Panasonic Panasonic Lumix DC-FZ82DE-K compact camera Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic Panasonic Lumix DC-FZ82DE-K compact camera Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annetje 08-08-2024

De Panasonic fz82DE-K valt helaas tegen. Is in feite een uitgekleed model. Geen wifi, bluetooth etc om foto’s draadloos over te zetten. Dat moet met een losse cardreader, zelf aanschaffen. Geen locatiegegevens bij je foto’s. Oplader of kabeltje niet bijgeleverd. Het touchscreen is mooi en helder, maar niet beweegbaar. De zoeker/viewfinder moet je aanzetten met een knopje en reageert niet automatisch op nadering van je oog. En het belangrijkste: de beeldkwaliteit kan niet tippen aan mijn 8 jaar oude Sony hx-400v. De beeldstabilisatie laat het bij ver inzoomen behoorlijk afweten. Hopelijk kan ik met wat verder experimenteren met de instellingen de kwaliteit van de foto’s nog wat opkrikken. Met de video-functie heb ik nog geen ervaring. Wegens naderende vakantie heb ik de camera overhaast gekocht, zonder eerst reviews en testen af te wachten. Daar heb ik spijt van. Deze camera gaat niet mee op reis.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Mogelijkheden
  • Touchscreen

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Geen gps, wifi Bluetooth etc
  • Beeldstabilisatie