EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1582 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Manu 29-05-2024

Goed product en super snelle levering in de middag besteld en de dag erna meteen geleverd

Peter 29-05-2024

1e bestelling in de winkel in Veendam en helaas afspraken rondom levering zijn slecht. Afspraak was dat ik gebeld zou worden op de bezorgdag.. Maar moest zelf diverse malen bellen helaas en zou het niet geleverd meer worden de afgesproken dag. Uiteindelijk heb ik moeten zeggen als het niet geleverd zou worden volgens afspraak dat ik dan volgende ochtend naar de winkel zou gaan om de koop van de tv te annuleren en mijn geld terug wilde in de winkel. Uiteindelijk is hij savonds nog thuis afgeleverd door de winkel eigenaar.

F.Blankendaal 27-05-2024

Ik heb voor EP gekozen omdat er een vestiging in buurt zit. Service prima in orde.Werd netjes gebeld om een afspraak te maken voor levering.
Ik werd op de hoogte gehouden door email waar het product zich bevond.Gelukkig niet te veel emails.
Werd netjes geleverd, chauffeur had een beschadiging op de doos gezien en er werd keurig een foto bij het bezorg dossier gevoegd.
Prima service en zeker een aanrader om bij EP te bestellen.

John 27-05-2024

EP, is een bedrijf die met de klant meedenkt. Service is goed, heeft tijd voor klant en denk na betreft levering van product. Zelf koop ik hier al jaren, is ietsje duurder dan misschien de prijsvechters, maar EP heeft de service zeer hoog staan.
Aankoop wordt na onze vakantie geplaatst in overleg.

D.Neyndorff 27-05-2024

Ik vind de het meedenken van hun heel erg fijn. Heel erg goed advies. En het installeren van alle apparatuur tot in de puntjes verzorgd. Zeker aan te bevelen bij iedereen.

Marian 27-05-2024

De wasmachine die ik besteld had was tijdelijk niet leverbaar. EP Beerepoot bood me voor hetzelfde geld toen een veel betere machine aan (energieklasse A, meer programma’s, €100 duurder). Machine werd zorgvuldig aangesloten op aangegeven tijdstip. Top!

Peter 27-05-2024

De beste prijs, bestelmethode is duidelijk en eenvoudig, snel en foutloos verzonden.
Top geregeld!

eduardo 27-05-2024

goede service doen wat ze beloven vriendelijk personeel en voordelig geprijsd

Hélène van de Kerkhof 27-05-2024

Geweldige winkel Philips Ambilight aangeschaft. Werd netjes op de hoogte gebracht van levering. Dit is wel een winkel die hun beloftes na komt. Dus vele kunnen een voorbeeld nemen aan E.P. heel tevreden met de tv. Dank je wel

Ed kavelaar 27-05-2024

Vakkundig personeel. Uitstekende uitleg en geholpen bij inladen auto. Nogmaals aller vriendelijks.

Walter van der Elst 27-05-2024

Wij komen en kopen al jaren bij EP Beerepoot in Broek op Langedijk en zijn erg blij met hun service, goede voorlichting en advies bij aankoop. Ook zijn ze niet te beroerd om langs te komen als er een storing is opgetreden in de WIFI en alle instellingen van radio en tv gewijzigd zijn.
Kortom, wij hoeven niet naar Mediamarkt of een andere aanbieder; wij blijven bij EP Beerepoot. Tenzij ze het product niet hebben, maar dat komt niet vaak voor.

Alan 27-05-2024

Moment dat ik de wasmachine besteld had belde de winkel me binnen het uur om een afspraak te maken om een bezorgdatum te bespreken, de besproken datum was best snel, dus was al zeer tevreden over het contant

Dag van levering waren ze er precies op de tijd dat ze afgesproken hadden, bezorgen waren extreem vriendelijk en waren best snel klaar met alles monteren. Namen ook de het oude apparaat mee.
Ben echt meer dan tevreden met vriendelijke topservice die ik ontvangen heb met EP

wim bouwmeester 26-05-2024

super fijne winkel met groot assortiment en er word erg veel tijd genomen voor het kiezen van het juiste product

Robert van Eerbeek 26-05-2024

Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews of beoordelingen, maar omdat de service van EPfaarts zo top was doe ik het bij deze toch.

Onze aankoop was niet meer op voorraad, dus hij kon niet op de afgesproken leverdatum geleverd worden. Wij werden gebeld door een hele vriendelijke meneer en deze bood ons een vervangend model aan met dezelfde specificaties zodat het alsnog op de afgesproken datum geleverd kon worden. Echt een topservice! Vriendelijke bezorgers en vriendelijke medewerkers. Bij een volgende aankoop kiezen wij zeker weer voor deze webwinkel en wij raden iedereen die dit leest hun ook ten zeerste aan. Bedankt!

Van der kleijn 26-05-2024

Makkelijk bestellen , werd goed op de hoogte gehouden na het bestellen. Op de dag van bezorging in de ochtend een mail en 15 min voor tijd belde de chauffeur netjes op om te zeggen dat hij er bijna was. Supervriendelijk en koelkast netjes geplaatst. Ik vond het een hele fijne service van begin tot eind!

Emmy Veth 26-05-2024

Ik ben zeer tevreden met snelle afhandeling product.
Na bestelling word er snel contact opgenomen voor ook weer snelle levering.

Hoogland 26-05-2024

Super geholpen
Nam de tijd. Goed advies. Keek of ik nog punten had ,dat een kaart aan moet vragen. Voor punten sparen

MARIA 26-05-2024

Super snel geleverd.
Hele mooie vaatwasser eerste keer ooit dat ik er een koop luxe.
Er zat een kleine schade door vervoeren maar dit is netjes in overleg opgelost werd ook netjes opgebeld en word geregeld.

Daimy 26-05-2024

Toch weer terug gekomen bij EP voor een nieuwe bestelling. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je wordt altijd netjes gebeld voor het plannen van een afspraak en de levering vind ook snel plaats. Aardige bezorgers alsook het personeel in de winkel zelf. Alleen maar lof voor EP en wie weet weer tot snel!

Vincent 25-05-2024

Niet voor het eerst dat we apparatuur hebben besteld via EP. Fijne communicatie via de mail en je wordt netjes gebeld om een afspraak te maken voor bezorging. Bezorging was ook prima op tijd! Belden zelfs 15 minuten van te voren. Echt tevreden over EP!

meym 25-05-2024

Aanschaf vaatwasser. Prima service. Werd netjes gebeld voor een afspraak wanneer het beste uitkwam. Wilde eerst alleen de oude vaatwasser niet meenemen omdat deze een dag had buitengestaan. Uiteindelijk toch meegenomen.

Livio 25-05-2024

Goede service, snelle en adequate levering.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zou ik zeker aanbevelen !

Ziska Holtrop 24-05-2024

Vriendelijk personeel die met je meedenkt. Vlotte bezorging. Klasse met het warme weer had ik mijn diepvriezer kapot. Na overleg zelfde dag nog bezorgd.

Leo V 24-05-2024

Zeer betrouwbare zaak. Altijd perfect advies en service. Netjes geïnstalleerd.
Afvoer gebruikte machine. En lekker in de buurt. Koopt elders niet wat Elgo u bied.

Michaël 24-05-2024

Eerst in de winkel in Middelharnis geweest. Duidelijke uitleg gekregen wat er belangrijk is. Geen verkooppraatjes oid

Later online de laptop aangeschaft. Ben er erg tevreden over