Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ep nummers echt 30-06-2021

Ik werd heel vriendelijk en met geduld en aandacht voor mij prettig geholpen in deze winkel de volgende keer zou ik weer ee aankoop doen in deze winkel
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

J. 30-06-2021

Deskundig personeel dat de tijd voor je. Goed uit gelegd hoe het product werkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

René 26-06-2021

Vriendelijke verkoper, niet opdringerig, wist me goed te informeren.
De prijs was ook oke.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling René, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Hay Clabbers - Reuver 25-06-2021

Betrouwbaar en deskundig advies bij de aankoop van een wasdroger. Ook de levering geheel conform gemaakte afspraken. Kortom: degelijk en professioneel bedrijf!
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat alles naar wens verlopen is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

A.B.L. Vossen. 22-06-2021

Voor mij de dichts bij zijnde shop op gebied van elektro artikelen met een goede service. snelle reparatie. En zeer klantvriendelijk.

Frank Voet 16-06-2021

In de winkel in Horst werden wij prima geadviseerd door een deskundige medewerker.
Dat maakt het kiezen heel gemakkelijk.
Daarna levering en installatie volledig volgens afspraak.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling Frank, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Leeef 15-06-2021

Mooie zaak, mooie presentatie en behulpzaam indien wenselijk met uitleg en kundigheid!

Oscar en Franka Eggen 11-06-2021

De medewerker nam alle tijd ook al was het bijna sluitingstijd. Hij gaf een eerlijk en deskundig advies. We zijn met een goed product en gevoel naar huis gegaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent en goed geholpen bent in onze winkel. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Marjo Gubbels 10-06-2021

De winkel in Roermond is overzichtelijk.
We hoefden ook niet lang te wachten tot er een verkoper kwam. Hij was vriendelijk, geduldig en wist waar hij het over had.

Cindy 10-06-2021

Gemotiveerde verkoper die mij goed advies gaf. Al met al, ik heb een goede aankoop gedaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling Cindy, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Annie Sensen 08-06-2021

Kortbij en goede service. Bij garantie hoeven we niet ver te gaan. Goed en deskundig personeel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-06-2021

Bedankt voor je beoordeling Annie! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat de service naar wens is! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

gerry 08-06-2021

Ben klant van Tummers. Bij de eerste klacht werd direct actie ondernomen en toen dat niet voldoende bleek werd mij een geheel nieuw product aangeboden. Geheel in overeenstemming met het Consumentenrecht.
Ik ben er zeer tevreden over, temeer daar ik zelf niet de suggestie heb hoeven doen, maar dit uitging van de verkoper.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-06-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Gerry! Wat fijn om te zien dat de afhandeling van de klacht naar wens is verlopen! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

J.W.Seuters 03-06-2021

Uitstekend personeel. Goede uitleg fijne service. Al met al een top winkel
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2021

Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te zien dat alles naar wens is verlopen! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Zeer vriendelijk 25-05-2021

Prima uitleg en vriendelijk personeel.
Daar kunnen er nog veel van leren.
En de tijd wat ze aangeven klopt precies.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-06-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Super om te zien dat alles naar wens is verlopen! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Marco 24-05-2021

Ik heb onlangs een mooie Sonos One via EP Tummers besteld. Hier werd mij weer duidelijk wat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid betekent. Ik werd persoonlijk telefonisch geïnformeerd over het feit dat de levering een dag vertraagd was doordat de speaker vanuit een winkel eerst nog naar het centraal magazijn gestuurd moest worden. Verder hele nette afhandeling, prettige website en tot nu toe goede service.
Hier ga ik zeker terug!
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Hallo Marco, bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop je geholpen bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag! We wensen je veel luister plezier!

P.J. Wolff 22-05-2021

Ik heb bij EP Tummers een baardtrimmer besteld. Bij de bestelling ging administratief iets mis waardoor ik geen bevestiging kreeg van mijn bestelling. Even gebeld met EP Tummers en ze kinden me precies vertellen wanneer ik de baardtrimmer zou ontvangen. Tevens kreeg per direct een bevestiging doorgestuurd. Zeer prettig. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent met het contact via onze klantenservice. Wat leuk om te horen! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

draad loze printer 20-05-2021

Ook niet bij Tummers EP gekochte artikelen worden koste loos na gekeken en als nodig gerepareerd. als er een artikel niet voorradig is word het zonder problemen bestrelt
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Annoniem 20-05-2021

Hiervoor was het bedrijf Lako. Toen hadden ze een 9 gescoord. Nu beoordeel ik het met een 6,5. Het beleid dat Tummers voert zorgt voor minder prettige omgang mij als klant. De schaalvergroting leidt tot minder persoonlijke aandacht. Bij grote bedragen is dat niet prettig. Medewerker Rifai Lifar is erg deskundig op het gebied van audio en is dan ook de reden geweest dat ik toch bij EP Tummers mijn aankoop heb gedaan. Ik hoop dan ook dat hij daar nog lang werkt!

Voor standaard elektronica is het een prima zaak waar je in ieder geval kunt terugvallen op een stukje service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat Rifai naar wens heeft kunnen helpen bij je aankoop. Natuurlijk vinden wij het jammer om te lezen dat de algemenen ervaring niet helemaal naar wens is. Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

aanschaf wasmachine 20-05-2021

Ik heb Tummers gekozen omdat ik de plaatselijke ondernemers wil steunen en de winkel bestaat al 100 jaar en staat goed bekend
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Bedankt voor je beoordeling, wat leuk om te horen! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Hubertus van Landeghem 06-05-2021

Als je persoonlijk naar de vestiging hier in het retail in Roermond gaat vindt men deskundige en behulpzame mensen. Telefonisch is het wat minder.
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-05-2021

Bedankt voor je beoordeling Hubertus, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in onze winkel in Roermond. Jammer dat het telefonisch contact minder goed bevallen is. We doen ons best om je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag.

Vivian 21-04-2021

Goed advies en vriendelijk personeel in de winkel maar ook de bezorgers! Ik raad deze winkel zeker aan
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-04-2021

Hallo Vivian, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

Joris 21-04-2021

Deze winkel levert goede service en heeft deskundig personeel. En groot voordeel is dat ze nog fysieke winkels hebben waar je niet ver voor hoeft te rijden. Op het gebied van elektronica gaat mijn voorkeur nog altijd uit naar fysiek winkelen met 1 op 1 advies. Het assortiment hoeft ook niet oneindig groot te zijn om een goede keuze te maken.
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-04-2021

Hallo Joris, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkels en service. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

Dave 05-03-2021

Op zich een fijne winkel met leuke aanbiedingen voor kwaliteitsapparatuur en mijn ouders kwamen er omdat ze te spreken waren over de service. Deze leek ook goed totdat ik me melde met een probleem.
Zowel mijn koelvries combinatie als mijn gasfornuis met oven heb ik in december 2019 nieuw gekocht bij EP Tummers in Echt. 2 van de 4 gaspitten van mijn gasfornuis zagen er na 6 maanden van gebruik helemaal verroest uit en hiermee ben ik langs de winkel gegaan in juli 2020. Ik wilde weten hoe het kwam, hoe ik het evt. schoon kon maken en hoe ik ervoor kon zorgen dat het niet weer gebeurde.
Ze legden dit meteen bij AEG, de fabrikant, die zou contact opnemen of iemand van hun zou komen kijken naar het gasfornuis. AEG zei vervolgens zonder foto's o.i.d. te hebben gezien dat dit een gebruiksfout was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan omdat ik 2 nieuwe gaspitten wilde en omdat ik dan wel wilde weten wat ik fout gedaan had, zodat ik het volgende keer kon voorkomen. Ook heb ik gezegd dat ik het opmerkelijk vond dat het maar bij 2 van de 4 pitten voorkwam, ik gebruik ze alle 4 op dezelfde manier alleen met verschillende pannen nl.
Toen hebben ze foto's gevraagd om naar de fabrikant door te sturen, er is een hoop heen en weer gebeld tussen Tummers en mij. Het komt erop neer dat AEG volhoudt dat het een gebruiksfout was zonder verdere onderbouwing en Tummers geen blaam treft.
Inmiddels is het februari 2021 en heb ik al maanden niks meer gehoord.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-04-2021

Hallo Dave,

Wat vervelend om te lezen. Onze excuses voor het ongemak! We gaan het graag nog een keer voor jou navragen. Zou je een email kunnen sturen naar info@eptummers.nl dan nemen we contact met je op.

Mark Schiltmans 18-02-2021

Onderstaand een eerlijke onderbouwde review. De meeste reviews over Tummers kloppen. Goede service, goed advies etc. etc. Dit geldt ook voor ons. Al ruim 10 jaar trouwe klant. Wasmachine's, tv"s noem maar op. Totdat iets kapot gaat. Dan geeft Tummers niet meer thuis. De tv van mijn schoonouders (3 jaar en 3 maanden oud) is kapot gegaan en de manier waarop deze mensjes van ver boven de 75 zijn behandeld is ronduit schandalig. Leentoestel zonder geluid, reparatie uiteindelijk toch niet mogelijk, een alternatief voorstel met een tv die bij de media markt 200 euro goedkoper is, is afzetterij en de regel dat hier niet met derden over gesproken mag worden maakte deze oude mensen alleen maar banger. Wordt vervolgd, wij laten het hier niet bij zitten. Een zeer teleurgestelde oud Tummers klant. Wij kopen hier niets meer als dit niet netjes opgelost wordt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-04-2021

Hallo Mark, wat ontzettend vervelend om te lezen. Graag zoeken we samen met jullie naar een passende oplossing. Zou je hiervoor een mail kunnen sturen naar info@eptummers.nl met je contact gegevens, dan nemen we graag contact met je op.

Thresy Moonen 13-02-2021

Een aantal weken geleden beschreef ik in een review onze teleurstelling over EP Tummers; na een klacht van ons heeft men in eerste instantie alle moeite gedaan en uiteindelijk geen enkele verantwoording genomen en ons in de kou laten staan.
EP Tummers reageerde hierop met de toezegging met ons een oplossing te zoeken.
Na enkele weken niks meer te hebben gehoord dan toch een vriendelijke servicemedewerker aan de lijn. Die hoorde ons hele klachtenverhaal nogmaals aan, nam vervolgens contact op met zijn leidinggevende en het eind van het liedje was dat men niks kon doen voor ons.
Veel geblaat en weinig wol dus! Je kunt wel merken dat er nu een andere servicewind waait bij dit bedrijf nu men is overgenomen. Een van de nieuwe eigenaren werkte vroeger bij Mediamarkt. Blijkbaar wordt het gedachtegoed van dit bedrijf mbt service nu ook heel snel bij EP Tummers doorgevoerd.
Service wordt nu ook bij EP Tummers met hele kleine lettertjes geschreven.
Ontzettend jammer! Wij zullen er nooit meer iets kopen en ook geen enthousiaste verhalen meer rondvertellen over dit bedrijf.