Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jjt 03-07-2024

Kopen via bol is zonder meer handig vanwege het buitengewoon grote aanbod. Maar ouderwetse winkels hebben tenminste één groot voordeel: je wordt niet elke keer als je iets gekocht hebt achterna gezeten met vragen wat je van je aankoop vindt, of van de verkoper. Met weggooien van zulke mails ben je niet van het gezeur af. Reminders zijn al even makkelijk rondgestrooid. Ooit een bakker aan de deur gehad die wilde weten of z’n brood te eten was?

Alice 03-07-2024

Als ik iets bestel doe ik dat het liefst bij bol.com.
Het is een betrouwbaar bedrijf waar je met alle vragen terecht kan. Problemen worden ( als die er zijn) direct opgelost. De app is heel handig voor het opzoeken van artikelen om te bestellen en te betalen. Altijd een snelle levering zelfs savonds en in het weekend. En natuurlijk zijn er ook aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben zeer tevreden over bol.com.

Marike Wittebol 03-07-2024

Hele fijne webshop. Goede omschrijvingen en makkelijk te bestellen. Goede service en een breed assortiment.

Paulien 02-07-2024

Ik bestel regelmatig een boek bij Bol.com. Ik doe dat als het boek nog niet verschenen is en heb het dan op de dag van verschijnen of de dag erna in huis.
Deze keer was ik dat vergeten bij het nieuwste boek van P. Dieudonné. Toen ik er achter kwam het boek direct besteld. Volgens Post.nl zouden zij het de volgende dag bezorgd hebben, echter: niets in mijn brievenbus! Gebeld met Bol.com en ik werd zeer netjes te woord gestaan, er werd serieus meegedacht en actie ondernomen!
Dat vind ik zo mooi aan Bol.com!! Ik koop er al jaren en heb nog nooit iets meegemaakt dat niet tot volle tevredenheid is afgerond. Kan het iedereen aanraden!

Denise 02-07-2024

Hele fijne winkel!! Levert altijd goed, snel en correct. Zelfs als er problemen met een externe leverancier zijn lossen zij dit goed en snel op en zelfs een kadootje gekregen omdat leverancier slecht omging met mijn klacht.
Website ook heel makkelijk te gebruiken. Toppertje!!

Jos 02-07-2024

Ik winkel al jaren bij hier en heb nog nooit een misser gehad. Bestelling altijd snel en netjes. Als de service nodig is, word ik accuraat en kundig geholpen.

L 02-07-2024

Handig winkelen vanuit huis. Veel producten, makkelijk te sorteren op prijs of beoordeling.
Ook prima service voor als het product een keer niet goed bevalt: dus dusverre is het altijd keurig opgelost.

Sandra 02-07-2024

Ben zeer tevreden over de artikelen .
Helaas paar maanden bezig geweest om mijn tuinset in orde te krijgen. Moest veel bellen. Ondanks dat het via bol.com ging, konden die er niks aan doen. Misschien had ik ze in moeten schakelen. Wat een ellende heb ik bij dat bedrijf gehad. Bah.
Maar bol.com is zeker top.
Zeer tevreden.
Bol 02-07-2024

Je kan ons altijd inschakelen voor als je vragen of problemen ervaart, Sandra! 😁

Michel 02-07-2024

Bol.com is een goeie online webshop die allerlei producten ter beschikking heeft. Ik heb zelf nog nooit negatieve ervaring gehad met producten van bol.com of bol.com zelf en de kwaliteit van de producten is uitstekend.

Bedankt voor je mooie woorden, Michel! 😊

Greke 02-07-2024

Het is een uitgebreide shop. En goede klanten service. Een minpunt vind ik de verpakking. Veel te grote dozen en vaak kan het ook een brievenbuspakket zijn.
Bol 02-07-2024

Bedankt voor je review en feedback! 😃

PLB 02-07-2024

Groot aanbod van artikelen, maar veel van andere leveranciers.
Vaak aantrekkelijke aanbiedingen, maar buiten de aanbiedingen soms prijzig. Vergelijken met andere (web)shops loont!
Bestellingen worden meestal op tijd geleverd.
Retourneren en retour betalingen verlopen bijna altijd probleemloos
Bol 02-07-2024

Bedankt dat je bij ons klant bent! 😀

Elly van der Voorde 02-07-2024

Betrouwbaar, dienstverlening boven gemiddeld door vriendelijke medewerkers die altijd proberen een oplossing te vinden mocht er een probleem zijn ontstaan.
Bol 02-07-2024

Voor vragen of bij problemen kan je altijd op onze klantenservice rekenen, Elly! 😁

Djody 02-07-2024

De site is heel gebruiksvriendelijk, ik kan heel snel het product vinden dat ik zoek!
Bestel sinds enkele jaren diverse producten bij Bol.com en ben er erg tevreden over, het is nog geen enkele keer nodig geweest een product te retourneren. Men levert snel en correct!
Bol 02-07-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Vermaire 02-07-2024

Vele artikelen te bestellen ! En altijd een goede service plus dat het altijd snel geleverd wordt ! En je krijg altijd een mail of het zowel niet of wel al afgeleverd is ! Al bij al ben ik over bol heel erg tevreden !👍👍
Bol 02-07-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 🙂

MM 02-07-2024

Bij deze vind ik bij Bol alles wat ik wil hebben.
Zoals schoenen, hondenvoer, papegaaienvoer , oplader voor de telefoon. Gewichten voor een cadeau.
WAT WIL IK NOG MEER.

Bedankt! 😄

Mathilda 02-07-2024

Ze monitoren vanaf het begin de voortgang van de zending tot de ontvangst. Ze monitoren echt heel erg goed vooral als de zending afkomt van een van hun partners. De site is gebruiksvriendelijk maar goede zoektermen gebruiken is soms wel een must.

Bedankt voor de complimenten! 😊

WK34 02-07-2024

Koop graag bij Bol.com omdat het meestal heel snel en vlot geleverd wordt en ik pas na afleveren kan betalen, dat vindt ik heel erg prettig omdat je dan niet veel moeite moet gaan doen om je geld terug te krijgen.
Ook dat is bij Bol.com geen groot probleem, heb het 1x gehad nadat ik al betaald had, dat een artikel toch niet naar wens was en kreeg na contact met klantenservice zonder problemen mijn geld terug en kon het artikel retour sturen.
Bol 02-07-2024

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Bob 02-07-2024

BOL is de moeite waard. Het gemak om vanuit mijn stoel te kunnen bestellen.

Bedankt! 😄

Sandra Reiss 02-07-2024

Ik ben super blij met bol omdat alles onder 1 dak
Vaak snelle levering en goed geregeld
Bol 02-07-2024

Wij zijn blij dat je klant bij ons bent, Sandra! 🥳

Roel Rijswijk 02-07-2024

Heldere website, makkelijk zoeken, snel en betrouwbaar. Ook als er eens een keer iets mis gaat, wordt er meegedacht en naar een oplossing gezocht. Niet altijd de beste prijs, maar als je een beetje goed zoekt of wacht op een aanbieding, kun je een hele goede koop doen.

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Roel! 😄

Sander E 02-07-2024

Wel een dikke 6, maar ze moeten dingen verbeteren voor een 7 of nog iets meer. +: betalingsmogelijkheden zeer flexibel. +: Bestel- en betaaloverzicht zeer gebruiksvriendelijk. +: Leverduidelijk -en betrouwbaarheid zijn meestal goed. -: zorg voor iets meer formaliteit bij de medewerkers op de klantenservice. Een gezellig gesprek is prima, maar mag niet het uitgangspunt zijn. Houd de gesprekken kort en zakelijk. -: zorg ervoor dat onbetrouwbare leveranciers van de website worden afgehaald. Bij een duidelijke klacht van een leverancier moeten de alarmbellen afgaan. En dat doet Bol te weinig. Bijvoorbeeld bij het aanbieden van wasmiddelen. Ik zie nog steeds dat sommige klanten een score van een 1 of 2 geven, gewoon omdat het product niet deugt.
Bol 02-07-2024

Bedankt voor je review en feedback!

Farao 02-07-2024

Producten met een goede prijs - kwaliteit - verhouding en goede communicatie!

Dankjewel voor je review! 😁

Wil 02-07-2024

Goede website waar ik mijn gezochte artikelen snel kan vinden. De verzending is meestal heel snel en bij eventuele onvolkomenheden is retourneren snel en goed geregeld.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Wil! 😊

Aad 02-07-2024

Prima website, goede zoekmogelijkheid. Duidelijkheid over de levertijd en eventuele kosten daarvan en vervolgens word je op de hoogte gehouden over levering. Ook retourneren van artikelen wanneer daar iets aan ontbreekt gaat probleemloos.

Bedankt! 😀

J.bal 02-07-2024

Snelle service en altijd als er wat is zijn ze vriendelijk om je te helpen ik raad mensen ook aan om bij jullie te kopen top winkel
Bol 02-07-2024

Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 🙂