EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank van Waard 17-07-2024

Prijs was marktconform (nergens goedkoper gevonden). Bestelling werd op een zaterdag direct en correct verwerkt. Product werd in originele, verzegelde verpakking op de dinsdag erna geleverd. Zeer tevreden: EP staat nu in m'n bookmarks.

Lejo Groenendijk 17-07-2024

Vriendelijk, deskundig personeel. Goed bereikbaar, ook bij problemen. Eigen reparatieservice. Echt prima!

Chic 17-07-2024

Een hele fijne shop. Vriendelijke mensen en mijn koelkast kwam zelfs eerder als ik dacht! Een aanrader dus

J van zuilekom 16-07-2024

Van horen zeggen, geweldige service, nou daar hou ik van.
Daar 2juli in eethen wasmachine gekocht . Goede , duidelijke uitleg , en ja vrijdag 5 juli stond onze nwe wasmachine al binnen.
Snel en vakkundig en korte uitleg .!!!!!!
En ja idd geweldige service

Piet 16-07-2024

Prima voorlichting en uitleg over de Samsung TV. Ook mbt noodzakelijke snoeren en ophangsystemen.

Klaas33 15-07-2024

Zeer goede service en vriendelijke medewerkers gewoon een top zaak heb er mijn 43 inch Philips gekocht snel geleverd

Angela 15-07-2024

Bestelde een vaatwasser online.
Werd gebeld door desbetreffende winkel. Als de bestelling doorgezet zal worden naar het landelijke magazijn zou het snel geleverd kunnen worden.

Na 1 werkdag in huis.

Bezorger was enorm vriendelijk, belde van te voren op hoelaat hij ongeveer aan zal komen.
Heeft onze vorige vaatwasser mee retour genomen.

Fijne service en zal zeker weer hier bestellen.

Bjorn 15-07-2024

Tijdens EK 2024 een Hisense tv aangeschaft voor in de veranda. Meer dan prima tv. Heb de tv samen met Next mini van Ziggo en het beeld is verbluffend goed!
Tv werd gratis thuisbezorgd. Werd heel netjes van te voren gebeld. Dik in orde!

Fam Sijtsema 15-07-2024

Wat een top droger en een geweldige service! We hebben een huishouden van 8, dus een wasdroger is geen overbodige luxe. Stipt op tijd bezorgt en hartstikke snel geïnstalleerd met een hele goeie uitleg van hoe het allemaal werkt en hoe ik het het beste kan onderhouden zodat het zo lang mogelijk mee gaat.

Carla van Dorst 15-07-2024

We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij bij ons in het dorp is.
We vinden het een fijne winkel, worden goed geïnformeerd en de aflevering is vaak snel en goed.
Je word goed behandeld en er word met je mee gedacht.
Prijzen zijn echt niet hoger dan bij de grote winkelketens .
Daarbij vinden we dat de lokale middenstand best ondersteund kan worden.

Sam 15-07-2024

Mooie koelkast bij dit bedrijf besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Rob A. 15-07-2024

Het is zo fijn als je in winkels wordt geholpen door deskundig personeel, mensen die je echt iets kunnen vertellen over wat je wilt aanschaffen en echt goed advies kunnen geven. Dat kom je niet vaak meer tegen vandaag de dag. Wel bij EP: Beerepoot Hoorn dus.

Friedi 14-07-2024

Ik ben super tevreden over de service de snelle levering en de vriendelijke bediening. Wij werden heel goed voorgelicht over onze aankoop. Eenmaal geleverd en in gebruik zijn wij zeer tevreden. EP denkt echt met je Mee

Frederik Vos 14-07-2024

Eerste keer bij deze winkel en dit zou een heel erg negatieve review kunnen zijn. Er ging van alles mis met de bestelling, eerst door technische problemen bij EP, en later nog eens door de bank. Kan gebeuren... En dan komt het er op aan: hoe is de support? Nu die is in een woord fantastisch. Snel, Goede opvolging, netjes terugbellen, etc. en al met al toch vlot geleverd. Er vanuit gaande dat een technische hik gewoon eenmalig is, maakt dit dat je uiteindelijk gewoon een volgende bestelling hier weer doet. Het geleverde product voldoet ook prima.

Michel 14-07-2024

Via de duidelijke webshop van de plaatselijke EP winkel een wasmachine besteld. Correct en snel afgehandeld en geleverd. De oude machine meteen mee retour gegeven. Zelf geïnstalleerd geen probleem. Machine draait als een tierelier.

Ben Augustus 14-07-2024

EP heeft een prima service, werkt alles correct af zoals het hoort.
Ik ben zeer tevreden

Kees 14-07-2024

Wat een fijne winkel. Maandag onze nieuwe wasmachine besteld en dinsdagochtend al geleverd. Aardige bezorgers en zij hebben het oude apparaat afgevoerd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen. Goede service!

Ivonne Visser 13-07-2024

Ten eerste ziet de winkel er na de verbouwing prachtig uit! En zoals altijd denken jullie weer mee in oplossingen en zorgen er voor dat ons gekochte product snel geleverd is.

Henk Gooren 13-07-2024

Dit was de eerste keer dat we iets hebben besteld hier. Vandaag besteld, morgen geleverd klopt gewoon. Heel netjes afgeleverd door een vriendelijke chauffeur. Het product voldoet helemaal. Hier zullen we wel vaker iets bestellen.

John van Bleisem 13-07-2024

Ik heb mijn nieuwe wasmachine besteld via de webshop. Mijn wasmachine werd snel geleverd en geinstalleerd. Contact met EP Beerepoot over de preciese levering en installatie was goed. Leveringstijd werd per SMS bevestigd.

Simone 13-07-2024

Vaatwasser besteld en super goede service.
Wij zijn netjes gebeld om te vragen wanneer we de vaatwasser wilde ontvangen.
Netjes op de afgesproken dag bezorgd en door een vriendelijke chauffeur op de plek gezet.
Wij zijn zeer tevreden met de vaatwasser!

De Betuwse 13-07-2024

Prima winkels en webshop met zeer ruim aanbod van produkten en merken en goede service.

h.lassing 13-07-2024

prima service online aangekocht,artikel komt overeen met de omschriiving van de bestelling.

C de Graaf 13-07-2024

Een fijne site, goed te vinden waar je naar op zoek bent. Duidelijke beschrijvingen van de producten. Makkelijk te vergelijken. Prijs is duidelijk en prima.
Vlotte levering van de vaatwasser, keurige bezorging tot in de keuken.

Niels 12-07-2024

Leuke prijs, gemakkelijk aangekocht. Het leveren was wat ingewikkelder: de dienst kon geen specifieke afspraak maken op een tijdstip terwijl dit wel door de planning was toegezegd. Uiteindelijk goed gekomen met het inzetten van mijn buurman