AEG T97685IH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T97685IH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,8

dvdhj 07-11-2013

Waardeloze 'horror'droger:
* het droogresultaat laat veel te wensen over;
* het doet wél héél érg lang over überhaupt het drogen;
* de praktijk wijst uit, dat het beslist géén stille droger is;
* na elke cyclus blijft er een flinke laag water liggen in het onderste vak bij het filter van de warmtewisselaar. Indien deze laag water niet handmatig met een grote baddoek na élke cyclus wordt verwijderd, stroomt het bij de
volgende cyclus over. Dit was dus gebeurd, waardoor onze washok blank liep en we schade opliepen aan onze laminaat!

Bovenstaande mankementen hebben we gemaild naar Electrolux Consumer Care en dit was de 'klantvriendelijke' reactie van xxxx:
Het is normaal dat een warmtepomp droger een langere droogtijd heeft dan een condensdroger. Wij vernemen graag van u welk programma u gebruikt en hoe lang de droger dan nodig heeft om de was te drogen.
Met name bij warmtepompdrogers kan er VEEL water in het
condensorcompartiment aangetroffen worden. Ook voor het filter kan wat water in het gootje liggen. Dit is normaal.
Het apparaat zou, d.m.v. opdraaien van de voorste stelpootjes, iets achterover gezet kunnen worden zodat water gemakkelijker wegloopt maar enige vochtophoping daar blijft.
Maar het overstromen zou dan niet meer mogen gebeuren.
Ik hoop u met deze tip dat probleem kunt oplossen.

Conclusie: Als het dus 'normaal' schijnt te zijn, dat er water uit dit apparaat stroomt, dan is mijn advies "niet kopen" en een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Wij zijn wél zeer te spreken over de dealer Bemmel en Kroon in Den Haag. Zij verlenen uitstekende en zeer klantvriendelijke service!!

gebruikerdb 16-10-2013
Geschreven voor: AEG T97685IH

Hij is energie zuinig omdat de machine niet werkt!
Wij hebben deze machine nu 2 maanden en hebben 3 wassen ermee kunnen drogen daarna alleen maar problemen.
1. Deur schiet telkens open: 3x monteur erbij geweest
2. Droogt niet goed: de oude condensdroger van AEG die overigens na 6 jaar(!) al kapot ging vanwege een defecte motor deed gemengde weefsels perfect, deze moet je telkens weer extra tijd instellen omdat de was niet droog is. Dit laatste hebben we overigens slechts twee keer mogen ervaren.
Wij hebben een klein huishouden en dus relatief weinig was en geen mogelijkheid om de was buiten te hangen. Zeer ongelukkig met deze aankoop. Onze conclusie is dat je beter de goedkoopste en een ouder model kan kopen.

Officiele reactie van Zanussi 21-10-2013

Wat vervelend om te horen dat uw AEG wasdroger niet naar behoren functioneert. Ik ontvang graag uw contactgegevens via consumercare@electrolux.nl zodat wij kunnen zoeken naar een oplossing.

Nikki

LDW_1 11-10-2013
Geschreven voor: AEG T97685IH

Helaas stelt deze (dure premium) droger erg teleur. Het droogresultaat is bedenkelijk, hij doet erg lang over drogen.

Verder maakt de droger een enorm irritant geluid. Volgens de specificaties zou het een zeer stille droger moeten zijn, maar er komt een tergend snerpend elektrisch gezoem uit, vele decibellen boven de geadverteerde geluidsdruk. De servicemonteur van AEG Electrolux constateerde dat dit een "normaal" geluid van de frequentieregulator was. Nou, als dit normaal is zou niemand het apparaat dus moeten kopen.

Of, AEG, hoort dit toch niet en komen jullie mijn droger binnenkort vervangen door een stiller exemplaar? Dat je je klanten met het topmodel droger afscheept met "deze herrie is normaal" kan namelijk echt niet.