Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Ray 17-07-2024

Coolblue heeft gewoon altijd de zelfde en goede service, en wil je iets toch een keer niet dan stuur je het netjes terug en ontvang je binnen 5 werkdagen het geld retour.

Super! 17-07-2024

Heel veel keus, bijna altijd alles op voorraad en dezelfde dag geleverd. Goede kwaliteit en niet duur!

Herbert 17-07-2024

Ik heb een nieuwe iphone 15 bij jullie gekocht vanwege de inruilwaarde van van mijn oude iphone van ca. € 70 en de extra actie inruil van € 60. Nadat ik de iphone 15 had aangeschaft ben ik naar de winkel gegaan om mijn oude iphone Xr in te leveren. Tot mijn grote ergenis werd mijn oude maar prima werkende iphone afgekeurd voor inruil vanwege een hele kleine nauwelijks waarneembare pit in de behuizing. Wat mij betreft flauwekul. Vooral ook omdat ik er vervolgens helemaal niets voorterugkreeg, niets eens een deel van de max € 70. Alleen de actie van € 60 werd mij aangeboden. Met de rug tegen de muur heb ik dit dus maar geaccepteerd. Door deze ervaring zal ik voor mijn volgende aankoop niet meer zo snel naar Coolblue gaan.
Coolblue Klantenservice 22-07-2024

Hoi Herbert,

We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Je had natuurlijk 70 euro verwacht voor je oude toestel. Logisch dat je er van baalt als je dit dan niet krijgt.

Wij geven op onze website altijd precies aan welk bedrag we je kunnen geven voor je oude toestel. Bij een iPhone Xr is dit 70 euro indien deze helemaal onbeschadigd is. Bij schade of een kapot toestel kunnen we je hier geen geld voor geven. Je kan deze informatie terug vinden op onze website: https://www.coolblue.nl/advies/de-waarde-van-jouw-iphone-xr.html

Zoals je zelf al aangeeft, is jouw toestel beschadigd. We kunnen je daardoor helaas geen geld meer geven voor je oude telefoon. Probeer dit in de toekomst altijd goed te controleren. Zo weet je zeker dat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

We hopen dat je in de tussentijd al flink hebt kunnen genieten van je nieuwe iPhone. Het is een erg mooi toestel!

Met een glimlach, Coolblue

Ronald 17-07-2024

Bij Coolblue gewoon de eerste keer correct bezorgd zonder beschadigingen. Het product voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Gewoon Top!

Thijs 17-07-2024

Ruime keus en makkelijk bestellen, Coolblue is een betrouwbare webshop met goede artikelen. Bezorging gelukkig zonder overbodige extra dozen, maar met postnl wel twee dagen later en op een totaal andere afhaal locatie aan de andere kant van het dorp ipv dichtbij, raar, maar denk dat Coolblue weinig kan doen aan de grillen van postnl

Jack 17-07-2024

Shop is erg gebruiksvrienelijk en overzichtelijk. Heel makkelijk een bestelling te plaatsen. Daarnaast was de levering snel en zoals aangegeven. Alleen post.nl was 1 dag later.q
Het uitzoeken van artikelen was gewoon fijn, je kon heel goedvergelijken tussen verschillende merken en types.

Robin 16-07-2024

Zaterdagavond boormachine besteld, zondagochtend ophalen in Hengelo. Snel, gemakkelijk en zeker niet de duurste

Gerda van Rossem 16-07-2024

Prima shop en gekozen omdat ze ook op zondag afleveren. Afhandeling snel. Aardige, vriendelijke bezorger.
Koelkast zaterdag stuk - zondag een nieuwe!!

Hans 16-07-2024

Op zaterdag een SD kaart besteld om de autonavigatie te kunnen updaten, zondag op afgesproken tijd gekeverd aan de deur. Betere service is niet denkbaar!

Menno 16-07-2024

Prima info om tot een goeie keus te kunnen komen, snelle levering en een goeie prijs.

S. Lutz 16-07-2024

zoals altijd weer een goede service. Dit keer duurde het iets langer door mijn coolblue cadeaubonnen, maar weer uitstekend, vriendelijk en geduldig geholpen

Anna 16-07-2024

De producten worden netjes en vlot geleverd. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Peter 15-07-2024

Zeer snelle levering; alles klopte. Duidelijke website, levering binnen 8 uur!

Bert S 15-07-2024

Artikelen uit voorraad leverbaar. Correcte service voor goede prijs.
Uitleg zou uitgebreider kunnen, niet echt kennis van product, verder goed geholpen, alles ok👍

Cees 15-07-2024

Duidelijke webshop, artikel duidelijk omschreven van hoe te gebruiken en dergelijke.
Snelle levertijd. Conclusie cijfer een 10.

Sis 15-07-2024

In 1 woord: geweldig.
Ik had een tv besteld die keurig de volgende dag afgeleverd werd maar ondertussen besloot ik al dat ik een andere wilde. De bezorger nam hem meteen weer mee terug, ik kreeg een mailbevestiging en al heel snel het geld terug! Meteen een ander besteld die ook de volgende dag geleverd werd.
Keurige koeriers!! Ik ben zeer tevreden over Coolblue!!

Floor 15-07-2024

Fijn contact met de service afdeling om - tot 2 keer toe - iets te wijzigen in mijn bestelling. Snelle reactie, geen lange wachttijd. En op zaterdag een vriendelijke jongen die de boel leverde. prettig!

Peter 15-07-2024

Goede, snelle en duidelijke manier van zaken doen.
Ook duidelijke informatie over het bezorgmoment.

Andre 15-07-2024

Coolblue heeft een makkelijke en goed website met veel keuze en redelijke prijzen.
Daarnaast zijn de medewerkers in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook deze keer weer werd door de medewerker bij het ophalen alles netjes uitgelegd en geholpen met het plaatsen van mijn annkopen in mijn auto. Bedankt voor jullie vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Gijs 15-07-2024

Coolblue is gewoon een top winkel met top service. Ja je betaalt wat meer maar dat betaalt zich terug in levering en service!

Luka 15-07-2024

Het is vervelend dat je een tijdje in de winkel moet wachten. Hoe dan ook zijn de medewerkers altijd vriendelijk en beantwoorden ze graag vragen. Ze spreken ook altijd Nederlands met mij, wat ik als Nederlands leerling leuk vind. Dus het is in het algemeen altijd een gezellige ervaring om deze winkel te bezoeken :).

ontbrekende service 15-07-2024

Ik ben een asus gekocht van 1.300 euro die vanaf de aankoop mankementen vertoond. De klantenservice zit achter een robot waar je niet doorheen komt. Ik had hem nodig voor werk, dus kan hem eigenlijk niet missen. Toch verwacht coolblue dat ik hem niet alleen een keer, maar meerdere keren weg breng voor reparatie en hem dus maanden moet missen.
Coolblue Klantenservice 20-07-2024

Beste Johan,

Het spijt ons te horen dat je laptop van €1300,- vanaf het begin niet naar behoren werkt. We begrijpen dat het erg frustrerend is om je laptop meerdere keren op te moeten sturen voor reparatie, vooral als je hem nodig hebt voor je werk.

Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden. We willen graag samen met jou naar een passende oplossing zoeken, zodat je snel weer aan de slag kunt. Kun je ons wat meer details geven over de problemen die je ervaart? Dan kunnen we gericht actie ondernemen. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl samen met jouw ordernummer en de context.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Izette 15-07-2024

duidelijke site en supersnelle levering. En ook nog een grappige beleving, leuke woord grapjes, maar dat heeft niets met het product te maken

Richard 14-07-2024

Kapotte LG soundbar. Na onterechte bewering dat de behuizing beschadigd was en dus geen garantie
Duidelijk gemaakt dat het artikel onbeschadigd in originele verpakking verstuurd is werd dit toch bevestigd 🤥
Nu inmiddels al 1,5 maand aan het wachten op reparatie (ipv vervangen apparaat)
SCHANDALIG
Coolblue Klantenservice 19-07-2024

Beste Richard,

Sorry dat je al lang op een reparatie wacht, dit hoort natuurlijk niet zo lang te moeten duren. We nemen vandaag nog contact met je op met een alternatieve oplossing!

Coolblue

Serkan 14-07-2024

Bestelt via de site om de volgende dag in de shop van Nijmegen af te halen om er zeker van te zijn dat ik het ook die dag zeker zou hebben. En uiteraard ook vanwege het gemak. Naar binnen lopen, bestelling ophalen, betalen en wegwezen.
In de ochtend gegaan en er waren 3 wachtenden voor me. Na 5 minuten wachten nog steeds 3 wachtenden. Het vervelende is, dat er meerdere werknemers aan het 'niksen' waren, maar mij niet konden helpen, omdat ze andere taken hadden. Ze stonden letterlijk met z'n drieën bij de deur met elkaar te 'kletsen'. Althans zo interpreteer ik dat als klant zijnde! Het duurde me te lang dus ben ik uiteindelijk weggegaan met de intentie om in de middag terug te komen. Zo gezegd zo gedaan. Tegen einde middag hetzelfde verhaal weer wachtenden en weer medewerkers die wat mij betreft mij (of anderen) zouden moeten kunnen helpen, maar dat niet doen, omdat de taakverdeling dat niet toelaat! Het heeft me uiteindelijk kleine 25 minuten gekost om mijn bestelling op te halen en wederom buiten te staan.
Coolblue Klantenservice 19-07-2024

Beste Serkan,

Wat vervelend om te horen dat je ons net op een drukke dag moest aantreffen in Nijmegen. We doen natuurlijk ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Sorry dat je hier op moest wachten.

We wensen je in ieder geval heel veel plezier met je bestelling!

Coolblue