Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Weet niet wat hier moet staan 03-07-2024

Hele snelle verzending en ontvangst op de aangegeven tijd. Tot nu toe voldoet ook het apparaat, dus er geen reden tot klagen. Prima hoor.

FBJ 03-07-2024

Duidelijke site, snelle en vriendelijke service! Goed mogelijk om producten met elkaar te vergelijken waardoor kiezen gemakkelijker wordt.

Nbmv 03-07-2024

Artikel goed verpakt en onbeschadigd ontvangen, binnen de beloofde levertijd. Iets dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordt.

Jan 02-07-2024

Makkelijk en vlotte bestelling met goed klantenservice dus voor herhaling vatbaar.

Annemiek 02-07-2024

Top bedrijf.
De site is zeer gebruiksvriendelijk.
De levering verliep top, je krijgt van tevoren 'n inschatting over de tijd wanneer ze bij je kunnen zijn en 'n kwartier/ 30 min. van tevoren zelfs 'n telefoontje dat ze er aan komen. De levering zelf verliep óók vlekkeloos, de chauffeur was erg aardig en behulpzaam! Kortom, Cool Bleu is 'n top bedrijf. We zullen hier vast nog vaker wat bestellen!

Benedicta 02-07-2024

Ruim aanbod en prettige en duidelijke vergelijkingsmogelijkheden.
Uitstekende service: snelle levering, wachtverzachtig 😁 en helemaal handig: duidelijke tips over het product zodra het is geleverd.
Helemaal top!

Bappi 02-07-2024

Betrouwbare elektronica winkel met uitgebreid assortiment. Veel keus dus en daarom is de Coolblue site ontzettend handig; je kan daar apparaten met elkaar vergelijken, erg veel (gedetailleerd) informatie opzoeken, filmpjes met uitleg over de werking, nuttige reviews. Kortom topsite!

YJ 02-07-2024

Deze keer is het helaas wat minder, maar nog steeds een fijn bedrijf om producten te bestellen. Dat het bij PostNL niet goed gaat heeft CoolBlue natuurlijk niet altijd in de hand. Next Day Delivery is dus lastig te beloven als het wordt uitbesteed aan derden. Voor de rest..Top bedrijf.

Jaap48 02-07-2024

Product, quest 3, werd tiidig geleverd.
Na een weekend testen beviel het me niet en heb het geretourneerd.
Perfecte afhandeling en geld terug.
Ik zal zeker weer gebruik maken van Coolblue voor andere aankopen

Jannouwens 02-07-2024

Heldere informatie, goede prijzen en snelle levering.
Duidelijke communicatie mbt levering, maken gebruik van PostNL.

Ramon 02-07-2024

Het product is makkelijk te vinden via de zoekopdracht.

De informatie die wordt gegeven is duidelijk en compleet.
De prijs van het product is goed.

Daarnaast is de service erf fijn, het product wordt snel verzonden en geleverd. Het verzend proces is makkelijk te volgen.

Ik vind het een fijne winkel om mijn producten te kopen

Hennie 01-07-2024

Zoals gewoonlijk, vlot en makkelijk bestellen, en keurig op tijd geleverd !

Ben 01-07-2024

Tot op heden een groot fan van coolblue, maar laatste bestelling gedaan op woensdag jl. tot verbazing en teleurstelling niet goed gegaan. Jammer ! Hoop morgen de bestelling volgens laatste bericht toch te ontvangen

Zacharias J. de Langen 01-07-2024

Goed en juiste informatie met vlotte levering met een glimlach van een mooi duwpack Oral-B Ion tandenborstel.

Madelon 01-07-2024

Ik ben heel erg tevreden over coolblue.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Luisteren naar je vraag en wordt netjes beantwoord en geholpen. Ging over de bezorging naar de tweede etage.
Dan de dag van bezorging. Vooraf werd ik netje een half uur van te voren gebeld. Dat klonk al heel vriendelijk. Toen stonden er twee heren voor mijn deur. Hebben de wasmachine netjes neer gezet. Ik kreeg nog wat info over het apparaat. En of ik hem nog even wou controleren op gebreken. Alles was netjes in oorde.
Zo vaak maak ik dat niet mee. Zo vriendelijk en zo beleeft personeel.
Deze mensen moeten gewaardeerd worden beste werknemers van de maand🥳🤩

Nasigoreng 01-07-2024

Duidelijk, overzichtelijk, goede service en snel
Wat fijn is, is dat je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling.
En op het laatste moment als je bestelling bijna wordt bezorgd, krijg je nog een smsje.
Kortom: kies voor Coolblue, want dat is kwa service en kwaliteit het beste!

Michael 01-07-2024

Aankoop gedaan via de website en het product daarna afgehaald in een fysieke winkel. Betrof een telefoon en vond dat fijn om in de winkel af te halen en te kijken naar accessories. Het navigeren, vinden en vergelijken van producten op de website is heel makkelijk en overzichtelijk. Ik heb daardoor relatief eenvoudig mijn keuze weten te maken. De leveropties zijn ook duidelijk en ruim. Betalen verliep ook zonder moeite. Het afhalen van het product in de winkel duurde iets langer dan ik zou hebben gewild. Ik had me aangemeld bij de zuil bij binnenkomst, maar moest daarna wel een tijd wachten bij de telefoonafdeling. Misschien had een collega bij kunnen springen omdat ik slechts iets kwam afhalen. Desalniettemin werd ik daarna heel goed en vooral heel aardig geholpen door de collega.

Nico Vreeburg,0634271346 01-07-2024

Levering was op zichzelf correct.
Had gekozen voor drempellevering, in de veronderstelling dat de koelkast wel even in de keuken gezet zou worden. men moest vanuit de auto zo'n 18 meter lopen tot de entree van mijn huis . Het is dan nog 4 meter tot de opstelplaats in de keuken!!
Deden ze wel . Toen die er stond begon men alsnog over €25 ,= voor het neerzetten in de keuken. Met als motivatie dat dit hetzelfde was als het plaatsen in de keuken en aansluiten: stekker in het stopcontact!!. Kan niet eens bij een net neergezette koelkast. Kan pas na zo'n 3 uur! Hij kon helaas niet inloggen op zijn telefoon om deze extra kosten alsnog in rekenening te brengen . Gelukje voor u Meneer!!

Rene Markus 01-07-2024

Goede zorg voor het product en ook voldoende ondersteuning. We jammer dat je een dure stekker wordt aanbevolen a 35 euro terwijl je ook een stekker voor 9 euro kan halen in de bouwmarkt

duikertje 01-07-2024

zoals altijd wel, duidelijkheid en juiste prijs, en ervaringen uit het verleden die deze keer wel meetellen, service is gewoon top!
misschien niet de aller goedkopste maar after sales ervaringen tellen ook mee , en dan ziin goed

Wil 30-06-2024

Snelle afhandeling, goede info voorraad/bescikbaarheid, nauwelijks wachttijd in de winkel, vriendelijke en duidelijke uitleg, klantgericht personeel!

Daniel 30-06-2024

Zoals altijd een uitstekende ervaring! Bestelgemak en levering goed in orde. Ruim assortiment en snel in huis. Afhandeling van klachten en/of retouren ook goed en overzichtelijk (afgaande van een eerdere bestelling). Huidige bestelling was een vuilnisbak, volgende dag al geleverd, top!

Sabrina 30-06-2024

Super fijne stofzuiger. Helaas ging mijn oude kapot, dus ben gelijk naar de site van Coolblue gegaan. Duidelijk website met de juiste informatie en snelle levering.

Ivo 30-06-2024

Snelle levering, goede bezorgen altijd vriendelijk. Wel heel jammer dat ik neerzet en verpakking mee terug nam service had. Terwijl de bezorgers aangaven dat het een drempel levering was. Dat was wel erg vervelend, het ging allemaal te snel om het rustig te kunnen opzoeken. Achteraf nog gebeld maar was natuurlijk te laat... verder waren ze wel vriendelijk.

Zeiksnor 30-06-2024

Apple homepod mini 2e kans, prima staat en werkt uitstekend. Echter 2 euro korting op een 2e kans met instellingen van vorige gebruiker nog actief, wat dan een half uur kost om via een macbook helemaal fris in te spoelen tja das wel erg mager!