Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 697 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Harmen 11-08-2024

Een nieuwe cameratas gekocht. Na prima advies duurde de levering erg lang, maar uiteindelijk na 4 weken was de tas ook 60 Euro duurder. Maar ik kreeg hem voor de oude prijs.
Meeste personeel is erg kundig en weet veel van de apparatuur. Iedereen is iig erg servicegericht. Wederom erg plezierig geholpen

DaimyS 11-08-2024

Naar de winkel cameranu gegaan in Rotterdam. Wat een top service en advies! Ik twijfelde heel erg over de verschillende soorten camera's. Op internet kan je zoveel informatie vinden mar dan weet je eigenlijk nog net niks. In de winkel hebben ze mij geholpen met de juiste camera uitzoeken. De camera voldoet helemaal aan onze wensen. Afgelopen twee weken in Sri Lanka de mooiste foto's gemaakt.

Dirk 10-08-2024

prachtige winkel in Rotterdam, volop parkeerplaatsen, vriendelijk en vakkundig personeel, afspraken met/via de webshop correct nagekomen, helemaal top dus...

Ligt Media 09-08-2024

Heb tot nu toe al mijn camera gear aangeschaft bij CameraNu, op een paar specifieke artiekelen na. Levering is altijd snel. Klanten service reageerd snel. Prijs is zeer goed, vaker goedkoper dan bij de concurrent. Levert soms ook meer dan de concurrent te bieden heeft. Al met al enorm tevreden over deze goede webshop!

HB 09-08-2024

Bij deze winkel al vaker aankopen gedaan en bevalt prima. Snelle verzending, producten worden goed verpakt en verzonden.
Advies gevraagd via WhatsApp en snel antwoord gekregen, een fijne service.

Mir 09-08-2024

niet alles van mijn bestelling was leverbaar, nadat na een week nog steeds niet alles leverbaar was, is het gedeelte dat wel geleverd kon worden, snel verstuurd. medewerker van klantenservice communiceert duidelijk en snel

Mark 08-08-2024

Reeds uit het verleden al prima ervaringen met Camera.Nu.
Snelle levering, goede producten en prima service.

Recent een schade aan een camera opgelopen. Prima begeleiding gehad en ondanks schaarste aan onderdelen toch vlot gerepareerd.

Op een email vraag in de avond kreeg ik zelfs later op dezelfde avond tot mijn verbazing een vlotte en duidelijke email reactie.

Prima, CameraNu!

armando jansen 07-08-2024

Ik had een camera besteld, een voordeelset in combinatie met een geheugenkaart en polsband. Nu bleek na de ingebruikname dat het aanbevolen en geleverde geheugenkaartje (van de setaanbieding) niet geschikt was voor de betreffende camera. Dat was dus een fout op de website. Ik heb daarover contact gezocht en in eerste instantie was men niet bereid dit probleem op te lossen want ik had de originele verpakking van het kaartje niet meer etc. Wel kon ik met korting het juiste kaartje kopen......

Dat is natuurlijk geen echte oplossing, ik zit met een (duur) kaartje dat ik niet kan gebruiken, door een fout bij deze zaak, en vervolgens had ik extra geld uit moeten geven om een juist kaartje te ontvangen. Het heeft even wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk is het juiste kaartje mij kosteloos toegezonden en is het probleem opgelost.

Dat heeft mij echter meer moeite gekost dan verwacht, op dat vlak zou de firma zich wat klantgerichter op kunnen stellen. Zeker ook omdat dit probleem een fout van het bedrijf zelf betreft.

Anyway, eind goed al goed. Ik heb de juiste kaart en daarom een 7 in plaats van een 8 als beoordeling.

Robert Lagendijk 07-08-2024

Goede, snelle levering, dus ook binnen 24 uur in huis. Vaak nog sneller. Altijd de goedkoopste.

Willem 06-08-2024

Prima service geleverd. Een goede inruilprijs gekregen voor mijn Nikon D850 met extra lenzen en flitsers. Ook een mooie prijs gehad voor mijn Manfrotto statief. De nieuwe Leica Q3 heb ik bij Cameramu Eindhoven opgehaald waar ik ook de camera en lenzen heb ingeleverd. De extra accessoires werden netjes de dag erna thuis afgeleverd. Prima service van zowel de telefonische verkoop als in de winkel.

A7iii koper 06-08-2024

Van de week een A7iii gekocht bij Cameranu.nl. De volgende dag geleverd, netjes verpakt. De genoemde 5 jaar garantie staat zoals aangegeven vermeld op de factuur. Bij de camera kreeg ik een Cleaning Card van 89,95. Op zich een leuke bijkomstigheid, maar ik vind het wat gek dat het schoonmaken van de sensor op eigen risico is. Ik zal daar ook geen gebruik van maken. Al met al een goede ervaring. Over service kan ik nog niets zeggen.

ad 05-08-2024

Tweede maal dat ik merk dat Camera Nu niet volledig eerlijk is. Eerst met een tweedehands camera, voor de prijs blijkt achteraf dat er toch heelveel clicks op zitten. Had het ook zelf kunnen vragen natuurlijk maar je verwacht dat de prijs markt conform is.
Vandaag het geval met een printer. Een demo uitvoering. Bij aankomst blijken de prints ronduit belabberd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat de inkt volledig op is. Eerst moet ik voor 200 euro cartridges kopen om te constateren of er eeb ander gebrek is. Telefonisch niet bereikbaar. Misschien morgen weer zegt medewerker met smiley ... het overige app verkeer is ronduit klant onvriendelijk, naam van medewerker ontbreekt en wordt na herhaald vragen niet gemeld. Uiteindelijk komt er nog een medewerker in beeld, ook hier geen naam. Krijg deze pas als er naar gevraagd wordt. Antwoord Uiteindelijk zonder duidelijk vooruitzicht. Ik was regelmatig klanten echter voor mij is het nu klaar.
Cameranu 20-08-2024

Hallo Ad,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je ontevreden bent over de service die je hebt ontvangen en de producten die je hebt aangeschaft.

We begrijpen dat je frustratie hebt ervaren met zowel de tweedehands camera als de printer. Het is absoluut niet onze bedoeling om misverstanden te creëren of je het gevoel te geven dat je niet goed wordt geholpen. We waarderen je feedback enorm en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen.

Wat betreft de tweedehands camera en de printer: het is belangrijk voor ons dat de producten die wij aanbieden aan de verwachtingen voldoen. We zullen je situatie nader onderzoeken om ervoor te zorgen dat we in de toekomst transparanter zijn over de staat van onze producten en dat we je beter kunnen ondersteunen bij problemen. Je kunt ons hiervoor ook bereiken via meerdere kanalen.

Het is ook jammer te horen dat je telefonische bereikbaarheid en communicatie via de app niet naar wens waren. We nemen je opmerkingen over klantvriendelijkheid en de helderheid van onze communicatie ter harte en zullen hier verbeteringen in aanbrengen.

We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om je een betere ervaring te bieden. Mocht je nog verdere vragen hebben of iets willen bespreken, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en te zorgen dat je tevreden bent met onze service.

Nogmaals dank voor je feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.

Jeroen 05-08-2024

Cameranu heeft altijd precies wat ik zoek, de website voelt er vertrouwd, en de service is altijd uitstekend! De bestellingen lopen vlot en transparant. Bijzonder noemenswaardig is de klantenservice. Ik krijg altijd snel reactie, en voor mijn gevoel gaan ze net die "extra mile" om mij te helpen. Helemaal top!

Marcel Riecker 05-08-2024

Prima service, verkeerde artikel besteld, kon het simpel opsturen en omruilen voor het juiste artikel en bedrag werft zonder problemen verrekend. Na een paar dagen toch het juiste artikel binnen.

Erik 05-08-2024

Super snelle bezorging en concurrerende prijzen, precies wat ik nodig had. Dit was voor mij de eerste keer bestellen hier maar dit ga ik zeker vaker doen.

RNabibaks 03-08-2024

snelle service en goed advies. Heb hier mijn Nikon Z5 camera gekocht. Vantevoren per mail gereserveerd en opgehaald in de Cameranu winkel te Rotterdam

Luc 03-08-2024

Cameranu Eindhoven, topzaak met, van vroeger uit, personeel die weten waarover ze het hebben
Ik koop er altijd ! 👍🏻

Willem Wester 02-08-2024

Gekozen voor Cameranu op basis van andere reviews. Een duidelijk website waar ik een camera vond die nog niet leverbaar was, dus ingeschreven voor een mail als hij binnen was. Zodra mogelijk de camera besteld en 1 dag later al bezorgd. Correct en anoniem verpakt. Tot nu toe tevreden met de aankoop.

Marinus 01-08-2024

Op alle vragen en meer een deskundige reactie van de medewerker in Urk.
Alle tijd genomen voor inruil en aanschaf nieuwe apparatuur tot wel anderhalf uur.
Betaling via ING bleek een bijna onneembare vesting. De medewerker regelde het zo dat ik ‘s avonds via een extra overschrijving de factuur kon betalen.
De apparatuur kreek ik gewoon mee.
Chapeau!!

PetraB 01-08-2024

De webshop is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden. Goede uitleg van het product. Bestellen gaat eenvoudig en levering is echt supersnel. Ik had tussendoor nog een vraag en die werd gelijk beantwoord. Heel erg fijn!

Simone 01-08-2024

Voor 23:59 bestellen is (over het algemeen) de volgende werkdag in huis, zegt cameranu. Tegenwoordig kom je vaak genoeg oplichtende bedrijven tegen, dus ik kreeg het benauwd toen ik na 5 dagen nog niets had vernomen, zelfs geen track en trace of vertragingsbericht. Contact opgenomen via chat/mail, zeker geen onbeschofte reactie ofzo maar kon wel echt persoonlijker/klantvriendelijker om de onvrede om te draaien. Gelukkig kreeg ik erna wel track en trace en kwam mijn bestelling toch binnen. Niks mis dus met cameranu, zou er wel degelijk weer bestellen, maar had een 8-10 gegeven als de verwachting van de website werd waargemaakt en/of de vertraging (klantvriendelijk) werd gecommuniceerd.

Lincy 01-08-2024

Tweede keer dat ik online bij cameranu een camera heb gekocht. Ik kreeg hem gelijk de volgende dag binnen, heel fijn! Want na zo’n aanschaf heb ik echt geen geduld, haha! Blij met de service, ik vertrouw ze volledig om voor zulke grote bedragen mijn toestellen online bij hun te bestellen.

Cameranu in Apeldoorn is Top 31-07-2024

Prachtige winkel, ruim assortiment, altijd koffie. Ik was onlangs in Arnhem en ging even bij Kamera-Express naar binnen, dat haalt het niet in de verste verte bij Cameranu in Apeldoorn.

Really 30-07-2024

Altijd geweldige service. Behandelt klanten goed. Laat je de tijd nemen in de winkel en geeft je koffie. Maakt goede deals met je en is erg behulpzaam.

Ghim 30-07-2024

I bought my Insta360 Go 3s in July 2024. The good thing about cameranu.nl is that you can pay in multiple installments. Also the delivery is super fast (within 1 day). I would defo order again from this shop! Highly recommended!