EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cardinaals 02-07-2024

Daar onze vaatwasser het begeven had waren we op zoek naar een nieuwe en kwamen uit bij EP Tummers , wij vonden het fijn dat je het in termijnen kon betalen daar we niet hadden gerekend dat de vaatwasser stuk ging .
Super winkel klantvriendelijk goede bezorging netjes verpakt nette en vriendelijke bezorger het enige wat we kunnen vertellen super winkel wij zullen meerdere mensen vertellen over EP Tummers waar je vriendelijk te woord staat en goede beschrijving over het apparaat TOP 👍👍

Samira Elhamidi 02-07-2024

Ben zeer tevreden over.
Besteling op tijd binnen gekomen.
Ik kon makkelijk mijn zending volgen

Sven 02-07-2024

Doordat onze wasmachine kapot is gegaan. Waren wij opzoek naar een nieuwe wasmachine. Door de ruime keuze en ook de hoge korting hebben wij voor EP gekozen. Ook is het erg prettig doordat je de leverdatum geheel zelf kunt invullen

Herman Warris 02-07-2024

Online koel/vries combinatie besteld. Na installatie bleek de water dispenser niet te werken. Mailtje gestuurd naar EP Sneek, werd snel op gereageerd en monteur langs gestuurd. Super service, euvel nog niet verholpen door fabricagefout, maar gelet op de voorgaande acties van de vestiging heb ik er vertrouwen in dat het goed komt!

Gea 02-07-2024

Vertrouwd, al vaker wat besteld en iedere keer naar goede tevredenheid. Kijk ,als ik wat nodig heb, eerst op de website van EP.

Brummelman 01-07-2024

Wasmachine bij jullie gekocht. Zeer snelle service, werd netjes gebeld voor aflevering. Bezorger ook zeer correct! Top

Oude mevrouw 01-07-2024

De koelkast is vandaag pas bezorgd en moet op het moment van schrijven nog ingeschakeld worden, dus daarover kan ik nog niet veel zeggen, maar over de bezorging en installatie door PostNL Extra@Home ben ik zeker NIET tevreden. Met de nodige tegenzin en na aandringen namen de heren de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe mee terug, terwijl dit toch normaal moet zijn voor drie tientjes extra. De koelkast werd scheef en onverzorgd neergezet met het elektriciteitssnoer nog opgerold en ingebonden achter onderin het apparaat, zodat deze later weer opnieuw van zijn plaats gehaald moest worden. Ook is het transportmateriaal (tape en karton) niet uit de koelkast verwijderd, zodat deze zeker NIET (zoals beloofd was) gebruiksklaar en werkend achtergelaten is. Dit moest ik dus ook zelf later nog doen.

Ed 01-07-2024

Zeer overzichtelijke site en makkelijk toegankelijk. Levering op afgesproken dag en tijdstip.

Mardijan 01-07-2024

Prima webshop met goede aanbiedingen. Een AEG vriezer gekocht die aan alle verwachtingen voldoet.
Zeer tevreden koper.

Nicole 01-07-2024

Snelle levering, duidelijke communicatie. Er was een heel goede aanbieding, waardoor ik voor deze winkel koos

Carolina 01-07-2024

fijne dienstverlening,Ik heb mijn wasmachine bij ep boelaar besteld en hij was dezelfde week binnen

Anneke 01-07-2024

Ik koop het liefst bij plaatselijke winkels.
Prijs was ook nog eens gunstig, dus hoefde echt niet verder te zoeken.

AJS 01-07-2024

Ik ben groot voorstander van het kopen bij de plaatselijke middenstand. Ik ben uitstekend geholpen. Men nam alle tijd. Ook bij de levering en plaatsing heeft men alle tijd genomen en werd ik goed geadviseerd. Oké, daar hangt een prijskaartje aan en wellicht zou ik mijn TV via de digitale snelweg stukken voordeliger kunnen aanschaffen, maar ik kies voor service en die wordt door EP Swaak ruim geleverd.

Zwaan 01-07-2024

Goed advies, snelle levering, prettige installatie met toelichting/tips....

Andre 01-07-2024

I am new in Netherlands and still setting up my place , I have bought multiple items from EP Beerepoort and have only received the best pricing and the best service possible. Delivery is also on time and very quick. I am a very happy customer and will buy amy next few items from them again.

Helmut 01-07-2024

Goede communicatie, duidelijke afspraken en fijne afhandeling. Een aanrader!

Danielzik 01-07-2024

Ik heb besloten om te kopen bij EP, omdat ik zeer goed ter woord werd gestaan bij het telefonisch inwinnen voor advies voor onze mobiele airco
Werd de tijd genomen en uiteraard vriendelijk advies
Dus wederom bij wen volgende aankoop weer bij EP

M.Samplonius 01-07-2024

Heb via de site aankopen gedaan. Komen hun afspraken na ook als er een miscommunicatie is geweest omtrent een extra actie bij een nieuwe aankoop. Het actie-product werd een week later alsnog aan de deur afgeleverd.

Angelique 30-06-2024

Heldere en mooie website! Ideaal dat de betaling in 3 rentevrije termijnen kan. De levering is erg snel en ze bezorgen zelfs op zondag! Ik kom zeker terug winkelen.

S 30-06-2024

Beko koelkast online besteld, werd bezorgd via de winkel in Vaassen. Keurig netjes gebeld vantevoren en ondanks dat er een meerprijs betaald had moeten worden voor bezorgen op de 2e verdieping ( stond niet duidelijk op de site aangegeven) heeft de beste meneer samen met een buurman alsnog de koelkast naar boven gebracht. Top service!

Vincent 30-06-2024

Betrouwbare club, levert zoals afgesproken. Een aanbieding is hier dan ook echt een aanbieding, dat is vaak bij andere (web)winkels om je te lokken.

Milou 30-06-2024

Al een tijd was ik op zoek naar een wasmachine voor een goeie prijs/kwaliteit verhouding en dit was te vinden bij EP. Super blij met m’n Miele wasmachine en het was binnen een werkdag geleverd met daarbij ook super service! De bezorger was heel vriendelijk en heeft de wasmachine netjes afgeleverd. Na één belletje over de levering werd ik gelijk geholpen door een klantenservicemedewerker die mij erg serieus nam. Ook zijn er fijne betalingsmogelijkheden. Al met al zal ik iedereen EP aanraden en zal ik mijn volgende aankoop daar ook zeker weer doen!

Gerard 30-06-2024

Na telefonisch contact te hebben gehad de bestelling geplaatst. Communicatie was uitstekend.
Zending snel ontvangen. Zeer tevreden over alles.

Lucas Nietveld 30-06-2024

Snelle levering netjes afgeleverd, vooraf netjes gebeld over aankomst koelkast.

M 30-06-2024

Makkelijk in 3 betalen. Prima levering, goed product. gewoon doen. Kort maar krachtig