Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2061 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nadine 16-07-2024

Steeds gemakkelijk om van thuis te winkelen...en goed produkt...heel tevreden van.
Bol 17-07-2024

We doen er alles aan om je zo tevreden te houden, Nadine! 😄

Lavinja 16-07-2024

Fijne winkel! Als artikel defect is of niet goed, dan regelen ze alles netjes!! Bij de verkoper...2 weken geleden een kadootje opgestuurd gekregen van Bol, super leuk was dat!!

Fijn dat het cadeautje is ontvangen, Lavinja! 😁

Theo 16-07-2024

Doen gewoon wat ze moeten doen.
Altijd
En ( heel belangrijk) een zeer vertrouwd bedrijf

Heel erg bedankt voor je vertrouwen, Theo! 😊

Bert 16-07-2024

Producten van uitstekende kwaliteit, bezorging oké maar het blijft wel een platform met vele gezichten waardoor er soms ook wel wat misgaat.

Bedankt voor je review, Bert! 😁

Joke 16-07-2024

Je kan er alles vinden wat je nodig hebt van haarspeld tot koelvrieskast zo ideaal even naar bol en je hoeft de deur niet meer uit.
Bol 17-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Joke! 😃

Ikke 16-07-2024

Bol is altijd snel en makkelijk zoeken,
Mail omtrent producten mag van mij wel wat minder
Bol 17-07-2024

Bedankt voor je review en feedback! We nemen het mee 😊

Rudy 16-07-2024

Ik winkel online meestal via Bol.com, vanwege de zeer ruime keuze, de goede zoekfunctie, en de optie om leveranciers voor eenzelfde product te kunnen vergelijken. Ook heb ik nog nooit een probleem gehad met betalingen of leveringen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rudy! 🙂

Edward 16-07-2024

Fijne webshop, mooi assortiment, eigenlijk vind ik altijd wel wat ik zoek. Meestal snelle levering, zo niet dan ligt dat aan de externe partij.

Bedankt! 😀

Brenda 16-07-2024

Gemak, groot assortiment, groot vergelijk met andere aanbieders, snelle bezorging.
Bol 17-07-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

tanja 16-07-2024

ik ben altijd super tevreden met bol.com super snel veel keuze en altijd netjes geleverd vooral blijven zo
Bol 17-07-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Tanja! 🥳

Tjen 16-07-2024

Zeer ruim aanbod. Kwalitatief zeer goede producten. Steeds correcte en snelle levering.
Bol 17-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Tjen!😄

De jong 16-07-2024

Alles wat ik heb besteld is echt goed ontvangen en de service zijn uitstekend
Bol 17-07-2024

Heel fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service! 🙂

BenGit 16-07-2024

Goed bedrijf met duidelijke afspraken een leuk spaarprogramma en de prijzen van de producten zijn redelijk geprijsd.

Bedankt! 😄

Ron 16-07-2024

Ruime keuze, betrouwbaar, snelle levering, duidelijke voorwaarden, retour voorwaarden ook duidelijk en makkelijk.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Ron! 😁

El 16-07-2024

Makkelijk om iets te vinden op de website en altijd snelle levering. Ook steeds vriendelijk bij extra vragen.
Als je het nergens anders niet vind, waarschijnlijk wel via bol.com. Bepaalde producten zijn ook goedkoper dan elders.
De kwaliteit is ook altijd uitmuntend. Nog nooit problemen ondervinden, in tegenstelling tot sommige andere websites. Is dan ook heel betrouwbaar. Zelfs als het tweedehands items zijn!
Als ik iets zoek, kijk ik altijd eerst bij bol.com, ik raad dit mijn familie en vrienden ook vaak aan.
Ik vind het ook leuk dat af en toe artikelen in je verlanglijstje aan mindere prijs komen te staan.
Zelfs de track and trace is vrij up to date. Voor mezelf toch ook een belangrijk aspect.
Bol 17-07-2024

Bedankt dat je ons aanbeveelt! Dat waarderen we😃

Max Vermeij 16-07-2024

Ik heb voor bol.com gekozen vanwege de mogelijkheid om bij een pakketpunt te laten bezorgen. Niet iedere webwinkel doet dat. Bij gewone bezorging op mijn huisadres levert PostNL de goederen de laatste tijd ofwel beschadigd, ofwel gewoon helemaal niet (!) aan. Er wordt dan gelogen dat ik niet thuis geweest zou zijn, en ik kan de zending helemaal aan de andere kant van de stad gaan ophalen. Klagen bij PostNL helpt niet, hun klantenservice is verschrikkelijk slecht (als je ze al kunt bereiken).

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Max! 😀

StefiCP 16-07-2024

Bol is een goede partner, die bij geschillen het heft in handen neemt en een oplossing zoekt voor de klant. Altijd blij met mijn aankopen, het contact met de klantendienst, ... Misschien staan hun producten wel iets duurder dan bij bv Amazon, maar hier heb je wel een goede customerservice indien er iets fout loopt.
Bol 17-07-2024

Bedankt voor je mooie woorden! 😊

Peter 16-07-2024

Zeer makkelijk om te bestellen, betalen.
Levering gebeurd zo snel mogelijk, zoals vermeld bij bestelling.
Zeer vriendelijke en correcte klantendienst
Bol 17-07-2024

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Peter! 💪

Peter 16-07-2024

Over het algemeen is bol wel goedkoper
Als je het ergens anders goedkoper vind gaan ze niet mee in de prijs. Jammer
De spulletjes worden meestal op tijd geleverd

Bedankt voor je review! 🙂

Remon 16-07-2024

Artikelen in de shop zijn makkelijk te vinden, en overzichtelijk. Bij problemen met de aankoop is de klantenservice goed en snel bereikbaar. (wachttijd onder de minuut). Over de levertijden wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail, en ruim 90% komt op de aangegeven tijd aan.

Bedankt! 🥳

Iwan 15-07-2024

Ik ben geruime tijd klant bij BOL.COM en heb eigenlijk nog niet eerder de klantenservice nodig gehad.
Helaas heb ik laatst toch een vervelende ervaring gehad met een vrij kostbare aankoop waar ik een cadeaubon van €75,00 euro voor wilde gebruiken.
Bij deze aankoop heb ik de cadeaubon ingewisseld en werd in mindering gebracht op de aankoop.
Tot zover alles prima.
Echter bleek bij ontvangst dat ik het verkeerde model had besteld.
Dus keurig alles weer ingepakt en aangemeld voor retours.
Het juiste model uiteindelijk gevonden en opnieuw besteld .
Nu blijkt het dus dat de cadeaubon niet meer gebruikt kan worden voor de 2e bestelling en ik de 2 bestelling volledig moet betalen en de cadeaubon maar moet bewaren voor een volgende aankoop.
In het kader van klanttevredenheid vind ik dit echt een min puntje en ben redelijk teleurgesteld in BOL
Daarom een 6e als waardering
Bol 16-07-2024

Bedankt voor je review en feedback, Iwan! We gaan ermee aan de slag.

William 15-07-2024

Een 6 omdat ik niet al te kritisch wil zijn. Ik bestel niet veel via bol.com maar onlangs bestelde ik een artikel dat niet goed beviel. Volgens de regels teruggestuurd waarna ik veronderstelde dat terugbetaling binnen 14 dagen zou plaatsvinden. Inmiddels meer dan 3 weken verder en nog geen terugbetaling gezien. Toegegeven: in het 4e antwoord van bol.com gebruikte ik 1x een uitroepteken waarna een antwoord van bol.com compleet met uitroepteken terug werd ontvangen. Niet alleen voldoet men niet aan de eigen toezeggingen maar men wordt ook nog....bijdehand.

Beste William,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bol

Alex 14-07-2024

Ik bestel al jaren artikelen via Bol, meestal naar tevredenheid. Een tijdje terug heb ik echter een ontzettend slechte ervaring van hun werkwijze omtrent een klacht. Als er iets mis gaat, loop je het risico dat Bol absoluut niet thuis geeft! Het gaat om twee luchtontvochtigers die ik via een partner van Bol, JustAnotherStore, heb gekocht. Deze twee apparaten gingen beide na ongeveer anderhalf à twee jaar kapot. Een apparaat kan een keer snel kapot gaan, maar allebei in twee jaar tijd vind ik onacceptabel. De partner gaf echter aan dat de garantieperiode van twee jaar verstreken is. Ik heb daarop aan gegeven dat het mag zijn dat er een garantieperiode is van twee jaar, maar dat ik een klacht wil indienen dat ik het een ondeugdelijk product vind als beide in 2 jaar tijd kapot gaan. Dat ik dan helaas net te laat ben voor de garantieperiode maakt mijn inziens weinig uit. Ik kwam echter niet verder bij zowel de partner als Bol. Ik heb het artikel besteld bij Bol maar zij bleven verwijzen naar de partner. Uiteindelijk wilde ik mijn klacht bij een geschillencommissie indienen, maar ook daar raakte ik van het kastje naar de muur. De geschillencommissie van de partner (Keurmerk), gaf aan dat ik bij de geschillencommissie van Bol moest zijn (Thuiswinkel). Toen ik daar mijn klacht indiende, gaven ze echter ook aan dat ik bij de andere partij moest zijn. Lang verhaal kort is dat ik uiteindelijk geen geschil aan heb kunnen melden, ik bleef maar met een kluitje het riet ingestuurd worden en beide verklaarden zich niet ontvankelijk. Ondanks meerdere pogingen om hulp voor een onafhankelijk oordeel omtrent mijn klacht, werd ik gewoonweg afgeserveerd. Bol presteerde het zelfs dat ik mijn vraag hoe ik mijn klacht kon indienen over het feit dat ik geen geschil kan aanmelden, alleen schriftelijk per post kon indienen. Kennelijk hanteren ze een ontmoedigingsbeleid om klachten in te kunnen dienen. Ik snap niet dat medewerkers daar aan meewerken.

Beste Alex,

Bol

Saskia 12-07-2024

Bol is betrouwbaar. Wanneer ergens iets niet goed gaat, bijv. Een product niet aankomt, iets na bepaalde tijd stuk gaat, dan kom ik er altijd uit met bol. De webwinkel heeft de service hoog in het vaandel staan. Wanneer ik een webwinkel niet ken, kijk ik altijd bij bol of ze hetzelfde product aanbieden omdat ik dan zeker weet dat het goed gaat met mijn bestelling. Supertevreden.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Saskia! 😊

Swoka 12-07-2024

Over het algemeen heb ik zeer goede ervaringen met Bol. Bij defect wordt het product zonder morren weer terug genomen, dan wel gerepareerd. En in het geval van tweedehands wordt het geld netjes terug gestort. De chatbot is een drama, zoals bij alle sites waar ze gebruikt worden. De menselijke klantenservice is daarentegen wèl goed.
Bol 16-07-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Swoka! 👍