Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

h.v.d.Heuvel 27-02-2017

CV ketel geplaatst Vaillant

vriendelijk/goed werk af geleverd en snel....prijs valt mee.Waren op de afgesproken tijd .
Oude ketel en alle romel hebben ze mee genomen/op geruimt.

BT 23-02-2017

Goed en goedkoop, uitsluitend topmerken.

Goede website, mooi aanbod. Door de grote aantallen op voorraad was mijn ketel binnen een dag geleverd. Geen bijzonderheden voorgevallen tijdens de afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michael 22-02-2017

Zo niet vriendelijk! Erg jammer.

Gevraagd om een offerte voor het plaatsen van de ketel in mijn oude boerderij welke volledig opgeknapt wordt. Men wil perse een foto van de plek waar hij moet komen. Gemeld dat dat nog niet gaat maar dat de plek helemaal kant en klaar wordt opgeleverd. Met gas, water, stroom en afvoer binnen een meter van de ketel. Kwestie van ophangen en aansluiten, makkelijker kan het niet. Maar nee, krijg een korte mail terug dat het ticket gesloten is. ONGELOOFELIJK!!! Geef dan tenminste antwoord!

cvtotaal.nl 27-02-2017

Excuus dat u geen netjes antwoord heeft gehad. We moeten echter procedures handhaven om een degelijke service te kunnen waarborgen en scherpe prijzen te kunnen bieden.

Ik snap dat dat soms vervelend over kan komen. We hebben meer dan 3700 onafhankelijke reviews op onze site waarvan 97% positief is. Dit kunnen we alleen bereiken door alles strak te organiseren.

We hebben onlangs een ticketsysteem in gebruik genomen. Dit moeten we nog wat fine tunen. Mijn oprechte excuses dat deze automatische melding bij u wat bot is overgekomen.

Michael 01-03-2017

En daarmee is de kous af? Wow......wat slecht! Geef de systemen en de processen de schuld en laten we maar geen oplossing bieden.

Profumo 20-02-2017

Montage ketel

Twee zeer ervaren monteurs, Theo waren naar kampen gestuurd om een Remeha te installeren. Goed op elkaar ingesteld en snelle installatie met veel vakkennis uitgevoerd! Topper!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Godderij 20-02-2017

Slechte klantenservice, beschadigde radiator

Deze week een dure radiator gekocht. Bij aankomst was deze beschadigd. Voor gebeld ik kon hem al uitpakken enz en foto's maken. Mocht hem al ophangen maar ze zouden het wel oplossen. Het was overigens een beschadiging aan de lak, terugsturen was niet de bedoeling maar wel een tegemoetkoming. Daarna de fotos doorgestuurd via WhatsApp. Krijg nauwelijks reactie. Uiteindelijk konden ze niets doen omdat ik hem al had opgehangen.

Zodra het geld binnen is, is de service verdwenen.

cvtotaal.nl 27-02-2017

Dat is wel erg spijtig. We kunnen nooit korting geven op een beschadigd product maar zullen deze altijd om laten ruilen. Als wij een andere indruk hebben gewekt dan wil ik daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden.

Indien u hem toch wilt laten ruilen voor een nieuwe dan zou ik het waarderen als u mij zou bellen.

Peter 19-02-2017

Zeer slechte klantenservice

Onlangs bij dit bedrijf een plintboiler en een buitenkraan besteld. Bestelling werd snel en netjes geleverd. De buitenkraan was toch niet iets wat ik zocht dus deze geretourd.

Na paar weken kreeg ik een betalingsherinnering voor de buitenkraan. Contact gehadt met dit bedrijf en aangeven dat ik hem teruggestuurd heb. Ik heb toen ook de bonnetjes van het pakket gemaild.

Cvtotaal geloofd dit niet en blijft mij lastig vallen met betalingherinneringen tot incasso aan tot toe.

Conclusie: vlotte en nette levering, service zeer slecht!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

cvtotaal.nl 27-02-2017

Ik begrijp uw gevoel. Wij hadden echter hier geen buitenkraan liggen die retour was gekomen, u had geen product voor retour aangemeld en dus geen retournummer en er was hier niet getekend voor ontvangst.

Het is voor ons dan helaas ook niet mogelijk een bedrag aan u te crediteren.

Jorn Philipsen 01-02-2017

Prima Winkel

Goede en snelle Service. Goede kwaliteit artikel geleverd in een onbeschadigde verpakking. Chauffeur belde zelfs 10 minuten voor aankomst om te zeggen dat hij er bijna was. Snelle afhandeling van de order tegen een scherpe lage prijs. Heb zojuist ook mijn 2de radiator hier besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 16-01-2017

Betrouwbaar

Cv Totaal is betrouwbaar. Het is een bedrijf die zaken doet met twaalf installatie bedrijven door het gehele land. Dus er is altijd wel iemand die jouw klus kan klaren. Alleen, als iedereen het druk heeft, zoals in mijn geval, duurt het wat langer tot je response krijgt. 9 december 2016 heb ik bij CV Totaal een nieuwe CV Ketel besteld, binnen 48 uur zou ik bericht krijgen. Dus na 72 uur heb ik CV Totaal gebeld, ik werd vriendelijk geholpen en mij toegezegd dat ik zou worden geholpen. En dat was ook zo, de installateur heeft een afspraak gemaakt en ook wanneer de spullen zou komen. De installateur heeft mijn oude ketel laten ophalen door een oud ijzer boer met het andere afval, heel netjes allemaal. Echt een aanbeveling. Vraag wel eerst een offerte aan. Zo heb je een goed beeld hoeveel het kost.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Klantvriendelijk
  • Advies

Minpunten

• Tijdens drukke tijden moet je geduld hebben.

joop van der heijden 12-01-2017

cv totaal

goede service al meerdere bestellingen gedaan altijd netjes en op tijd afgeleverd en aan de afspraak gehouden.

JanM 12-01-2017

Daalderop Close-in keukenboiler 10 ltr

Levering: snel. Prijs is onduidelijk. De Gratis aansluitset (waarde vlgs CVtotaal Euro 45,25) paste niet op mijn installatie. Set heeft geen waterslot. Bij terugsturen zou ik slechts Euro 3,50 terugkrijgen. Elders kost deze boiler Euro 185. Ik voel mij gefopt.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima website

Minpunten

• onduidelijke prijsstelling
  • verkeerde accessoire

Jan 10-01-2017

Aanschaf CV-ketel incl. (spoed)montage

Voor de aanschaf van een cv-ketel incl. de (spoed) montage heb ik gekozen voor CV-totaal. Een voordelige keuze op een zeer gebruiksvriendelijke website. Na aanvraag van de offerte een zeer snelle reactie en levering volgens afspraak.
Prettig dat je de keuze hebt om de cv te laten installeren. Omdat bij mij alle leidingwerk in het zicht blijft is gekozen voor koperen leidingen en heeft de monteur alles netjes ingebouwd. Ik ben een tevreden klant en kan het andere mensen zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke website
  • scherpe prijs
  • snelle service
  • deskundige monteur

J.S. Kolderman 08-12-2016

Uitstekende service

Er werden andere (eenvoudiger) lucht ventielen meegeleverd als telefonisch afgesproken , Doch de volgende dag al arriveerden al de anderen ,die oorspronkelijk niet in het pakket zaten.
Dus heel erg netjes opgelost ,Bedankt

Pluspunten

• Lossen een probleem erg goed en snel op

JPLU 14-11-2016

Snel !

In het begin huiverig om een CV-ketel online te bestellen daar ik bang was voor verkeerde keuze. Dit was onterecht. Ik heb telefonisch nog advies gevraagd en ben prima geholpen. De offerte heb ik geaccepteerd en 2 uur later was de afspraak met de installateur al gemaakt !
Goede service en communicatie !

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Telefonisch advies bij twijfel
  • Afhandeling na acceptatie offerte
  • Zeer snelle levering

Steve White 31-10-2016

Great job installing a CV

They installed a new Remeha CV very quickly, with a week or so of ordering, and did a great job, cleaned up their mess and took away the huge old boiler. The new one works very well, keeps the house warm at last with minimal gas usage, fixing a long-standing problem with the heating.
The mechanic Boy Cox came back the next day to put back the old thermostat, because he had installed a free new one, whereas I wanted to keep the old one.
Highly recommended!

Pluspunten

• Good service
  • Friendly
  • Efficient
  • Clean and tidy

Berkel en Rodenrijs 13-10-2016

Aanschaf CV-installatie inclusief montage

Voor het leveren en laten monteren van een CV-installatie is CV-totaal het ideale bedrijf. Duidelijke website en snelle service. Daarbij ook nog een uitstekende prijs. Ideaal dat je ook de ketel kunt laten installeren. De monteur had verstand van zaken en alles werkt prima. Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede prijs
  • Snelle service
  • Montage ketel

Mch 13-10-2016

Heel tevreden

Diverse bestellingen gedaan , telkens alles compleet en netjes op afgesproken tijd ontvangen.
Contact als zeer prettig ervaren en heel goed geholpen..heel tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen
  • Makkelijk bereikbaar

klant amsterdam 12-10-2016

review

Er zijn een aantal webshops die de manier van winkelen enorm hebben veranderd, CVtotaal is er hier een van. Bestelde spullen komen snel binnen, prijzen zijn zeer scherp en wanneer ik een vraag over een bepaald product heb, is er altijd iemand die de telefoon opneemt. Misschien bestel ik wat meer dan de gemiddelde klant van CVtotaal, maar gaat er zelden iets mis, maar als dit gebeurt wordt ik doorgaans de volgende dag van de correcte spullen voorzien. Scherpe prijzen, meedenken en goede service.

Pluspunten

• telefoon wordt altijd opgepakt
  • prettige website
  • snelle reactie op vragen

Rob 11-10-2016

Nooit meer

Tot twee keer toe een verkeerde levering (verkeerd product of verkeerd aantal) geleverd gekregen van dezelfde bestelling. Er wordt slecht gecommuniceerd, niet met je meegedacht en geen verontschuldigingen gemaakt. Erg onprofessioneel. Ik zou hier niet weer bestellen.

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Slechte levering

cvtotaal.nl 12-10-2016

Onze oprechte excuses. De fabrikant heeft een verkeerd product geleverd. De communicatie daarover had beter gekunt.

Jozef 08-09-2016

Bedrijf met kennis van zaken

Goed geholpen, degelijk advies. Binnen 4 dagen een nieuwe ketel aan de muur. Monteur zat al meer dan 15 jaar in het vak en had naar mijn mening veel kennis van zaken.

Pluspunten

• Snel
  • Kennis

Richard 07-09-2016

geweldig!!!!

In november een offerte aanvraag gedaan voor een CV-ketel voor de aanschaf van ons nieuwe huis, er moest wat aangepast worden op de offerte binnen 30 min nieuwe offerte in de mail.

Bij bestellen van de CV-ketel was de offerte verlopen, gebeld en weer binnen 5 min offerte weer actief akkoord gegeven, na het ontvangen van de bevestiging krijg je een bericht met de gegevens van de monteur die langs komt voor de installatie voordat ik klaar was met lezen belde de monteur al datum afgesproken en keurig op tijd en heeft alles naar wens aangesloten en uitleg gegeven over de extra opties via de app.

Pluspunten

• denken mee
  • afspraak is afspraak
  • snelheid :)
  • denken met je mee

andrea 31-08-2016

they couldn`t even deliver the heater I ordered

I made an order with cv totaal after reading the good reviews they have, but god I was WRONG......
they contacted me 3 days after the confirmation of the order asking me about the kind of heater I could install in my flat, I answered in 24hours and they promised me a quick delivery also because I was supposed to pay 75€ for extra quick delivery!

One week they said no more than that... well almost a month went by and I could only have cold showers.... sadly enough right now cv totaal just sent me an email suggesting me to get my heater somewhere else and trying to blame me for the missing delivery...

there is not much I can do right now so I am forced to get my heater somewhere else but at least I can try to make other people aware of the treatment they can get at cv totaal.

Minpunten

• leverintijd
  • customer service

andrea 02-09-2016

There was no language barrier what so ever, all the communication was clear and I can prove it with the email exchange we had, I can also prove that it was possible to install an HR heater in the apartment,
so please do not insist blaming me, next time just dont give fake expectations.

Frans 20-08-2016

Echt Top service.

Overal en bij iedereen gaat weleens iets mis. Dat is gewoon zo. Maar het gaat erom hoe het opgelost wordt. Voorafgaand aan een geplande verbouwing kocht ik bij CV Totaal een 80 lt. Daalerop boiler. Een B-keus met krasje of deukje en daarom met fikse korting. Pas 2 maanden na aanschaf werd de boiler daadwerkelijk geinstalleerd en bleek hij een klein beetje te lekken. Lang verhaal kort: Er hangt nu, zonder bijbetalen, een A-keus boiler omdat een vergelijkbaar exemplaar niet meer voorradig was. Een grote pluim voor de heren van de helpdesk, de monteur en de leverancier die uiterst vriendelijk alles opgelost hebben. Echt Top!

c.l. 15-08-2016

niet nakomen afspraken

De door mij bestelde installatiebox zou worden geinstalleerd door een monteur van CV totaal. Na levering van de box werd er geen contact met mij opgenomen over een mogelijke installatiedatum. Enkele malen zelf gebeld met CV totaal. Uiteindelijk blijkt dat er geen monteur bereikbaar is en dat er ook geen afspraken kunnen worden gemaakt. Zelfs niet op (langere) termijn. Er wordt vanuit CV Totaal niet gecommuniceerd. Gedane toezeggingen worden niet nagekomen.

karinhoek 15-01-2013

Eerst gebeld en laten informeren over product, goede bereikbaaheid, duidelijke website en ook nog de goedkoopste. Goede informatie gekregen via telefoon. Bestelling geplaatst, betaald met IDEAL direct bevestigingsmail gekregen. Daarna bericht gehad dat pakket verzonden was, 2 dagen later thermostaat ontvangen, ook bij vragen tijdens aansluiten hebben ze ons goed geïnformeerd. Binnenkort gaan we radiatoren bestellen. (recensie volgt)

Tryn P 08-01-2013

Wij hebben vorige maand een atag cvketel gekocht, die als beste koop beoordeeld is. Cvtotaal heeft ons telefonisch goed geadviseerd en vervolgens tegen een zeer scherpe prijs de ketel geïnstalleerd.
Super service, wij zijn zeer positief.