Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roel-VDM 22-07-2024

Vriendelijke vakkundige medewerkers die producten en productgegevens met plezier voor je uitzoeken. Mailtje dat bestelde artikelen (vrijblijvend) klaarliggen. Locatie Amsterdam is prachtige winkel en printshop, overzichtelijke inrichting en ruimte om even te zitten producten te bekijken en te proberen met kopje koffie.

Siewert 22-07-2024

De artikelen werden snel en netjes ingepakt verzonden. Bij een volgende gelegenheid zou ik hier weer bestellen.
Alles prima!

Creaktor 21-07-2024

Het prettige aan CameraNu is dat ze alles omtrent verkoop en advies fotografie en video heel goed op hebben gezet. Het voelt vertrouwt aan en als ik bel voor een vraag, krijg altijd een eerlijk antwoord. Voor mij de enige winkel die er toe doet!

Paul 21-07-2024

Deze onderneming kent de optimale verhouding tussen klantvriendelijkheid, vakmanschap en deskundigheid, kwaliteit en assortiment. Uiterst plezierig om te winkelen bij CameraNu waar ik al langer kom. Ik zou voor hen geen beter alternatief weten!

Volodymyr 21-07-2024

Ik heb hier een gebruikte lens gekocht, de lens is aangekomen zoals beschreven, nog beter tegen een redelijke prijs, dit is een van mijn succesvolle aankopen. Ik raad de winkel aan.

Anja 20-07-2024

Prima shop met een zeer grote keuze. Dankzij de adapters kan ik oude lenzen nog een tweede ronde gunnen. Ook in het macrogebied. Jippie, ik word hier helemaal blij van.

Nathalie 19-07-2024

-1 minimaal.
Op de site stond morgen ophalen.
Dus ik had ervoor gekozen ivm een shoot voor de dagen en de week erna.
Een dag later krijg ik al de melding over 5 werkdagen kan je je bestelling ophalen.. was gefrustreerd maar oke heb het zelfde product gehuurd voor 100€ ergens anders. Nu een hele week later krijg ik een mail dat me bestelling 1-2 weken vertraging heeft opgelopen. Punt. Zoek t maar uit zeg maar.
Heel slecht en wil me geld terug of iig een tegemoedkoming want ik ga hier niet meer bestellen. Moet nu weer het product huren bij budgetcam voor 100€ kan echt niet.

J. van Dalen 19-07-2024

Zeer slechte service. Fout na fout maken, dit kan uiteraard een keer gebeuren, maar vervolgens komen ze met geen enkele oplossing. Afdelingen gaan langs elkaar heen en beloftes worden niet nagekomen. Zou ze niemand aanbevelen en mij zijn ze als klant kwijt.

Mark van Hierden 19-07-2024

Deze shop gekozen vanwege goede beschrijving op de site. Fijne winkels met personeel die weten waarover ze het hebben en goede service. Geen praatjes maar deskundig en afspraken die worden nagekomen.

Pascal 18-07-2024

Demoprinter gekocht blijkt na inhalatie printerkop compleet verstopt te zitten.
Kun je hem opsturen om te laten nakijken (zou verwachten dat dat voor verkoop wordt gedaan bij een demo machine.)

Beste Pascal,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen, mijn oprechte excuses hiervoor.
Ik zie dat je hierover contact met onze klantenservice hebt gehad, maar helaas werd het probleem ons niet helemaal duidelijk.
Daarom hebben wij voorgesteld om het product naar ons op te sturen, zodat we mee kunnen kijken en met een oplossing kunnen komen.
We zien deze graag tegemoet.

Sandra 18-07-2024

Ik wordt vooral heel erg blij van de klantenservice!
Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en denken echt met je mee. Ik heb 1x gehad dat een paar producten vertraagd waren, kreeg ik netjes een email van. Later over gemaild dat het er nog niet was, (was mis gegaan) en heel snel een reactie terug en opgepakt. Ook als je vragen hebt over producten, bestellingen, retourneren.

Ik ken weinig bedrijven die goed op de hoogte zijn van hun producten (telefonisch/ klantenservice) en als diegene het niet weet, wordt je netjes doorgezet naar iemand die het wel weet. Oftewel, helemaal fijn.

Robin 18-07-2024

De shop is overzichtelijk en de voorraad wordt goed aangegeven. Als je vragen hebt krijg je daar ook snel antwoord op.

Dagz 18-07-2024

quick delivery and quality product I am happy with my purchase. Thank you cameranu

Ronald Kramer 18-07-2024

Camera nu heeft een ruim uitgeruste webshop met artikelen die scherp geprijsd zijn. Daarnaast snelle levering van het bestelde artikel dat prima verpakt werd afgeleverd. Voor mij de volgende keer weer Cameranu.

Nick 17-07-2024

Een 2e hands lens gekocht. Na 4 werkdagen wachten zonder bericht maar eens gebeld. Lens bleek onvindbaar. Er werden vriendelijk excuses gemaakt dat ik daarvan niet op de hoogte was gesteld. De bestelling zou worden geannuleerd wat per mail ging worden bevestigd. Helaas nog geen mail en ook nog geen geld terug gekregen. Teleurstellend en onprofessioneel. Morgen maar weer bellen.

Beste Nick,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat we jouw lens niet hebben kunnen vinden. Mijn oprechte excuses hiervoor!
Voor een retourbetaling houden we normaal gezien 7 werkdagen aan, in het systeem zie ik dat deze binnen deze termijn verwerkt zou moeten zijn.
Mocht je de retourbetaling nog niet hebben ontvangen verneem ik het heel graag van je, dan kan ik dit verder uitzoeken. Je kan dan mailen naar vragen@cameranu.nl

Willem 17-07-2024

Zocht een Canon camera en ontdekte dat die niet overal direct voorradig was. Cameranu een e-mail gestuurd met de vraag of deze direct geleverd kon worden en met de optie om toch van aankoop af te zien … mocht de camera tegenvallen. Dat was geen enkel probleem …! Betaling kon gewoon in de winkel. Ideaal eigenlijk en echt super dat alles in ‘no-time’ was geregeld! Aankoop met een gouden randje … dus. 👍

L v w 16-07-2024

Waardeloze site, die per seconde aangepast wordt.. eerst levertijd 24 uur, dag erna ineens 7 dagen!! Dan ga je je order annuleren en moet je volop achter je geld aanzitten!! Nee ik koop hier nooit meer !!!

Beste klant,

Hartelijk dank van je review.
Aan de hand van jouw gegevens kunnen we helaas geen order of klantcontact in ons systeem vinden.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen vernemen we het graag via vragen@cameranu.nl

Michel 15-07-2024

Het gewenste product was op voorraad, simpel besteld, en werd snel geleverd.

Rob 14-07-2024

Altijd vriendelijke service (tov co-collega is Capelle a/d IJsel en oude Foka). Fijne rustige winkel, de nieuw store bij Vierambachtsstraat R'dam. Duidelijke website, goede prijs tov markt en vaak voldoende voorraad.

Brendan 13-07-2024

Erg prettige webwinkel! Goede omschrijving van de functies. Daarnaast goede levering waarbij je goed op te hoogte gehouden wordt.

Rinus Groen 13-07-2024

Ik koop altijd al mijn spullen bij Cameranu De prijzen zijn die van internet en toch is het een winkel waar je ook advies kunt krijgen en je met vragen terecht kunt. Zeer kundig personeel .

Renate 12-07-2024

Tweedehands camera besteld omdat nieuwe camera die ik wil nog niet leverbaar is . Bij levering blijkt er echter geen accu en oplader in te zitten en is dus niet te gebruiken. Klantenservice moet dit eerst gaan uitzoeken en kan op dat moment ook geen service leveren. Op het moment dat ik de camera wil gebruiken daarom niet te gebruiken.

Beste Renate,

Bedankt voor je review.
Deze had je er uiteraard bij moeten ontvangen. Mijn oprechte excuses dat dit niet is gebeurd.
We hebben deze inmiddels nagestuurd.

Ans 12-07-2024

Goed advies gekregen wat betreft wel of geen reparatie fototoestel
Goed geïnformeerd over de nieuwe aanschaf.

RuudH 12-07-2024

Goede keuze in de webshop van zowel nieuw als tweedehands. Een ruime keuze is aanwezig met betrouwbare omschrijvingen. DE levering is goed en snel. Uitstekend verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden van je pakket. Ook de terugstuur mogelijkheid is erg goed. Er wordt niet moeilijk gedaan als het een goed omschreven motivatie is. Als je al afgerekend hebt wordt het zonder meer teruggestort. Voor mij betekend het in ieder geval dat ik vaker terugkom in de webshop met mijn positieve ervaringen.

Maria 12-07-2024

Al meerdere keren producten gekocht bij Cameranu, zowel in de winkel als online. Nu opnieuw twee artikelen online besteld. Duidelijke website, alles makkelijk, concurrerende prijzen en de bestelling de volgende dag al in huis. Top!