Panasonic Panasonic Lumix DC-FZ82DE-K compact camera Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Panasonic Lumix DC-FZ82DE-K compact camera Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inge 29-08-2024

Fijne betaalbare Bridge camera

Ik heb recent de Panasonic Lumix FZ-82D gekocht bij Kamera-express in Capelle aan den IJssel, en ik ben ontzettend tevreden met zowel de camera als de service van de winkel!

**Panasonic Lumix FZ-82D**
De Lumix FZ-82D is werkelijk een fantastische camera voor zowel beginners als gevorderde fotografen. De 60x optische zoom is ongelooflijk krachtig en levert haarscherpe beelden, zelfs bij grote afstanden. De camera is zeer gebruiksvriendelijk met een intuïtieve interface en verschillende automatische instellingen die ervoor zorgen dat je altijd de perfecte foto maakt. Daarnaast is de 4K video-opnamefunctie een geweldige toevoeging, vooral voor wie graag hoogwaardige video's wil maken. De beeldkwaliteit is verbluffend en de prestaties bij weinig licht zijn verrassend goed voor een camera in deze prijsklasse.

**Kamera-express Capelle aan den IJssel**
De service bij Kamera-express in Capelle aan den IJssel was top. Het personeel was erg deskundig en behulpzaam, en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Ik kreeg persoonlijk advies over welke accessoires het beste bij mijn behoeften zouden passen en ze hielpen me bij het instellen van de camera zodat ik meteen aan de slag kon. Bovendien was de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend, en het feit dat ze ook een ruime voorraad hadden, betekende dat ik mijn camera direct mee naar huis kon nemen.

Al met al een uitstekende ervaring, zowel met de Panasonic Lumix FZ-82D als met Kamera-express Capelle aan den IJssel. Ik kan beide zeker aanraden!

Pluspunten

• Formaat
  • Mogelijkheden

Annetje 08-08-2024

De Panasonic fz82DE-K valt helaas tegen. Is in feite een uitgekleed model. Geen wifi, bluetooth etc om foto’s draadloos over te zetten. Dat moet met een losse cardreader, zelf aanschaffen. Geen locatiegegevens bij je foto’s. Oplader of kabeltje niet bijgeleverd. Het touchscreen is mooi en helder, maar niet beweegbaar. De zoeker/viewfinder moet je aanzetten met een knopje en reageert niet automatisch op nadering van je oog. En het belangrijkste: de beeldkwaliteit kan niet tippen aan mijn 8 jaar oude Sony hx-400v. De beeldstabilisatie laat het bij ver inzoomen behoorlijk afweten. Hopelijk kan ik met wat verder experimenteren met de instellingen de kwaliteit van de foto’s nog wat opkrikken. Met de video-functie heb ik nog geen ervaring. Wegens naderende vakantie heb ik de camera overhaast gekocht, zonder eerst reviews en testen af te wachten. Daar heb ik spijt van. Deze camera gaat niet mee op reis.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Mogelijkheden
  • Touchscreen

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Geen gps, wifi Bluetooth etc
  • Beeldstabilisatie