. Geen reactie op mails gehad.

Waardeloos.

Beste Pim,

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We hebben dit probleem inmiddels met u opgelost. We hopen dat we hiermee voldoende hebben kunnen betekenen.

J.P. 07-01-2020

Heb een intergas gateway besteld en deze is na meerdere mails en bellen nog steeds niet opgestuurd.
Vindt het erg lang duren voordat je reactie krijgt als er iets niet goed gaat.
Wachttijd aan de telefoon is ook erg lang.
Voorheen altijd alles goed en optijd binnen gehad.
Jammer dat het deze keer zo lang moet duren.
j.p 07-01-2020

goedemorgen,

mijn order nummer is 1000190873

Justin

j.p 10-01-2020

goedemorgen CVtotaal.

jullie hebben het keurig opgelost.

pakket is nu binnen.

J.p.

Goedemorgen J.P.,

We hebben geprobeerd contact op te nemen afgelopen dagen, maar helaas zonder succes. We zullen vandaag opnieuw een poging doen, zodat we tot een goede oplossing kunnen komen.

cvtotaal.nl 07-01-2020

Beste J.P.,

Onze excuses voor dit ongemak. We willen u graag tot dienst zijn, zou u daarom in antwoord op dit bericht uw ordernummer hieronder achter kunnen laten of ons een e-mail (feedback@cvtotaal.nl) kunnen sturen?

We horen graag van u.

Gerhard de Vries

René 01-01-2020

Op 13 september is bij mij een nieuwe Nefitketel geplaatst door CV-totaal via een onderaannemer (I-bo Warmtetechniek). Hoewel er wat onduidelijkheid was over het plaatsingstijdstip is de ketel netjes geplaatst, inclusief vervanging dakdoorvoer, drukvat en thermostaat. Na een week liep de keteldruk terug en moest ik hem al bijvullen. Dit de week daarna moeten herhalen. Uit onderzoek bleek mij dat de koppeling van de ketel naar het CV-leidingsysteem lekte. Ik heb daarvan medio november melding gemaak bij CV-totaal met het verzoek dit op te lossen. Er werd gevraagd om foto’s te sturen van de lekkage en dat heb ik netjes gedaan. Vervolgens kreeg ik het verzoek om zelf met de onderaannemer I-bo een afspraak te maken om het probleem te verhelpen. Deze vroeg na een telefoontje van mijn kant ook weer om foto’s. Vervolgens hoorde ik een hele tijd niets meer en kreeg geen reactie op telefoontjes of appjes. CV-totaal maar weer benaderd met het verzoek om een andere monteur te sturen, maar zij wezen toch weer terug naar I-bo. Ook hebben zij I-bo weer benaderd, waarop deze na een telefoontje van mijn kant toezegde op korte termijn langs te komen. We spreken nu van begin december. Vervolgens krijg ik een telefoontje van hem dat hij een half uur later bij mij langs kon komen, maar ik was op mijn werk en kon niet zomaar naar huis. We hadden bij mijn weten geen afspraak voor die dag. Vervolgens een afspraak gemaakt voor 31 december. Ik ben die hele dag thuisgebleven, maar er is niemand langs geweest. Van CV-totaal heb ik helemaal niets meer gehoord. Die hebben het probleem blijkbaar op I-bo afgeschoven. De lekkage moet echter verholpen worden. Ik moet het systeem nu wekelijks bijvullen. Ik ben er een beetje klaar mee. CV-totaal scoort nog wel een voldoende waar het gaat om levering, maar de aftersales bij problemen is bedroevend slecht. Ik heb hiervan geleerd dat ik dergelijke klussen nooit meer door een landelijk opererend bedrijf laat uitvoeren, maar door een lokaal bedrijf. Je bent dan wel wat duurder uit, maar bent beter gedekt tegen problemen die mogelijk optreden na plaatsing. Voor de lekkage heb ik nu maar een storingsdienst benaderd. We gaan binnenkort met vakantie en zo kan ik niet weg. Hoop dat CV-totaal de rekening wil betalen....
cvtotaal.nl 02-01-2020

Beste René,

Onze excuses voor dit ongemak. We pakken dit vandaag meteen op.

We zullen samen met u kijken naar een oplossing.

Umair Ahmad 23-12-2019

Bought CV kattel from them and also used their installation services. The installer was useless , they didn't deliver the thermostat in one go. Their boss was rude to me when complained. Then turned out that installer didn't placed the exhaust pipe correctly, it was leaking in the room and was not placed straight which they charged me for , Also broke the tiles on the roof which the installer charged me to replace but did not which caused a roof leak later.

From last two months since I found out that pipe was not connected properly ,m I have been trying to resolve the issue. had to hire another party to fix the pipe a bit so at least I can use the system. CV total promised tor reimburse that cost but so far have been delaying it. They also promised that original installer will fix it all but he never show up or call.

Save your time and effort and don't choose this company. it is cheap for a reason. Bad customer service, slow responses and bad installers.
Umii 31-12-2019

I am sorry but you failed to provide good service right there by first responding back in dutch to a English message.

1. No the problem is not fixed. Your installer didn't install according to the regulation . The exhaust pipe is not straight, the expansion tank is leaky .
2. Yes on reimbursed me for the guy I called to come and check the cv kettle when I got the error on it . Bt that was one of the three problems. And regardless of 200 emails and calls you keep ignoring the other two ( in point 1 ) . Also it took me two months to get that little money refunded and if I post our emails then everyone will see that how good your finance team is.
3. Yes you are responsible for the installer you hired to do the job so stop trying to act like it is not your fault. I paid you you hired him.
4. Also if your installer didn't connected the exhaust pipe correctly which mean that I was sleeping in the place where the exhaust was leaky meaning carbon mono oxide was leaking at low levels in my bed room, you and I know very well that can revoke your license but I was kind enough to try to resolve it rather then go legal.

I am still willing to get it sorted and solution which I will accept is that your installer come and fix all his mess as per the report of the other installer. meaning install the exhaust pipe correctly at correct angel , fix the leaky expansion tank

And yes all viewers can read this too . and 3.1 rating says a lot .

cvtotaal.nl 31-12-2019

Beste heer Ahmad,

We zijn, zoals eerder al aangegeven, in gebreke gebleven wat betreft de installatie. En daarvoor nogmaals onze excuses. Hoewel CVtotaal geen installatiebedrijf is, hebben we u wel verwezen naar een installateur. Daarom hebben we ons ook ingezet om u een passende oplossing te bieden.

Oplossingen die we geboden hebben:
- Vergoeding bij een eerdere klacht
- Wij hebben de rekening betaald van de door u gemaakte kosten, door het inhuren van een door u gekozen monteur zonder af te wachten wat CVtotaal voor u kon doen.
- non-stop e-mail contact en u op de hoogte houden.

Wij hebben u inmiddels al meer geboden dan redelijk of billijk is en kunnen nu niets meer voor u betekenen. Het is daarom ook aan u de keus om na al deze tegemoetkomingen en excuses alsnog een negatieve review te schrijven.

We hopen u en alle medelezers hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

alex 13-12-2019

Compleet waardeloze onderneming hen er een warmtepomp besteld deze zou binnen 3weken geplaatst worden maar dat werd dus 2 maanden later de rekening gehad staat een vuilmagneet op die niet geleverd is en dus ook niet geplaatst hen vanaf 15 november al acht keer gebeld men belooft steeds terug te bellen maar tot op de dag van vandaag geen reactie
Dus mijn advies koop je spullen niet hier maar bij een bedrijf dat wel moeite wil doen voor zn klanten en niet alleen maar geld binnen wil harken
cvtotaal.nl 17-12-2019

Beste Alex,

Als het goed is heeft u reeds contact gehad met ons en hebben we u een passende oplossing geboden.

Vincent 11-12-2019

Ik heb in april een bestelling gedaan van 5 radiatoren met toebehoren. Deze zijn netjes geleverd echter bleek dat ik ze toch niet nodig had (hoofd vloerverwarming dus geen extra radiatoren nodig) ik gebeld met CV totaal en het was geen probleem om ze te retourneren. Er is een afspraak gemaakt met hun transporteur en die heeft ze opgehaald. Dit heeft zich allemaal in mei afgespeeld en sindsdien ben ik bezig om mijn geld terug te krijgen. Ik heb zo vaak al gebeld dat de mensen van de telefooncentrale (uitbesteed dus zelf geen personeel) het zelf ooo schandalig vinden aangezien ik al een aantal keer in het systeem sta. Ik heb ze tot vandaag gegeven om mij terug te bellen en het geld netjes terug te storten anders ga ik er direct werk van maken. Dit is ongehoord dat je wel de goederen op komt halen maar vervolgens de mensen niet netjes hun geld teruggeeft.
cvtotaal.nl 11-12-2019

Beste heer Vincent,

Onze excuses voor dit ongemak. We willen graag het probleem nader onderzoeken, zou u daarom een ordernummer achter kunnen laten in reactie op dit bericht of een email willen sturen naar feedback@cvtotaal.nl.

Daniel 11-12-2019

Zeer teleurgesteld in dit bedrijf wat zich zelf bestempeld als al 40 jaar betrouwbaar etc. Ik heb besteld en het zou gisteren geleverd worden, maar gisteren einde dag heb ik niks gezien of gehoord van jullie behalve dat wij jullie zelf heb moeten contacten meerdere keren gisteren plus leverancier solar zonder een bevredigend antwoord te krijgen behalve komt goed en chauffeur gaat het vandaag nog proberen tussen 15.30-16.30 terwijl de afspraak in de mail gisterochtend was tussen 9.15-11.15. Hele dag wachten en geen info van jullie klantenservice en geen geen track and trace code, daarnaast heb ik de installateur moeten afzeggen. Dit is geen service naar de klant toe die wel betaald heeft. Ik verwacht een passend antwoord en een passende oplossing van jullie, want jullie nemen op deze manier de klant niet serieus maar innen wel. Diep maar ook diep teleurgesteld in cvtotaal dat tegenwoordig onderdeel blijkt te zijn van energieleverancier Essent sinds 2018, hier had ik meer van verwacht....

Ps. Kijk eens hoeveel slechte reviews jullie hier hebben de laatste tijd, doe er wat aan want op zo’n manier kan je geen bedrijf runnen dit kost jullie klanten hoe dan ook. Op dit moment zou ik het bedrijf dan ook niet aanraden. :-(

Jullie horen duidelijke afspraken met de klant na te komen en bij verhindering de klant te contacten en een duidelijke nieuwe onderlinge afspraak te maken, wij blijven niet nog zo maar een keertje thuis op basis van een mailtje.....
cvtotaal.nl 11-12-2019

Beste heer Daniel,

Pedblu 09-12-2019

Site lijkt allemaal prima in orde, maar wanneer je een offerte vraagt tegen de voorgestelde prijs komen ze met onzinnige argumenten waarom het toch niet kan voor die prijs.
Wij hebben de simpelste installatie die mogelijk is. Ons appartementencomplex bestaat uit 125 eenheden en vrijwel iedereen heeft probleemloos een HR CV kunnen plaatsen, maar toch bedacht CV totaal dat het een "complexe" installatie is.
Heb iedereen binnen de VE maar laten weten dat ze bij CV totaal niet terecht kunnen, omdat het te moeilijk is voor ze.
Belachelijk argument om maar een hogere prijs te kunnen regelen. Er zijn DRIE andere installateurs die geen probleen hadden met een offerte tegen vrijwel dezelfde prijs.
Ben dus teleurgesteld.

Chantal 07-12-2019

Waardeloos. Maandag gaf de 6 maanden oude ketel storing 8. Dinsdag 09.00, 14.00 en 16.00 aan de lijn gehangen met CV totaal om aan te geven dat er nog steeds geen monteur contact met mij heeft opgenomen. Woensdag 12 uur weer gebeld, het is nu 17 uur en ik moet nog terug gebeld worden. Ik zit al 2 dagen zonder verwarming, douche en ben al 40 belminuten verder (de wachtttijd is gigantisch). Via het merk Intergas heb ik nu iemand laten komen en zij hebben het opgelost maar de service van CV totaal is waardeloos. Ze laten het compleet afweten.
cvtotaal.nl 09-12-2019

Beste Chantal,

Onze excuses voor dit ongemak. Dit had inderdaad niet zo mogen verlopen.

In onze e-mail geschiedenis kan ik terugzien dat u inmiddels met één van onze medewerkers hebt gesproken. Deze heeft u een tegemoetkoming aangeboden waar u tevens op in bent gegaan.

In ieder geval zijn we blij dat u niet meer in de kou zit en zullen we uw feedback meenemen ter verbetering voor onze processen.

Gerhard de Vries