LG 27EA63V-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 27EA63V-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marik3 18-08-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Nu 1 week in gebruik en bevalt goed. De monitor doet wat beloofd is. Kleuren, scherpte ed zijn goed. Ik gebruik hem voor foto en video bewerking en tekstverwerking.
Deze monitor LG 27EA63V-P LED AH-IPS heeft genoeg lichtsterkte, die ook nog eens automatisch aangepast wordt aan de omgeving. Werkt vlekkeloos met Windows 8.1 via HDMI. Als de laptop op slaap gezet wordt dan volgt de monitor vanzelf en waakt die ook weer op bij aanzetten laptop. aanzet.
De monitor is stevig genoeg op een stevig bureau. Aansluiten is zo gebeurd. Voet neemt weinig ruimte in beslag.
Een onverwachte extra is de dual web mode, waarbij je eenvoudig het scherm kunt opsplitsen in twee naast elkaar liggende beelden, die elkaar niet overschrijven. Superhandig, bijv een window met een browser en een window met de rest.
Een goeie monitor dus tegen een betaalbare prijs.

Gert van Leeuwen 27-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

mooie monitor, mooie smalle rand. Prachtig beeld vooral bij foto's. Zijn er dan geen minpunten? Helaas, die zijn er ook. De licht lekkage onderin de hoeken is erg storend, vooral bij donker beeld. De functietoetsen in de rand zijn overgevoelig.

G. Broenland 09-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Mooie vormgegeven scherm met uitstekend beeldkwaliteit en tal van mogelijkheden.
Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop !!!

LG68 06-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Het is een mooi groot en helder scherm. De aan/uit knop hoef je maar aan te raken en het werkt super. Ik heb er twee gekocht i.v.m. videomontage.

z323isnice 29-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Een erg mooie monitor, kwalitatief erg goed en voor een relatieve lage prijs. Een aanrader! De beeldkwaliteit is erg duidelijk en helder. De auto adjust werkt erg goed. De zwarte rand om de monitor is erg dun waardoor je de rand bij films kijken nauwelijks ziet, een erg goede keuze.

Mark Schimmel 11-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Voor mijn doeleinden, online gaming. Een fantastische monitor. Heb nu ook al een Samsumng staan, maar deze is vele maten mooier en ook nog eens met mooie smallere randen. Ben er zeer tevreden mee.

Arpro 29-12-2013
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

mooi scherp beeld, mooie vormgeving en erg makkelijk te installeren, scherm er dun en mooie vorm wat moet ik nog meer volmaken voor 100 woorden, kort en bondig moet toch ook goed zijn, menu ook makkelijk maar geen toch streen

1234567890Wil 25-12-2013
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Mooi groot scherm en geeft beeld scherp aan is rustig om naar te kijken, het heeft voldoen aansluitingen