Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Joanne 07-02-2018

Slechte communicatie

Helaas onze eerste ervaring was top, ditmaal dus weer bij cv totaal besteld en een heel andere ervaring. De bestelling kwam laat.. later,laatst. De berichtgeving daarover was enkel bij navraag door mij als klant. Uiteindelijk onze bestelling pas compleet na 9weken ipv 3.. Op mijn mails over mijn onvrede en wens tot een oplossing werd niet of enkel feitelijk (tav nieuwe levertermijn) gereageerd. Enorm teleurstellend en niet klantvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 14-02-2018

Geachte Joanne, Door de kerstsluiting van de fabriek heeft het langer geduurd dan normaal. Dit hebben we ook direct aan u doorgegeven. Op uw verzoek tot financiele compensatie hebben wij helaas niet tijdig gereageerd. Mijn excuses daarvoor.

Fam Reiziger 06-02-2018

Snelle levering en zelfs een retour

Mensen, in een woord: top !
Ze hebben alles wat je nodig hebt.

Snelle levering, en zelfs iets retour was geen probleem, en dat vond ik juist zo prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LIesbeth 30-01-2018

Slechte service!

Ketel gekocht en laten installeren. Slechte monteur meegekomen: geen verstand van zaken. Pijpen verkeerd gebogen, gaten door de muur geboord. Ketel werkt niet, maar geen service. Nu al 3 maanden zonder warm water met 3 kinderen in huis.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 31-01-2018

Geachte Liesbeth, Jammer dat je onze service slecht beoordeeld. Zoals geconstateerd was er een probleem met je rookkanaal en heb je dit door een ander installatiebedrijf laten vervangen.

Uiteraard willen we nog steeds graag de problemen bij je oplossen alleen willen we wel een verklaring dat als blijkt dat het door het rookgaskanaal komt dat je dan wel garant staat voor de onkosten.

Hopelijk begrijp je dat en stuur je alsnog de verklaring terug zodat we snel een monteur bij je langs kunnen sturen. Het is gewoon uiterst vervelend als je met een niet goed werkende cv-ketel zit.

Marc 02-10-2017

Geweldige service

Nieuwe ventilator ontvangen ondanks 1 dag buiten de garantie. Zelfs de defecte ventilator niet op hoeven sturen. Geen gedoe dus. Klasse!

Marius 25-09-2017

De warme douche voor CV-totaal

Ik kreeg een NEFIT HR ketel binnen 24 uur geleverd . Helaas zat in onbeschadigde doos een ketel met foutje. De ketel is binnen 24 uur weer opgehaald en omgeruild voor een nieuwe.

Zonder gezeur en zonder kosten. Dat geeft vertrouwen.
Marius

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Ostendorf 24-09-2017

Persoonlijke service én lagere prijzen, wat wil je nog meer?

Een CV ketel kopen doe je niet elke dag, ik niet in ieder geval. Dus hoe kies je? Online veel ketels vergeleken maar het is best een serieuze aankoop. Je wilt dus de juiste keuze maken.
Bij CVtotaal stond een knop "bel mij voor advies" en een vriendelijke medewerker heeft mij verzekerd dat de ATAG i36EC een goede keuze is, en belangrijker, daadwerkelijk past.

Vervolgens heb ik offertes aangevraagd, bij diverse webshops. CVtotaal gaf de beste prijs, ook inclusief montage.

Vriendelijke en verzorgde monteur hier gehad die me zelfs nog een korte uitleg gaf hoe en wat. Ik ben niet zo technisch dus de 15 jaar garantie en onderhoudsservice maken het helemaal af.

Als ik weer een CVketel moest bestellen, had ik veel tijd bespaart door meteen naar CVtotaal te gaan. Goede service en lage prijzen, in Friesland kan het blijkbaar nog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leandra 24-09-2017

Heldere webwinkel!

De benodigde materialen zijn snel op te zoeken. Prijzen helder aangegeven en snelle levering. Je kunt zelf kiezen op welke datum de producten wilt ontvangen, ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. Adel. 24-09-2017

Simpel: Snelle levering, goedkoper dan de anderen én service

We hebben de verbouwing achter de rug, veel materiaal kwam van CVTOTAAL af.
Snelle levering!
De plaatselijke bedrijven komen niet onder de prijs van deze club.
Goedkoper !
En ze hebben alles op gebied van verwarming, elektra, ventilatie en sanitair.
Telefonisch goed bereikbaar.
Goede Service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

feico 22-09-2017

Goed product en goede service een echte aanrader.

Wij zijn zeer tevreden over CvTotaal, ze leveren een goed product en goede service.
Een aanrader voor iedereen.

Totalloss 21-09-2017

Zeer slechte service! Nooit weer

Ik ben totaal niet tevreden over de service. De monteur zou binnen 24 uur contact met mij opnemen, maar dit heeft hij pas na 2,5 week gedaan. Verder had ik een cv ketel besteld en die zou binnen 2 weken gemonteerd worden. Dit is pas na 1,5 maand gebeurd maar de dag dat de monteur kwam waren de onderdelen nog niet eens geleverd. Zelfs de monteur had geen idee wat hij moest doen waardoor het allemaal nog langer duurde. De montage heeft de hele dag geduurd maar nog steeds kunnen wij geen gebruik maken van warm water. Na contact opgenomen te hebben om te vragen of ze een oplossing hebben voor dit probleem kwam het erop neer dat ze geen oplossing hadden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

cvtotaal.nl 25-09-2017

Mijn excuus dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. IVM vakantie in augustus hebben we pas na 2 weken een afspraak kunnen maken. De uiteindelijke installatiedatum is in overleg gegaan en op deze datum hebben we het ook afgerond en kon u prima warm water gebruiken.

We hadden gevraagd om foto's van de thermostaat maar die had u niet gestuurd. Toch hebben we in de offerte een thermostaat aangeboden die u niet heeft afgenomen. Ook heeft de monteur dit aangeboden maar wilde u deze alleen als we hem gratis gingen leveren en monteren.

Nogmaals mijn excuus indien u had verwacht dat deze er gratis bij zou zitten en dat dit voor u niet duidelijk genoeg was. We zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken.

Anoniem 15-09-2017

Onbetrouwbaar bedrijf dat afspraken niet nakomt

De offerte van CVTotaal geaccepteerd om onze cv-ketel te laten vervangen. Toen de klus ingewikkelder bleek dan gedacht, annuleerde men eenzijdig de offerte omdat men geen extra kosten wilde maken. Ik moest de ketel zelf maar vervangen, aldus de medewerker. Onbetrouwbaar en onbeleefd.
cvtotaal.nl 22-09-2017

Bouwkundige werkzaamheden zijn uitgesloten op de offerte. Toen de monteur belde voor een afspraak bleek de ketel boven een trapgat te hangen. Om volgens de Arbo wetgeving te werken moest er een plateau worden gebouwd voor 75 euro.

Ik snap dat u daar niet op had gerekend. Inmiddels hebben we het gelukkig uitgesproken.

Bob Slager 12-06-2017

Rectificatie

Ik heb al een review achter gelaten over de online shop, Daar heb ik nog contact gehad met de shop. Zij hebben mij het een en ander uitgelegd.En er is 10 euro teruggestort. verder wil ik het hierbij laten.

### 2017-05-26 ###
Een Daalderop closein boiler besteld met aansluitset. Deze kwam met schade ( vervoer ..?) binnen zonder aansluitset.

Van veel gemaild te hebben is deze omgeruild. Nu kreeg ik een demo model binnen met veel begruiks sporen en het resterende aansluitset.

Na veel mailen nu nog steeds geen actie van de kant van CV Totaal.

Nicole van der Horst 08-06-2017

Vriendelijk, goede service en betrouwbaar.

Ik was op zoek naar een nieuwe WTW ventilatie box omdat mijn oude het niet meer goed deed. Omdat ik niet heel veel verstand heb van WTW systemen, heeft CV Totaal mij begeleid met de keuze voor een nieuwe en ervoor gezorgd dat deze door een monteur is opgehangen. Ze hebben mij erg goed geholpen, kwamen volgens afspraak op de juiste dag en tijd de WTW ophangen en deze doet het veel beter dan de oude en dat alles voor een hele goede prijs. Ik raad iedereen aan om te kopen via CV Totaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Rob Vermeulen 07-06-2017

Vriendelijk en deskundig met goedeprijs/kwaliteit verhouding

Nou eerlijk is eerlijk dus ik schrijf hoe het ons verliep.
Zelf keek ik er tegenop allemaal maar het verliep heel soepel eigenlijk.

Wat ik echt geweldig vond was het mee denken, met goed advies, echt heel handig al je er niet zoveel verstand van hebt.

En heel simpel was het om te regelen dat het geïnstalleerd werd.
Een nette monteur nam contact met me op voor een afspraak.
En de spullen? Dat hadden ze op de afgesproken dag allemaal bij hun.
Nette mannen, netjes werk geleverd en ze waren vlot klaar.
Met de plaatselijke installateur kwam ik op een veel hoger bedrag uit.
Ja mensen, een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 07-06-2017

Prettig contact en top service!

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website
Prettig contact gehad, service gericht
Goede prijs
Snelle correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred E 07-06-2017

cvtotaal: levering installatie

technische medewerkers: gedegen advies, snel handelen
installatie bedrijf: top contact, snelle levering & installatie
m.a.w: aan te raden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xander 07-06-2017

Prima webshop!

Duidelijke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede telefonische bereikbaar en kennis van zaken wanneer je met een technische vraag belt.

Vincent 02-06-2017

Teleurgesteld

Zeer slechte service. Kapotte NEST thermostaat gekregen. Moest worden teruggestuurd onder mijn eigen kosten. 6 weken zonder thermostaat gezeten, word niet op de hoogte gehouden, alleen als ik zelf om statusupdates vraag. Nu willen ze hem terugsturen en dat ik het zelf maar moet regelen met NEST. Zeer onprofessionele partij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 07-06-2017

U heeft bij ons aangegeven dat de thermostaat niet goed was. Daarna hebben we meerdere keren u een bericht gestuurd of we nog iets konden betekenen voor u. Nest heeft zelf een eerste lijns hulpdienst waar u zelf contact mee heeft opgenomen. Toen Nest vroeg om met u stappen door te nemen om te achterhalen wat het probleem is gaf u aan (volgens Nest) dat u daaraan niet mee wilde werken. U heeft weken na levering uiteindelijk de thermostaat naar ons teruggestuurd. Echter was de grondplaat niet bij de levering waardoor wij hem niet konden testen. Wij hebben u gevraagd deze na te sturen waarop u aangeeft dat hij niet in uw bezit is. U wenst echter een volledig nieuw product. Wij en Nest willen u aan alle kanten helpen alleen zonder testen omruilen voor een nieuwe thermostaat gaat helaas niet en zeker niet als we het product niet compleet retour hebben ontvangen.

Nogmaals we willen u nog steeds graag helpen om het probleem op te lossen alleen moet deze wil wel van 2 kanten komen. Mijn excuus als onze service en die van Nest als slecht wordt ervaren.

Ronald 24-05-2017

Slechte levering in gammel bestelbusje......

De HR-ketel werd zeer slecht afgeleverd,de bodem van de doos lag er bijna uit, er zat een gat in een hoek van de doos,mogelijk door stoten of laten vallen. De doos zat maar met 1 band vast om de ketel en de doos was duidelijk al eens open geweest,mogelijk verstuurd.Er zaten zwarte vlekken op ketel.
Op een klacht hierover en de vraag of er een toezegging kan worden gedaan mocht de ketel door het transport mankementen vertonen we een nieuwe ketel krijgen,wordt doodleuk gezegd dat als er iets mankeert aan de ketel er gebruik worden gemaakt van de garantie en komt er een monteur langs.......

Ronaldinho14 29-05-2017

De eigenaar heeft me gebeld en me uiteindelijk toegezegd,mocht er bij installatie een mankement bekend worden die te wijten is aan de levering,het transport, wij een nieuwe ketel van hetzelfde merk en type geleverd krijgen.

Ronaldinho14 29-05-2017

sorry ik ben dus Ronald ,maar weet niet hoe ik als Ronald kan reageren,mijn e-mail is gekoppeld aan Ronaldinho14.
Kunt U,Kieskeurig-medewerker, Ronaldinho veranderen in Ronald. Bedankt.

paul 20-04-2017

Problemen worden prima opgelost.

In eerste instantie waren er problemen na monteren cv ketel. Dit in overleg met CV Totaal opgelost. Miscommunicatie tussen koper en verkoper.

Nijskens 13-04-2017

Zeer aardige mensen, top service, vaklui, echte aanrader.

We hadden een CV ketel met een niet goed bijpassende thermostaat. In no-time had CVTotaal het probleem gevonden en opgelost. De verzending was netjes binnen 1 dag. Als alles zo ging zou het zonnetje elke dag schijnen bij wijze van spreken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Prijden 14-03-2017

top service. ervaren monteur !!

C.V. Totaal komt afspraken geheel na ! goede voorlichting en advies over C.V. ketel zeer goede
prijsstelling transparantie !! 100 % aan te bevelen.

Willem M 11-03-2017

100% klantvriendelijk

Heb een inlaatcombinatie voor de boiler bestelt, deze werkte niet goed. De dag erna telefoonisch contact gezocht. Na enkele vragen van een medewerker van CVTotaal, werd er meteen een nieuwe inlaatcombinatie verzonden. Prima sevice en zeer klantvriendelijk.
Ook prettig dat zelf kan bepalen op welke dag je het bestelde wilt ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JF 01-03-2017

Goedkoop en snel geleverd.

Goede makkelijke website.
Duidelijke offerte.
Goede prijzen.
Vind het niet snel goedkoper.
Wordt snel geleverd.

M. 28-02-2017

Prima afgehandeld

Was opzoek naar een cvketel met montage. Prima geregeld, communicatie verloopt allemaal online dus geen dag vrij hoeven nemen voor een voorinspectie.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -