Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 923 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Winette Hubregtse 17-05-2024

Super goede klantenservice. Ik was op zoek naar oculair doppen die ik uiteindelijk via whatsapp contact gevonden heb dankzij een zeer attente medewerker. Het artikel werd besteld en bezorgd zonder probleem. Blij met een weer complete verrekijker.

Martin 16-05-2024

Artikel werkt naar volle tevredenheid. Snelle en goede levering van het bestelde, top

Kuiper 16-05-2024

Camera gekocht bij Cameranu.nl in Groningen. Binnen 2 weken was er vanuit Canon een cashback-actie. Aangezien ik de camera binnen 30 dagen mag retourneren heb ik Cameranu.nl gebeld of dit ook op een andere manier opgelost kon worden.
Antwoord: nee!! Camera retour en dan wachten tot je het geld terugkrijgt super klantonvriendelijkheid .
Volgende aankoop zal hier zeker niet worden gedaan.

Topservice 16-05-2024

Helaas was er iets mis met mijn bestelling, maar dit is keurig opgelost door de klantenservice, altijd zeer te spreken over Cameranu, zelfs als het fout gaat.

Rob 16-05-2024

Ik kwam voor het gratis reinigen van mijn camera.
Geweldig geholpen even koffie tijdens het wachten.
En klaar was hij weer, bedankt daarvoor.

Miech Donders 16-05-2024

Camera Nu geeft professionele ondersteuning bij technische vragen. Zelf koop ik alles bij Camera Nu omdat de prijzen zeer scherp zijn en de leveringen perfect verlopen.

Joycie arendse 16-05-2024

Ik vind het een duidelijke webshop met goede prijskwaliteit producten. Ik heb van mijn oma een instax camera gekregen omdat ik een nieuwe baan heb. Ik heb toen bij jullie allemaal leuke instax fotoframes gekocht in allemaal verschillende soorten. Het was goed ingepakt in een doosje en het was snel verzonden. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij mijn vrienden. Bij een vriendin heb ik al aangegeven dat ze bij jullie haar mermaid frames moet kopen voor de 1e verjaardag van haar dochtertje.

Ron 16-05-2024

Voor ruim € 2.300 spullen aangeschaft. Er bleek een probleem met het geluid. Spullen opgestuurd. Na 7 weken en 7 medewerkers, talloze mails en administratieve blunders werd het probleem niet opgelost. Ook op een klacht aan de directie geen enkele repsonse. De plaatselijke cameraboer loste het probleem in 10 minuten op voor € 30,=

Onkundige dozenschuivers met garantie tot de voordeur dus.

Wilma 15-05-2024

Weer iets gekocht en ben fijn geholpen. Ook antwoorden op mijn vragen naar volle tevredenheid 👍

Trudi 15-05-2024

Overzichtelijke website
Makkelijk zoeken op categorie of merk, etc.
Zo nodig hulp via chat of mail.
Deze keer een afstandbediening voor Nikon camera.
Snel bezorgd, afstandbediening werkt eenvoudig.
Blij mee

betrouwbaar 15-05-2024

De fysieke winkel is herkenbaar ingericht; het personeel is niet alleen deskundig, maar ook klantgericht en geduldig, indien nodig.
Kortom het is erg prettig winkelen en er wordt met je meegedacht.

Ruud Kristel 15-05-2024

Op basis van eerdere aankopen weer besteld bij deze winkel. En wederom niet teleurgesteld. Zelfde avond nog geleverd. Top!

Dijon 15-05-2024

Cameranu is gewoon een erg professionele winkel op het gebied van camera's en dergelijke. Als terugkerende klant altijd tevreden geweest. Goede levertijd en verpakking en presentatie. Ook top dat je bij deze winkel met klarna kan betalen in 3 delen.

Yannick 15-05-2024

Bij Cameranu.nl een nieuwe drone aangeschaft. Deze in de verkeerde winkel besteld, dit hebben zij netjes voor me aangepast. 1 week later was de drone in prijs gedaald, dit verschil heb ik gewoon van ze terug gekregen. Top service!

Frans van Nus 15-05-2024

Top geadviseerd in de winkel. Vriendelijke verkoper en nam de tijd om alles uit te leggen. Gebruikte lens gekocht. Mooie zaak Apeldoorn. Overzichtelijk en goede koffie....aanrader !!!!!

Irma 13-05-2024

Camera.nu in Groningen heeft kundig en vriendelijk personeel. Ze nemen alle tijd voor je voor uitleg en advies. Ook hebben ze interessante aanbiedingen. Het laatste bezoek aan de winkel ben ik ingegaan op het gratis schoonmaken van de sensor. Het personeelslid nam ook even de lens mee om deze van zand te ontdoen als extra service. Super!
Ik kom er graag. De winkel is ruim gesorteerd.

Shelly van Oort 12-05-2024

Ik heb een artikel met korting kunnen kopen. De levering was super snel en ik had mijn artikel de dag nadat ik besteld had!

David 12-05-2024

Erg tevreden over de klant vriendelijkheid van dit filiaal in Groningen , ze nemen echt de tijd voor je om te kijken wat de wensen zijn van de koper en adviseren op juiste maat om zo tot een tevreden resultaat te komen van zowel klant als verkoper. Ook het aanbod dat ze hebben is erg ruim , zowel analoog als ook de digitale camera s en lenzen. En dat is een fijn gegeven omdat ik veel met analoge lenzen en de bijpassende adapters op mijn Fujifilm X-Pro 1 en XT-1 foto s schiet.
En ook de koffie smaakt uitmuntend goed. Ook niet algeheel onbelangrijk natuurlijk :)

Jos Roes 11-05-2024

ik koop hier al een aantal jaren mijn fotografie spullen , zeer groot aanbod en keus. heb je vragen dan worden deze erg snel behandeld of beantwoord . Service is erg goed .

Harrie 10-05-2024

Kundig en eerlijk advies bij de inruil en aankoop van een flitser. Alles is goed en keurig geregeld en de flitser voldoet prima aan mijn verwachting en wens. In de winkel langsgaan is leuker, maar online aanschaffen bij CameraNU is een erg goed alternatief! Blij mee!

Bianca 09-05-2024

Altijd komt het pakketje erg snel en goed verpakt. Ik kocht nu harde schijven, maar ik weet dat de service erg goed is geregeld bij Cameranu!

A. Wolda 08-05-2024

Ik vind cameranu een topzaak met personeel met oog voor de klant. of je er nou een duur toestel koopt of alleen vragen hebt maakt hier niet uit. Men neemt alle tijd voor een goede uitleg. Ik zeg zeer aan te raden. Zeer veel keuze mogelijkheden.

Rob 08-05-2024

Niet de eerste bestelling hier. Nu een lensdop en eerder camera’s besteld. Altijd snelle levering. Ook telefonische ondersteuning gehad eerder en prettig en goed geholpen zonder verkoop-druk.

Frits 08-05-2024

Goede, snelle bezorging (binnen een halve dag). Wel groot verpakt, want de productverpakking had door de brievenbus gepast en moest nu overhandigd worden.
Prijs is concurrerend en product voldoet aan de verwachtingen en omschrijving.

Rowin 07-05-2024

Tweedehands lens gekocht, nette prijs en prima staat. Enkel de verzending duurde 3 dagen maar dat staat er netjes bij. Ligt meer aan mij , heb weinig geduld. Maar zeer tevreden over mijn aankoop!