De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HR3020/20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

m*******@m****** 05-07-2024
Geschreven voor: Philips HR3020/20

Mooi apparaat donkere kleur mooi.
Makkelijk te bedienen, niet erg luid ( heb in het verleden luidere gehad)
Super smooties zegt dochterlief.
Voor home made mayo ook echt geweldig
Makkelijk schoon te maken
Tis een blijvertje

Nicc84 01-07-2024

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Dit is echt een leuk machine. Het is ideaal voor gladde smoothies te maken, ideaal met warm weer. Hij maalt zelfs ijsklontjes helemaal fijn.
Dit product heb ik nogen testen.
Het is een enrgiezuinig machine wat amper geluid maakt als je terug denkt aan een oudere blender
De blender is vaatwasbestendig, wie wil dit nou niet!
De messen zijn uitneembaar. Er zijn 3 standen om al je eten te mengen, ook kan je hem laten pulseren.
Er past 2l in de blender wat het makkelijk maakt om voor het hele gezin een smoothie te maken. Met deze blender kan je ook soep en saus glad mengen.
Aan de onderkant zitten zuignappen waardoor hij niet kan verschuiven van het blad waar hij op staat.
Leuk design.

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Inhoud
  • Uitneembare messen

Reviewer0301 30-06-2024

Goede blender

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Ik heb de Philips HR3020/20 mogen testen.

Het is een fijne blender met een stijlvol design. De blender is fijn en gemakkelijk te gebruiken.
Het is krachtig en binnen no time kun je zo een smoothie klaarmaken.
Qua geluid vind ik het wel een beetje aan de luide kant wat ik best wel jammer vind.

De onderdelen van de blender zijn gemakkelijk onder de kraan om te spoelen. Ook kun je ze in de vaatwasser doen, aangezien ze vaatwasser bestendig zijn, dus dat is ook fijn.

De inhoud van de blender is 1,5 liter en vind ik voldoende voor het blenden van smoothies, soepen en sauzen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ideaal voor smoothies

Minpunten

• Luid

femkeenfrank 28-06-2024

Philips HR3020/20 testaankoop

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Ik heb de Philips HR3020/20 mogen testen de afgelopen weken en om maar meteen met de deur in huis te vallen bevalt deze blender mij boven verwachtingen.
Bij het uitpakken viel mij gelijk op dat de verpakking in de doos geen piepschuim en al te veel plastic bevatte, ik vind dat een enorm pluspunt.
Het apparaat voelt degelijk aan en is eenvoudig in elkaar te zetten.
De eerste paar keer is het even wennen hoe lang alles erin moet om een mooi goedje te verkrijgen maar dat is een kwestie van wennen.
Groente en fruit vermaalt hij moeiteloos, stukken appel geen probleem, tussendoor wat extra toevoegen gaat super eenvoudig zonder brassen. Met het warme weer toch wat koelers gebruiken en hebben we ijsklontjes toegevoegd... Wat een geweldig apparaat, waar mijn vorige blender haast stuk op ging maalt deze ijsklontjes alsof het een banaan is. We hebben de dag erna ijsklontjes gemalen en deze op een schaal gelegd en daarop afgedekt gekookte mosselen, een mooi gezicht en de mosselen bleven lekker koel. Wat betreft smoothies, dat is ieder zijn ding, maar je kunt met deze blender eindeloos wisselen van smaken, hij mixt en pureert er vlot op los.
Het schoonmaken is geen probleem, alles kan zo de vaatwasser in, wij hebben de maler met de hand afgewassen en dat ging moeiteloos. De machine is ietwat groot uitgevallen dus je dient wel een plek op de aanrecht te hebben of een kastruimte, je legt deze niet zomaar ergens neer ivm grootte.
Positieve aan de grootte is wel dat je met deze blender met gemak 1,5 liter in een keer kan maken, dat hebben we dus ook gedaan en wat over was in de koelkast.
Ik kan deze blender zeker aanbevelen als je een degelijke grote blender zoekt met een sterke motor en snijmessen. De machine doet wat hij moet doen en oogt ook nog eens goed ook. Ik ben er iig superblij mee en ga hier nog veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• design
  • degelijk
  • groot reservoir
  • sterke motor

Minpunten

• grootte

StevenH 28-06-2024

Blendert prima voor een prima prijs.

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Een goede krachtige lichtgewicht blender voor een prima prijs. De blender is makkelijk is gebruik, goed schoon te maken (na het blenderen van bijvoorbeeld sauzen met een sterke geur, gaan de geuren er in de vaatwasser het beste uit). Ik wilde graag een blender met een plastic beker erop, omdat een glazen blender voor mij te zwaar was om te tillen. Dit gaat nu veel makkelijker. Waar wel rekening mee gehouden moet worden, is dat de te mixen producten onder de 80 graden moeten zijn. De soep moest ik daardoor eerst even laten afkoelen, maar dat is een kwestie van wennen. Met gemak krijgt de blender alles glad.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Lichtgewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Resultaat

Minpunten

• Producten onder 80 graden

Mare351 27-06-2024

Krachtige blender, werkt goed

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Ik heb deze blender mogen reviewen voor een testpanel en ben zeer onder de indruk. Ten eerste is de blender gemakkelijk in elkaar te zetten en wordt hij goed verpakt afgeleverd. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en eenvoudig te volgen.

Ik ben altijd sceptisch geweest over blenders, omdat de meeste kapot gingen wanneer ik bijvoorbeeld ijs wilde blenden. Mijn verwachtingen waren daarom laag, maar dit veranderde volledig toen ik mijn eerste smoothie maakte. Binnen enkele seconden had ik een super gladde smoothie! De kan heeft een capaciteit van 1,5 liter, wat voldoende is voor het maken van grote hoeveelheden. Dit vond ik vooral handig voor het bereiden van groenten voor soepen of sauzen.

Het schoonmaken van de blender is ook een groot pluspunt. Alle onderdelen zijn gemakkelijk te verwijderen en kunnen in de vaatwasmachine. Zelfs het blenden van ijs gaat probleemloos met deze blender, vooral dankzij de pulsestand die extra power biedt.

Het enige minpunt is de plastic kan, die wat goedkoop aanvoelt. Ik geef de voorkeur aan een glazen kan, omdat deze sterker en degelijker is.

Concluderend is de Philips 5000 Series HR3020/20 Blender een krachtige, degelijke blender met veel power. Ondanks de plastic kan is het een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een betrouwbare en veelzijdige blender.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Plastic kan

Sennnnna 27-06-2024

Makkelijk, mooi, krachtig, simpel

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Mooi design, waardoor ik hem lekker op mijn aanrecht kan laten staan. Ook is hij makkelijk te bedienen, heeft hij grote beker, dus er kan veel in, deksel floept soms omhoog wanneer hij er wat vocht tussen de rubbers zit, makkelijk schoon te maken, wel jammer dat de beker van plastic is, maar dat is voor mij geen redenen om hem niet aan te schaffen. De motor is zeer krachtig, binnen no time heb je een lekkere Shake of saus.

• Makkelijk

Minpunten

• Plastic beker
  • Deksel floept soms naar boven

Miepkes 25-06-2024

Getest via Kieskeurig/Reshift

Geschreven voor: Philips HR3020/20

De blender heeft een fraai design welke je op elke plek neer kan zetten in de keuken! Bijna alle onderdelen kunnen uit elkaar zodat je alles goed kunt reinigen.
Er staat bij dat het een 2 liter kan is, deze mag voor max. 1,5 liter gevuld worden.
Toch is deze blender gemakkelijk in gebruik en heb ik in een paar tellen heerlijke smoothies.

• Makkelijk in gebruik
  • Grote kan

Minpunten

• Kan van 2 liter, max. vullen tot 1,5 liter

NilyReview 25-06-2024

Goede krachtige blender

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Ik heb de blender twee weken mogen testen. De blender is heel krachtig en kan alles zonder problemen aan wat ik er in heb geprobeerd. Ijsblokjes, bevroren fruit, soep, sausjes en drankjes zijn geen probleem voor deze blender.
De grote kan zorgde ervoor dat ik er ook soep in kon blenden.
Het is een simpele blender maar meer heb je naar mijn idee niet nodig.
Als ik één nadeel kan vinden is dat de kan van plastic is. Ik kan niet goed kan beoordelen of deze op langer termijn mooi blijft. Voor de prijs van het product hoop ik van wel.
Hij is gemakkelijk te reinigen en alle onderdelen van de kan mogen in de vaatwasser.
Ik was prettig verrast over hoe fijn deze blender is.

Pluspunten

• Kan ijskontjes en bevroren fruit aan
  • Goed te reinigen
  • Licht in gewicht door plastic kan

Minpunten

• Plastic kan wellicht minder duurzaam dan glas

Realfood 25-06-2024

Plastic kan met veel power

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Deze blender is lekker krachtig voor goeie sauzen en smoothies. Hij maakt met gemak stukken ijs en nootjes. Wat me opvalt tijdens het testen is dat de kan van plastic is. Tijdens het schoonmaken ben ik gelijk bang voor krassen. Ik gebruik graag een schuursponsje. Dat doe ik bij hem niet. De zuignappen werken perfect en er kan genoeg in. Maar toch zou ik de voorkeur hebben voor een glazen kan.

S.Yak 24-06-2024

Goed voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips HR3020/20

Ik heb deze Philips 5000 Series Blender HR3020/20 mogen testen.
Simpele blender met veel kracht.
Binnen een paar minuten heb je lekkere smoothies en ijskoffie op tafel.
De blender staat stevig op je aanrecht door de zuignapjes onder de blender.
Strak design, alleen jammer dat de kan van hard plastic is ipv glas.
Aan de andere kant beter want glas is ook zwaarder.
Ik zou persoonlijk voor de zwarte versie gaan, die staat strakker.
Het is een simpele maar krachtige blender wat goed is voor dagelijks gebruik.
Smoothies en Milkshakes zijn glad en zonder stukjes, nootjes en bevroren groente/fruit is ook heel egaal en fijn gemalen.
Binnen een paar minuten heb je ijskoffie op tafel.
Groot capaciteit wat genoeg is voor 5 grote ijskoffie bekers.
Het apparaat is makkelijk uit elkaar te halen en is ook geschikt voor de vaatwasser.(lage temperatuur)
Hij maakt wel veel herrie, maar dat doen ze allemaal.

Pluspunten

• Simpel in gebruik

Minpunten

• Geen glazen kom