HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4841 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

A.Geuken 02-07-2024

Mooie binnenkomst heel overzichtelijk en smaakvol ingericht en nette en vlotte afhandeling.

Jaap Kersbergen 02-07-2024

Fijne winkel. Geen opdringerig personeel.
De verkoper, ....... , heeft een goede en eerlijke uitleg gegeven met betrekking tot onze wensen.

Rob 02-07-2024

Wist niet precies welke tv ik wilde maar door de uitgebreide en heldere uitleg ,prima keus kunnen maken in de winkel in Zoeterwoude ook het bakje koffie was top nu een mooie oled 65 inch .nogmaals top zaak

Karst 02-07-2024

Kwam voor een prima tv, weggelopen met een betere tv voor minimale prijsverhoging. Medewerker (*) was zeer informatief en sociaal, zeer fijne winkelervaring.

Wout Marcusse 02-07-2024

Onze 1e indruk van jullie zaak was positief , gezien bij aankomst het portiek al vroeg was schoongemaakt en de presentatie in de winkel er keurig, overzichtelijk en mooi uitziet.
Ook de persoonlijke ontmoeting met de medewerker was prettig en zakelijk.
Alles dus toppie en hou het zo vol !

Fam. Helderman 02-07-2024

Via een familielid zijn wij bij HelloTV Utrecht terecht gekomen en zijn fantastisch geholpen. Naast het deskundig advies, was het ook nog eens ouderwets gezellig en onder het genot van een goede kop koffie hebben wij een prachtige tv uitgekozen :)

Karin 02-07-2024

Ruime keuze. Ook voor 2e hands tv's. Netjes en vlot geholpen. Ik heb de 2e hands tv nog maar net, maar tot nu toe tevreden. Een mooie tv voor weinig geld. Locatie is ook goed te bereiken. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur. Nette zaak!

William 01-07-2024

Paar weken terug onze nieuwe tv besteld die vandaag eindelijk werd geleverd. Levertijd zou tussen 11:00 en 13:00 zijn maar rond 13:15 pas een belletje dat de bezorger eraan kwam.
13:30 werd de tv dan naar binnen gerold en een kwartier later ging de bezorger met onze oude tv (inruil) weer weg.

De meegeleverde wallmount ziet er netjes uit, maar er is wel erg weinig ruimte achter de tv. Heb uiteindelijk de sfstandshoudrrs moeten gebruiken waardoor de tv een centimeter verder van de muur af komt, anders had het niet gepast. De voedingsstekker bestaat uit een los snoer met een apparaten aansluiting en op de tv zit een contra stekker. Dit is al te dik waardoor de tv niet recht aan de beugel hing. Door de afstandshouders past het dan weer wel en de tv hangt evengoed prima.

Klopstra 01-07-2024

Vanaf het moment van binnenkomst keurig welkom geheten door de medewerkers.Im was op zoek naar een gebruikte televisie voor op m’n slaapkamer.De medewerker heeft mij meerdere modellen laten zien en uiteindelijk ook een mooie Sony Bravia gekocht!Heel tevreden mee.

Ronald 01-07-2024

Erg klantvriendelijk en gericht geholpen met de nodige vakkennis ! Ging naar huis met meer dan ik verwacht had en met een glimlach op mijn gezicht.

Justin 01-07-2024

Erg vriendelijk personeel. Fijn geholpen in de winkel met het maken van de keuze

Roy 01-07-2024

Gister (30 Juni) via de klantenservice een goed gesprek gehad over de aanschaf van een mooie TV, hierin nog netjes kunnen onderhandelen en meer dan 200 euro van het originele bedrag kunnen afdingen! Ideaal!

In de winkel werden we netjes geadviseerd over het gebruik en de schoonmaak en hebben we de TV in ontvangst mogen nemen na de betaling, alles liep relaxed en ik kon netjes mijn vragen stellen. Tijdens het inladen kwamen we erachter dat de TV net niet paste en heeft een medewerker ons geholpen hem passend te krijgen, topservice!

Rick 01-07-2024

Redney van Hello.TV heeft ons duidelijk, niet te snel in een hulpzaam manier uitgelegd met ‘leek’ taal. Everyday language over techniek van een TV . Zijn uitstraling is enorm positief. Hij denkt mee. Hij is niet opdringerig.

Karel Bekkers 01-07-2024

Een perfecte shop om je tv te kopen vriendelijk personeel zeer goede prijzen en snelle levering ben er heel blij mee Een aanrader om de winkel eens te bezoeken.

Willem 01-07-2024

Echt de goedkoopste van Nederland.
Zelfs kan je een deal af sluiten. Bestellen makkelijker kunnen ze het niet maken.

Ambilight 65oled809 01-07-2024

Ik was in Tilburg voor informatie over een drietal tv’s , in eerste instantie niet persee om te kopen. Door de goede hulp en uitleg heb ik toch overwogen de tv naar keuze gelijk mee te nemen. De verkoopster heeft op mijn vraag of het wel ging passen in de auto, de auto samen met mij opgemeten. Daarna samen met een collega de tv erin gelegd.
Kortom goed geholpen,, vriendelijk en behulpzaam.
De tv 65oled809 is geweldig qua beeld. Superfijn dat dit type nu ook airplay heeft, dit had de vorige van ons nog niet.

Ambilight 65oled809 01-07-2024

Kortom goed geholpen,, vriendelijk en behulpzaam.

henk koenen 30-06-2024

zeer vriendelijke behandeling in eindhoven.gezellige mensen en een goede uitleg.kan nog niets over de levering zeggen want daar zit ik nu op te wachten. maar hello tv is een goede aanrader

Anthony 30-06-2024

Zeer vriendeliijk en proffessioneel geholpen!
Geholpen met inladen en een lekker bakkie koffie erbij.
Ga zeker terug voor mijn volgende aankoop.

Ralph 30-06-2024

Gekozen product via de consumentenbond en gegaan voor één van de laagste prijzen, waarbij het feit dat Hellotv op zondag open was een grote pré was. Alert alls ik was op "gladde verkopers", werd ik geholpen door "een mens". Prettig gesprek, en uiteindelijk toch gekozen voor het product wat geadviseerd werd, op basis van specificaties

HellonTV Duiven 30-06-2024

Marco, Hello TV heeft onze prima geholpen en geadviseerd over de aankoop van een zeer goede LG OLED 48 inch uit 2024! Aan te bevelen!

Matthijs J. 30-06-2024

Via de online chat heb ik een hele goede deal kunnen maken voor de LG G4 65 inch. Ik wilde eigenlijk voor het model van vorig jaar gaan (G3), gezien de lagere prijs, maar deze bleek niet meer beschikbaar te zijn. Ik kreeg een fikse korting op de G4 (met inruil oude TV) waardoor ik voor een bescheiden meerprijs het nieuwste model heb kunnen aanschaffen. Samen met de cashback actie van LG gaf dat de doorslag. In de winkel vriendelijk geholpen door het personeel, incl. een aantal goede adviezen en hulp bij inladen van de televisie.

Ron en Bea M. 30-06-2024

Zeer aangename ervaring, vakkundig/terzakekundig en zeer behulpzaam. De verkoper hielp ons naar volle tevredenheid.

Marciano 30-06-2024

Mooie winkel in Groningen, vriendelijke medewerkers en goede uitleg als er om advies gevraagd word, dat was ook doorslaggevend voor de aankoop van onze producten! Zeker een aanrader.

Sanne 30-06-2024

We kregen een op maat advies met duidelijke uitleg, waardoor wij met een tevreden gevoel de winkel zijn uitgestapt.