LG 27EA63V-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 27EA63V-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

svunki 19-03-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

prachtig scherm, goeie aanlsuitmogelijkheden, beetje wankel op sokkel, fijne randen, mooie beeldkwaliteit. past perfect bij mijn mac

GlennerV 24-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Mooi en groot scherm met een strak design. Zeer dunne rand (11mm) ziet er zeer mooi uit.
De gebruikte materialen zijn ook ok.

Twijfelde eerst of 1920x1080 px wel voldoende was voor een 27 inch scherm, maar ik ben toch zeer blij dat ik deze monitor heb gekozen. Ik heb er totaal geen problemen mee.

De monitor komt reeds gekalibreerd uit de fabriek, wat je wel merkt want ik hoefde niet veel aan te passen. Bij deze standaard kalibratie pastte de monitor de helderheid soms een klein beetje automatisch aan, wat me wel stoorde. Heb de preset op "cinema" gezet en heb er geen last meer van.
De menuknoppen zijn in het begin even wennen, maar na wat gewenning is het menu zeer handig.

Ik gebruik het scherm vooral voor Revit en Autocad. Zeer handig zo'n groot scherm!!

Aanrader!!

Koen078 12-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Een mooi strak groot scherm.

De beeldkwaliteit is op dit moment niet optimaal, aangesloten met DVI kabel maar ik heb voorlopig nog een oude grafische kaart die de beeldresolutie van het scherm niet aankan. Mits een nieuwe pc of grafische kaart zal dit er snel een heel pak beter uitzien.

m.an 11-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA63V-P

Snelle installatie; beeldkwaliteit super.
Bijgeleverde software op CD werkt echter niet.
Jammer dat er geen luidsprekers ingebouwd zijn.