Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rens Vestjens 05-09-2020

Goed en vriendelijk geholpen. Verkoper komt deskundig en behulpzaam over. Dit past allemaal binnen de uitstraling die de winkel heeft.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Rens, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mocht er nog iets zijn waarmee wij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Marc 04-09-2020

Ruime mooi opgezette winkel, waar service en productkennis hoog in het vaandel staan. Daarnaast bieden ze de kwaliteitproducten ook tegen zeer concurrerende prijzen aan. Ook de thuislevering en installatie wordt zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Marc, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en de levering/installatie aan huis. Mocht er nog iets zijn waarmee wij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Marijke van Bommel 04-09-2020

Altijd deskundig en vriendelijke medewerkers, fijne pro-actieve klantenservice, dit is mijn vaste (zakelijke) leverancier voor álles.
Officiële reactie van EPTummers.nl 04-09-2020

Hallo Marijke,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We horen het graag als we nog ergens mee kunnen helpen.

Johan 03-09-2020

Nieuwe winkel in weert met een ruim assortiment en vriendelijk deskundig personeel,ben erg goed geholpen met een wasdroger en een snelle levering voor een goede prijs

Hallo Johan,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat je tevreden bent over onze winkel in Weert en dat ook de levering naar wens was.

Remco Boeijen 03-09-2020

Ik werd uitstekend geholpen door de medewerkers al daar tevens kreeg ik hele goede informatie over het product waarvoor ik daar was. Al met al prima winkel top!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-09-2020

Bedankt voor je beoordeling Remco, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Mochten je nog vragen hebben horen we dat natuurlijk graag.

Twan 01-09-2020

Kwam voor n stofzuiger, maar wist niet goed welke, medewerker heeft me duidelijk uitgelegd, wat voor en nadelen zijn.
Overigens zeer prettig geholpen door vriendelijke medewerker

Hallo Twan,

Bedankt voor je beoordeling. Wat goed om te lezen dat je goed geïnformeerd bent door een van onze verkopers. Mocht je nog vragen hebben horen we dat natuurlijk graag.

Maan 31-08-2020

Prettige winkel, overzichtelijke indeling. Prettig en deskundig geholpen. Eerlijke vergelijking gemaakt met verschillende merken, zodat je een goede keus kunt maken.
Levering was perfect en exact op de in een sms aangekondigd berichtje! De aankoop werd keurig geïnstalleerd en het oude apparaat incl. verpakking van het nieuwe apparaat meegenomen!

Hoi Maan,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geïnformeerd bent in onze winkel en dat ook de levering en installatie naar wens was. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Thijs Smeets 26-08-2020

Zeer deskundig personeel. Op elke vraag een duidelijk en eerlijk antwoord. Ze nemen de tijd om je goed te adviseren. Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de Smart TV. De aankoopprijs was zelfs nog goedkoper dan bij de concurrentie en internet.

Hallo Thijs,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mocht je nog vragen hebben over je nieuwe Smart TV helpen wij natuurlijk graag.

kylie2005 25-08-2020

Leuke winkel, werd correct en snel geholpen.
Mijn gewenste wasmachine was niet op voorraad in hun magazijn op vrijdag, dit werd direct besteld en dinsdag werd bij mij de wasmachine al geleverd en correct geïnstalleerd. Oude wasmachine werd mooi weer mee genomen.

Hallo Kylie,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Mocht er nog iets zijn waarmee wij je kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag!

Liesbeth 25-08-2020

Ik had een nieuwe stofzuiger nodig. Tummers was mij bekend, dus ben naar de web-shop gegaan. Ik zocht een stofzuiger die ook hondenharen opzoog. En deze doet het héél goed! Deze besteld, en binnen 2 dagen binnen .
Officiële reactie van EPTummers.nl 25-08-2020

Dankjewel voor je beoordeling en het mooie cijfer Liesbeth, Fijn dat je bestelling en de levering naar wens was.

G.H.J. Beynsberger 23-08-2020

Tummers Electro is een bedrijf met een heel uitgebreid assortiment. Bekwaam personeel, dat je met raad en daad helpt de juiste aankoop te doen. Je wordt er vriendelijk geholpen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-08-2020

Dankjewel voor je reactie. Fijn om te zien dat je tevreden bent over ons assortiment en onze verkopers. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag.

Ella 22-08-2020

Tummers in Echt heb ik als mijn winkel gekozen. Daar heb ik in 2013 alle witgoederen gekocht. In agustus 2020 heb ik nog wasdroger gekocht. In dit winkel boodschappen doen is dat alleen plezier.
Daar krijg ik altijd geode en professional service met glimlach op het gezicht.Daar werken mensen
met perfect ervaring.In dit winkel zijn alle regels met coronavirus gehouden.De levering was ook
in orde,zonder voorbehoud en opmerkingen.

Hoi Ella,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel in Echt. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag.

Margriet Rudolf-Peeters 20-08-2020

Door mond op mond reclame ben ik in uw bedrijf terecht gekomen. Ben hier erg tevreden over. Een brede en goede materiaal keuze maar vooral een heel vriendelijke behandeling.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-08-2020

Hallo Margriet, bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Peeters 18-08-2020

Gehoord via via dat het een prima bedrijf is.En dat je prima geholpen wordt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-08-2020

Bedankt voor je beoordeling. Mochten we je ergens mee kunnen helpen doen we dat natuurlijk graag.

Jos 18-08-2020

Goed opgeleid personeel en heel vriendelijk.
Geven goed advies en uitleg, en hebben goede prijzen.

Hallo Jos,

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Romy jacobs 18-08-2020

Alles hing netjes zoals ze het met mij hadden afgesproken .15 minuten van te voren werd ik gebeld dat ze onder weg waren .ik kom ze ook volgen via de app die ik s morgens heb gekregen. Het is een super winkel met goed personeel.

Hoi Romy,

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent en dat de levering naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Fralo 16-08-2020

Deskundig personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service. Wij kopen al ons witgoed bij tummers de laatste jaren. Ik ga liever naar een winkel toe, dan kan ik het product tenminste echt zien. Wij zijn heel tevreden over hoe we altijd geholpen worden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-08-2020

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Fralo. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en altijd goed wordt geholpen. Wellicht tot ziens in onze winkel.

Marleen Driessen 16-08-2020

De winkel is in de buurt. Personeel adquaat en behulpzaam.
Levering en plaatsing van aankoop super.

Hallo Marleen,

Dankjewel voor je beoordeling, fijn om te zien dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Paul Coumans Weert 16-08-2020

100% tevreden.
Vriendelijk en deskundig personeel in de winkel en bij het installeren van de TV bij mij thuis.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-08-2020

Dankjewel voor je beoordeling en het mooie cijfer Paul. Wat goed om te zien dat je 100% tevreden bent! Tot de volgende keer.

Frits Hoekstra 15-08-2020

Zeer vakkundig advies over aankoop van vaatwasser,wasmachine en droger
Snelle levering en goede service..
Aan te bevelen!

Hallo Frits,

Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent tijdens de aanschaf van de verschillende apparaten en dat ook de levering naar wens was. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Henk 13-08-2020

Goede voorlichting in winkel. Keurige aflevering en gelijk werd het verpakkingsmateriaal meegenomen. Kortom ik ben een zeer tevreden klant

Hallo Henk,

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en dat de bezorging naar wens was. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.

Christianne 12-08-2020

Fijn, duidelijk advies gekregen, levering perfect, werken kundige mensen die met je meedenken
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2020

Hallo Christianne, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je goed advies hebt gekregen en dat je tevreden bent over de levering. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Ilse 11-08-2020

Snelle koop. Levering conform afspraak waarbij er goede flexibiliteit aanwezig was met het verzetten van de afspraak.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-08-2020

Hallo Ilse, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

sjaak backus 10-08-2020

de bezorging en service van onze aankoop,vrieskast, was uitstekend.
enig minpunt en derhalve geen 10 vond de cashback die was vlg. mij veel te ingewikkeld,
ik heb er externe hulp en betalen voor moeten inschakelen

Hallo Sjaak,

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en bezorging. Wat vervelend dat het aanvragen van de Cashback actie niet soepel is verlopen. Mochten wij nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Hallo Sjaak,

Fred 09-08-2020

Goede prijs en service. Deskundige verkopers met een ruime productkennis. Als je zelf om een specifiek product vraagt zal de verkoper de mogelijk bieden om een alternatief soort gelijk product te bekijken. Per definitie hoeft dat niet altijd een duurder product te zijn.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-08-2020

Hallo Fred, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies van onze verkopers. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.