Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter 31-12-2023

Keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van diverse huishoudelijke apparaten. Advies op maat en prettige service bij de levering.
EPTummers9392 05-01-2024

Beste Peter, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. We kijken uit naar je volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

carla verhagen 30-12-2023

uitstekende winkel vriendelijke verkopers uitstekende service geef de winkel een10 kan iedereen de winkel aanbevelen
EPTummers9392 05-01-2024

Fijn om te horen dat je tevreden bent, we kijken uit naar je volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Ron Bouwmeester 25-12-2023

Bijzondere mooie winkel. We waren een week in Limburg en was mijn DulceGusto koffiezetter vergeten. Ik werd op een zeer gastvrije en professionele wijze geholpen door een enthousiaste verkoper. Deze winkel weet hoe het hoort. Echt een aanrader!
EPTummers9392 05-01-2024

Beste Ron, Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Cor moerkens 24-12-2023

De winkel is klantvriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Daarbij voorzien ze je van een goed advies en ze zeggen ook wat de voor en nadelen van een apparaat zijn. Echt een winkel waar ik terug ga
EPTummers9392 05-01-2024

Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Paul 11-12-2023

Vakkundige uitleg in de winkel.
Snelle levering,
Vakkundige plaatsing en uitleg van de tv.
EPTummers9392 18-12-2023

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat de TV aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Maurice 07-12-2023

Zeer klantvriendelijk technisch hele goede uitleg pakken alle tijd voor je een woord super tevreden
EPTummers9392 18-12-2023

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We stellen je positieve feedback zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

M. van Mierlo-Coopmens 04-12-2023

Omdat er kortgeleden een wasmachine gekocht hebt en zeer goed geholpen werd
Toen mijn koelkast stuk ging ben ik gelijk naar Tummers gereden
EPTummers9392 18-12-2023

Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EP Tummers 16-11-2023

Ben in meerdere EP winkels geweest, maar Tummers springt er bovenuit! Correct, snelle levering, vakkundig, komen afspraken na,
EPTummers9392 27-11-2023

Beste, Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Har Schreurs 15-11-2023

Ep Tummers is synoniem aan betrouwbaarheid, vakmanschap, service en klantvriendelijkheid. Chapeau.
EPTummers9392 18-12-2023

Hartelijk dank voor je mooie woorden Har! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jura onderdelen 15-11-2023

alles prima in orde, goede service ,vriendelijke verkopers en zeer attent
Ook de na-service is goed geregeld
EPTummers9392 27-11-2023

Jjc verheijen 09-11-2023

Je wordt goed ontvangen krijgt goede adviezen over het gene wat je wil aanschaffen, en vond ik heel belangrijk kwam er niet precies uit hoe of wat maar werdt telefonisch perfect geholpen zeer tevreden

Gerben huberts 07-11-2023

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Men neemt uitgebreid de tijd om de voor- en nadelen van bepaalde artikelen naar voren te brengen. Helpen mee om tot een goede aankoop te komen.

K.de Klijn 30-10-2023

Bij EP Tummers zijn uiterst correct en vakkundig geholpen.
De verschillende wasmachines zijn goed uitgelegd zodat de keuze makkelijk is geworden.

De plaatsing was dezelfde week al zodat wij gelijk weer konden wassen.
EPTummers9392 18-12-2023

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We kijken uit naar je volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Vicky 23-10-2023

Mooie grote zaak en veel keus. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Niet opdringerig. Geven goed advies.
EPTummers9392 23-10-2023

Beste Vicky, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar worden wij vrolijk van. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Zoeken naar een goede TV 15-10-2023

Ruime winkel, goede ontvangst en prima adviezen.
Goed prijzen te vergelijken. Beste artikelen van de Consumentenbond te koop voor aanbevolen prijs.
EPTummers9392 23-10-2023

Beste, Bedankt voor de mooie woorden, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Verheijen 11-10-2023

Fijne gevestigde winkel met eerlijke prijzen en goede service. Blij dat zulke echte winkels nog bestaan, koesteren
EPTummers9392 23-10-2023

Beste, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar worden wij vrolijk van. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Annemie 02-10-2023

Een winkel die goed deskundige personeel heeft altijd goed geholpen. Ook bezorging hartstikke goed. Kopen kun je overal maar het komt op de service aan en die is heel goed.
EPTummers9392 23-10-2023

Beste Annemie, Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Bas Pluijmen 28-09-2023

Eerst goed geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg. Daarna een datum geprikt en binnen 2 werkdagen en nieuwe wasmachine geleverd. Monteurs waren op tijd en de oude mee genomen.
EPTummers9392 23-10-2023

Beste Bas, Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent, veel plezier met de nieuwe wasmachine! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Mevrouw Breij 27-09-2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en geven goede uitleg over artikel en zullen zeker Tummers aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Rob Vaneker 23-09-2023

EP Tummers is een shop met deskundig-aardig personeel, die goede en deskundige informatie verstrekt over het aan te schaffen product en smeert de klant niets aan! En een goede service vergezeld van een lekkere kop koffie tijdens aankoop-bezoek van filiaal Geleen.
EPTummers9392 23-10-2023

Beste Rob, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Edwin 22-09-2023

Gaan kijken voor een vaatwasser. Verkoper legde alles duidelijk uit wat de verschillen waren tussen alle merken. We merkte dat deze er verstand van had en alle tijd nam om onze vragen te beantwoorden.
Snelle levering op zaterdag besteld dinsdag al ingebouwd. Dit was wel mogelijk omdat deze machine al op voorraad stond andere machines was nog de vraag wanneer deze geleverd konden worden kon 6 weken duren maar dat werd dus ook eerlijk verteld
EPTummers9392 23-10-2023

Beste Edwin, fijn om te horen dat het zo goed is bevallen, daar worden wij vrolijk van. Veel plezier met de nieuwe vaatwasser! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Wim Vullings 06-09-2023

Eerste plaats garantie.
Verder de winkel ziet er prachtig uit.
En het personeel is ook prima.
EPTummers9392 07-09-2023

Beste Wim, Bedankt voor de mooie woorden, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

L.Vluggen 05-09-2023

heel vriendelijk en behulpzaam personeel. goede vakkundige uitleg over apparatuur. overzichtelijke en netjes verzorgde winkel.
EPTummers9392 07-09-2023

Beste, Fijn om te horen dat je tevreden bent, daar worden wij vrolijk van! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Ad en Dorien 29-08-2023

We hebben bij Tummers een koelvries combinatie gekocht en een vrieskast van Liebherr.
We willen graag onze dank betuigen aan Tummers Tegelen voor de voorlichting bij deze aankoop, er werd goed geluisterd naar onze wensen en we werden prima geïnformeerd naar de mogelijkheden.
Tummers Tegelen is een echte aanrader
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-09-2023

Beste Ad & Dorien,
Bedankt voor de mooie woorden, veel plezier met de nieuwe koelvries combinatie. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Jac.JHC Brandes 26-08-2023

Laten je eerst wat rondkijken en vragen dan of ze je kunnen helpen, ik vind dat prettiger als wanneer er meteen een verkoper in je nek springt.
Dan volgt een nmm deskundige uitleg met voor- en nadelen van het product.
Levering is vlot en je wordt op de hoogte gehouden van tijdstip levering. Medewerkers plaatsen apparaat en ruimen alle verpakking op.Kortom alles verloopt professioneel en in een prettige sfeer.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-09-2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers