Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3738 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 17-05-2024

Goede keuzehulp, prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke bezorgers. Absoluut aan te raden

Bas 17-05-2024

Ze zouden de vaatwasser boven brengen maar hebben hem beneden in de hal gezet van het appartement. Maar 1 iemand gestuurt en willen het nu niet oplossen. Ja over 5 dagen. Oftewel ze verwachten dat ik mijn vaatwasser maar gewoon t dagen in de hal laat staan. 2x gebeld met klanten service, 2 x hebben ze gewoon opgehangen. Via WhatsApp gesprek stop gezet na wat vragen. Compensatie was 30 euro cool blue te goed. Alsof we daar nog iets willen kopen. Kortaf, niet behulpzaam, slechte service. En niet de eerste keer dat ik dit gezeik heb.

Wesley 17-05-2024

Coolblue heeft meestal mooie prijsjes.

Maar het belangerijkst vind ik dat de klanten service en de klant vriendelijkheid tot nu toe mij gewoon goed is bevallen.

Dus ja, Coolblue is wat mij betreft zeker een aanrader!

Kitsune 16-05-2024

Printer aangeschaft, volgende dag in huis. maar Coolblue is altijd wel heel snel. Reden dat ik hier terug blijf komen. Ook is de service in het algemeen erg goed. al om al voor mij een prima bedrijf.

Jerry 16-05-2024

Coolblue is altijd top. Bestellen gaat makkelijk, levering is snel en bij defecten wordt je erg snel geholpen.

Leo S. 16-05-2024

Ik koop regelmatig bij Cool Blue dus weet van de hoed en de rand.Ben over het algemeen wel tevreden.

Timo 16-05-2024

Netjes geholpen, na dat ons product binnen de garantie niet meer gerepareerd kon worden. Geld terug gekregen.

Evert Jan 16-05-2024

Altijd prettige sfeer en medewerkers denken mee en zijn zeer attent en hebben kennis van zaken. Service is 100%

CodeL 16-05-2024

Bij binnenkomst meteen hartelijk ontvangen en na het opgeven van mijn naam, naar de juiste afdeling verwezen. Daar werd ik deskundig geholpen bij het maken van een keuze. Zeer tevreden.

Abel 16-05-2024

Er was een defect aan mijn nieuwe telefoon. Na bezoek aan de service in Amsterdam heb ik een nieuw exemplaar gekregen.

Marco 15-05-2024

Goed assortiment, snelle levering en duidelijke communicatie. Geen 10 omdat de prijzen toch wat aan de hoge kant kunnen zijn.

John 15-05-2024

Ik heb een smartwatch besteld en deze is snel en op tijd gekeverd en ook de nazorg met gebruikerstips is prima!

Geert 15-05-2024

Overzichtelijke website met frisse uitstraling. Duidelijk bestelproces en heldere communicatie.
Vriendelijke, behulpzame en deskundige bezorger.

Peter 15-05-2024

Bij bestellen krijg je de mogelijkheid te zien dat de levering op zondag kan geschieden. en als je de bestelling hebt afgerond dan wordt het maandag.
Nu al meerdere malen gebeurd. Stop met die onzin door te zeggen dat je op zondag levert.
Product is verder goed en op levering op maandag was ook niets aan te merken.

John Duhoee 15-05-2024

Zeer absurde situatie met coolblue, in het verleden vaker zonder problemen besteld en zeer tevreden maar dat vervalt allemaal door deze situatie.

Had impulsief een monitor gekocht en besefte achteraf dat dit de verkeerde maat was, eigen schuld balen en dacht hem meteen netjes retour te sturen, dit gedaan en retour snel binnengekomen en verwerkt en netjes mijn geld terug, all good...? niet dus, vervolgens begon de ellende, na een aantal gemist e-mails (mijn schuld) blijkt het dat zij een andere monitor hebben ontvangen (hoe dan...?) nu wordt alles verhaald op mij en wordt direct agressief een incasso bureau ingeschakeld (klantvriendelijk) natuurlijk direct mijn rechtsbijstand ingeschakeld en die geven ook aan dat dit wettelijk geeneens is toegestaan maar ik zit nu wel met de ellende dat ik een incassobureau in mijn nek heb, heb dit nog nooit ergens meegemaakt en dan staat coolblue er om bekend klantvriendelijk te zijn, kan deze gehele situatie geeneens bevatten maar ga mij wel overal uitspreken hierover.

OldCar58 14-05-2024

Zeer snelle en goede bezorging.
Vriendelijke bezorger. En volgens tijdafspraak.
Prijs goedkoper als elders en dat ook nog zonder extra bezorgkosten.
Al met al zeer tevreden over service en apparaat.

Meerstad 14-05-2024

Prima hulp bij aankoop en snelle levering, gewoon een fijne ervaring. Ik zocht een nieuw beeldscherm en een nieuwe muis en toetsenbord. Ben goed geadviseerd door een medewerker in de Coolblue winkel in Groningen en zeer tevreden met de aankoop.

Carlos 14-05-2024

In principe vind ik de service van Coolblue goed. Maar tijdens mijn laatste bestelling ging het desondanks goed fout. Ik had een vrijstaande oven besteld bij Coolblue. Nadat de bestelling aan post.nl werd overhandigd had deze een vertraging van twee dagen. Echter werd dat stapsgewijs vertraagd in blokken van twee uren. "Sorry we hebben het niet gehaald". Ik denk dat de pakketdienst van post.nl momenteel dramatisch slecht presteert. Post.nl en indirect ook Coolblue neemt zijn klanten niet serieus. Uiteraard heb ik telefonisch contact gehad met Coolblue en daar vertelde men dat ze een onderzoek zouden starten. Ik heb Coolblue medegedeeld dat het beter is om zelf de bestellingen naar de klanten te sturen. Scheelt een hoop frustraties! Toen de oven uiteindelijk arriveerde was deze flink beschadigd. Ook hier stel ik post.nl direct verantwoordelijk voor. Post.nl verdient géén respect meer. Ze nemen de klanten niet serieus en blijkbaar gooien ze met de pakketten want mijn oven was gewoon ingedeukt.
Coolblue is medeverantwoordelijk voor deze situatie en ik heb inmiddels gemeld dat zolang Coolblue met postnl pakketten verstuurd ik géén bestellingen meer plaats. Ik wil iedere potentiële klant waarschuwen voor het malafide bedrijf dat post.nl heet. Producten komen te laat aan en/of zijn beschadigd omdat de collega's van postnl het leuk vinden om met de pakketten te gooien. Daarnaast moest ik als klant het pakket zelf terugsturen. Vind dat Coolblue hier toch een enorme fout maakt en zijn klanten evenmin serieus neemt. Bij grote of zware beschadigde producten zou het handig zijn als Coolblue die producten zelf weer ophaalt bij zijn klanten en niet de klant opzadelt met werk wat Coolblue hoort te doen als extra service. Slechte zaak en nogmaals denk twee keer na als je iets besteld bij Coolblue dat door postnl bezorgd zou worden...

De service die Coolblue levert wordt letterlijk tenietgedaan door de zeer slechte kwaliteit van PostNL mits je het pakketje laat versturen uiteraard.

RD te Z 14-05-2024

De site, omschrijving en prijs als zijnde makkelijk, duidelijk en redelijk. Punt van kritiek is toch wel dat de prijsstelling van / voor ietwat misleidend is. Week geleden nog van €799 - voor € 699 en nu een week later ivm zogenaamde LG actie van €899 - voor €699. Krijg je toch een beetje de kriebels van. Maar het cijfer is zuiver gebaseerd op de communicatie mbt de levering. Goed en duidelijk.

Karin van Doorne 14-05-2024

Prima levering, aardige mensen. Maar wat heb je eraan als de afwasmachine niet goed wordt aangesloten. Oeps leertje vergeten met resultaat waterschade aan laminaatvloer. Schade-expert geeft aan helaas maar jammer vloer is ouder dan 10 jaar u ontvangt €170 voor het ongemak. Ongemak???
Die vloer kon nog jaren mee en wij hebben niet gevraagd om een onkundige monteur.
Nee Coolblue dat verdient echt niet de hoofdprijs

Wim Lugtenburg 14-05-2024

Gemakkelijk bestellen en vooral supersnelle levering. Tot nu toe altijd goede
ervaring gehad met Coolblue.

Gerben 14-05-2024

Heb een ladyshave voor mijn vrouw gekocht in de winkel in Hengelo. De volgende dag was deze al binnen. Zeer correct geholpen door de medewerkster van het filiaal.

Mart 13-05-2024

Snelle levering product zoals omschreven en nog mailing over hoe product te onderhouden TOP

Jan 13-05-2024

Alles gewoon top geregeld. Vanaf de bestelling en levering tot aan de nazorg ( hadden een kleine storing aan de apparatuur ).

Joyce 13-05-2024

Coolblue heeft een duidelijke website, en ze versturen ook heel snel. Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad, dus ook nu weer hier besteld.