AEG L54870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L54870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

gert.mulderij 07-05-2013
Geschreven voor: AEG L54870

Sinds een half jaar in bezit. Wasresultaten zijn goed, echter er zijn al een tiental kledingstukken gescheurd uit de machine gekomen. Service monteur gaf aan dat door het minimale watergebruik (nodig voor het behalen van de mileu-eisen)het beladen/sorteren van het wasgoed zeer precies moet gebeuren, anders loop je het risico op gescheurde kleding. Na 21 jaar zonder problemen met AEG, is dit waarschijnlijk de laatste.

Rover 75 13-06-2012
Geschreven voor: AEG L54870

Als wij een nieuw apparaat moeten kopen ,dan altijd van een goed Duits merk, AEG,Bosch of Siemens, en daar dan de meest eenvoudige en dus ook de goedkoopste versie van.
Geen ingewikkelde programma,s , displays of een serie knoppen die in een cockpit van een Jumbojet niet zouden misstaan.
Zo ook deze wasmachine, wast perfekt schoon, is energiezuinig, en stil.
Wat heeft een mens meer nodig ?

Michiel Janssen 21-05-2012
Geschreven voor: AEG L54870

Allerlei toeters en bellen zijn overbodig op een wasmachine.
Dit apparaat heeft alles wat een wasmachine nodig heeft; verschillende programma's; start-uitstel (zo is de was klaar bij bijvoorbeeld thuiskomst of opstaan), korte programma's en toerental centrifuge aanpassen.

In mijn vorige woning had ik ook al deze en daar jaren gebruik van gemaakt, vandaar deze weer gekocht. Nu twee jaar in mijn bezit.

Rene41 30-01-2012
Geschreven voor: AEG L54870

Gebruiksvriendelijke wasmachine met een goed wasresultaat. Ruime keuze uit verschillende was programma's en wat duurzaamheid betreft moet de toekomst uit gaan wijzen.
De prijs/kwaliteitverhouding is naar mijn mening erg goed.
Gekocht op goed advies van onze Expert-vestiging
in Dinxperlo

butterfly135 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L54870

Goede wasmachine, alleen helaas hele lange wasprogramma's en niet 1 van 60 min. voor 40 graden terwijl dat soms voldoende is. ik mis ook de aanduiding hoelang een programma duurt.

foxx94 12-12-2012

In het boekje die met de wasmachine meegeleverd vind je alle info's. ik gebruik altijd ze altijd met de combinatie van de knop " extra kort" om tijd te besparen.Hier zijn ze exclusief de extra kort:

Witte katoen 95° C -----------> 135 minuten.
Katoen 60 °C ----------------> 125 minuten.
Katoen 40 °C ----------------> 120 minuten.
Synthetische stoffen 40 °C ---> 80 minuten.
Fijne was 40 °C --------------> 65 minuten.
Wol/Handwas 30 °C ------------> 55 minuten.

succes met wassen :)

Schoonman 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L54870

Een machine die eenvoudig bedienbaar is en goede wasresultaten levert. De vormgeving is tamelijk traditioneel.

C.Schagen kok 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L54870

Het lijkt ons tot nog toe een goede eenvoudige wasmaschine.
Hij is stil vinden wij maar dat kan komen omdat de vorige erg rumoerig werd.

mevr C.Schagen 14-12-2011

Tot nu een voor de prijs redelijk goede en nog steeds stille was machine

Roefs 22-06-2011
Geschreven voor: AEG L54870

Prima machine. Helaas wel wat minder stil dan verteld wordt. Duurzaamheid weten wij uiteraard nog niet.

Wij hebben hem gekocht bij de online wasmachinezaak in Naarden. Bij deze wasmachine zouden wij tevens een kruimeldief krijgen, dit was een speciale actie. Ik zou een sms krijgen wanneer de machine geleverd zou worden. Inderdaad kreeg ik 2 avonden erop een sms met daarin de verwachte leverdag en tijd. In deze sms stond echter een verkeerd huisnummer (5 ipv 5A). Omdat ik de chauffeur niet kon bereiken was ik genoodzaakt de straat goed in de gaten te gehouden, en trof ik uiteindelijk de vrachtwagen inderdaad aan bij nummer 5. De wasmachine werd prima geleverd. Onze oude machine werd echter niet meegenomen, hoewel dit wel was afgesproken. Men zei dat er nog water in de machine zat, en dat deze leeg moet worden aangeboden. Ik zei dat ik hier niets over had gehoord bij de koop. De chauffeur zei dat ik maar contact moest opnemen met het kantoor. De 'tevredenheidsbon' werd voor het gemak maar ingevuld door de chauffeur... Dit vond ik wel erg vreemd. Ook had ik geen kruimeldief ontvangen. De volgende dag heb ik gebeld met het kantoor in Naarden. De medewerker die ik sprak vertelde mij dat de machine alsnog kon worden opgehaald, maar dat hier dan wel kosten aan verbonden zaten. Ik was het hier niet mee eens, en uiteraard ging ik hier niet mee akkoord. Na een enigszins vervelend telefoongesprek gaf de medewerker toe, en zei dat ik een sms zou krijgen wanneer men de machine kwam ophalen. Ik gaf nogmaals aan dat ik op huisnummer 5A woon. Hij zou het doorgeven.
Twee dagen later krijg ik een sms dat er de volgende dag aan mij een machine wordt geleverd, op huisnummer 5...

Uiteindelijk is alles opgelost, hoewel... De kruimeldief heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. Na wat navraag bleek dat hiervoor een actiekaart moest worden ingevuld, welke naar AEG moest worden gestuurd. Maarja, als dit je niet verteld wordt...