HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4780 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

A.J. de Moor 18-07-2024

He al meerdere malen gekocht bij Hello TV en is erg fijn om via de chat zaken te doen.
Eerlijke en correcte prijzen buitengewone en snelle afhandeling en ....Bezorging.
Voor mij steekt Hello TV met kop en schouder er bovenuit

Gerrit 18-07-2024

Vriendelijke medewerker , en mooi inruilprijs gekregen, een goed advies 3 jaar garantie en Swap service, heel blij met de aankoop en met de service van Hello TV

maxpain 18-07-2024

Ik had eerst een Philips mini led gekocht maar die ging na 2,5 week kapot (dode pixel). Ik kon toen moeiteloos omruilen tegen een TCL mini led. Een tip: neem wel het HelloTV (extra) garantie pakket voor als er wat misgaat.

Marnix 18-07-2024

Na het plaatsen van de order was de klantenservice bereid om aanpassingen te doen aan de bestelling en te helpen zoeken naar een geschikt toestel voor een mooie prijs. Altijd snel en goed geholpen.

Wechgelaar 18-07-2024

Goede prijs, goede levering, communicatie ging netjes. Niets negatiefs op aan te merken!

Martin 18-07-2024

Ruime keuze en een uitstekende service. We werden prima voorgelicht en geadviseerd.

Jenne 17-07-2024

Super service vriendelijk en niets is teveel voor XXX
Dit is de tweede keer bij hello tv en kan alleen maar zeggen,
Super service staat bij hun hoog in het vaandel ga zo door.

Gerrit 17-07-2024

Uitstekende informatie over het gevraagde item, vriendelijke bediening met kundige info.
prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig, perfekte installatie TV door Hello TV.

Aart 17-07-2024

Ik ben goed geholpen in de HelloTV winkel. Had een specifieke wens voor grootte van de TV (43 inch). Veel informatie gekregen en de oude ingeruild voor een mooie korting.

w**************@g******** 17-07-2024

Buitenkansje besteld bij HelloTV op 02-07-2024 14:30 order nummer E-241083338 voor 372€ vervolgens om 14:38 een bericht van hun dat hun de overeenkomst niet na willen komen terwijl de bestelling en betaling al geaccepteerd was en hun vragen 30€ voor een nieuwe TV van hetzelfde product.

Ik ging daar niet akkoord mee want ik vindt afspraak is afspraak maar daar geeft HelloTV blijkbaar weinig om dus ik betaal een 20€ extra en op 05-07-2024 om 11:40 klopt PostNL op de deur en wordt de TV voor de deur gedumpt zonder dat ik een handtekening heb gezet.

Op 06-07-2024 de TV aangesloten en blijkt dat de doos al open is geweest en half dicht geplakt met hetzelfde plakband en ontbreekt de Afstandsbediening en dat zijn precies de voorwaarden op de site van HelloTV met retour deals dat verpakkingen open zijn geweest en dat er dingen kunnen ontbreken...

Na al de tijd en frustratie heb ik HelloTV voor opheldering gevraagd naar de open verpakking en de ontbrekende afstandsbediening en hoe het kan dat de bezorgdienst zelf voor ontvangst tekent maar geen antwoord op al die vragen.

Hun vragen dan aan mij om foto's te maken van de doos zonder opgave van reden dus ik vraag waarom foto's ? want misschien kunnen hun op een foto zien of ik of de bezorger of hunzelf of de vorige kopers de verpakking open hebben gemaakt maar weer geen antwoord..

Nu geprobeerd om de bestelling retour te sturen via mijn HelloTV account en het geld terug te krijgen maar dat kan ook niet dus weer contact opgenomen met HelloTV Chat maar hun blijven om foto's vragen en geven geen antwoord en dan wordt de chat gesloten en nu blijft de 5 minuten wachtijd op 4 minuten hangen..

Zal mij niets verbazen als er weer faillissement wordt aangevraagd en hun van Platte TV naar HelloTV naar HiTV gaan of zo iets want waar gaat dit over ?! keer op keer niet de afspraken nakomen en geen antwoorden geven maar wel weer van de klant vragen om meer tijd en energie en frustratie..

Update.

Net nog even chat geprobeerd maar ik wordt nu gewoon geblokkeerd en ik moet contact opnemen via het formulier.. ook even gekeken naar TV's en nu blijken hun gewoon een voorraad van 190 gebruikte TV's te hebben en als iets zoals een TV retour moet dat hun dat met eigen dienst doen en daar 65€ voor vragen..

Update.

HelloTV heeft weer gevraagd om foto's dus prima.. weer voor hun gebrek bezig gegaan want zo werkt het vandaag de dag blijkbaar.. dus foto's gemaakt en ben zeer benieuwd naar wat hun nu precies onderzoeken..

HelloTV heeft gezegd dat de TV retour mag maar hoe krijg ik een TV van bijna 500€ over straat veilig en vertrouwd bij de post locatie en wie is verantwoordelijk als de TV beschadigd of gestolen wordt ?

Ik heb namelijk nergens voor getekend dat heeft PostNL gedaan dus moeten hun niet de TV retour sturen ? terwijl HelloTV zelf een bezorgdienst heeft en dan kunnen hun zelf de doos en TV persoonlijk in het daglicht bekijken..

Want ik ben zeer benieuwd hoe het mogelijk is dat ik retour deal bestel en dat HelloTV zegt dat de bestelling niet leverbaar is en dat ik dan geld bij betalen moet voor een nieuwe en dan een open doos krijg zonder afstandsbediening..

Marie-José Oomes 16-07-2024

Wij zijn bij deze winkel gekomen op advies van mijn neef die hier een paar maanden geleden een tv kocht. Je kan rustig rondkijken en bij vragen meteen hulp en advies krijgen. Helaas zijn we ook naar 2 andere winkels geweest om de prijzen te vergelijken maar we zijn terug gekomen en hebben daar onze tv gekocht. .... bedankt voor alle goede raad en de hulp.

Danielle 16-07-2024

Fijne winkel, liet ons eerst zelf rustig rond kijken voor er werd gevraagd of we hulp nodig hadden. Goed en eerlijk advies over welke tv het beste was. Alles werd netjes verpakt en het personeel was erg vriendelijk.

Dick Zweers 16-07-2024

Na wat heen en weer geschrijf via E-mail heb ik van 'helloTV' een mooi voorstel gekregen voor een nieuwe soundbar. De volgende dag kon ik de soundbar in de 'helloTV' winkel in Duiven ophalen. Gelukkig voor mij dacht de verkoper met mij mee en zorgde voor wat nodige accessoires waar ik wel aan had gedacht, maar op dat moment even niet. De verkoper was zo vriendelijk om mij te helpen de soundbar naar mijn auto te brengen. Wel was het beter geweest om, vóór het verlaten van de winkel, de verpakking te controleren op schade. Thuisgekomen ontdekte ik een flinke beschadiging aan de verpakking. Gelukkig bleek dat niet verder te gaan dan de verpakking zelf. De soundbar zelf was onbeschadigd. Toch zou het beter zijn om, samen met de verkoper, de verpakking in de winkel nog na te kijken. Mogelijk scheelt dat een hoop ellende!

Eddy 16-07-2024

Duidelijk uitleg over de specifieke functies en mogelijkheden van de tv en de verschillen met andere typen.

Ewoud 16-07-2024

Ik ben erg vriendelijk geholpen in de winkel om voor een goede prijs een tweedehands televisie te krijgen

Quinc 16-07-2024

Ik heb bij HELLO TV, een TV besteld incl montage en bezorging. Ik ben erg tevreden over de medewerking die is verleend vanuit HELLO TV. Indien je opzoek bent naar kwaliteit van leveren en installeren voor de juiste prijs. Zit je hier op het juiste adres.

Erg tevreden!

Henk, Hilversum 16-07-2024

Het bestelde buitenkansje was net weg, i kreeg snel een aanbieding om toch een nieuwe te kopen. De levering kon dan niet meer dezelfde dag, maar er werd heel snel geschakeld en ik kon hem in de winkel ophalen. Goeie klantenservice

Koos 16-07-2024

Op website tv gekocht en betaald zou geleverd worden maar 4 dagen lang op sleeptouw ( steeds vrij gemaakt ) omdat er iedere keer beloofd werdt dat de tv bezorgd zou worden, genomen, na tientallen mails
en chats uiteindelijk naar winkel in Zoeterwoude gereden en daar aan verkoper in samenspraak met supervisor mijn tv meegenomen, maar dus weer moeten betalen, de terug betaling van eerst gekochte tv betaling zou binnen 5 dagen retour in zijn geheel op mijn rekening staan nou maak daar maar in totaal 3 weken van, eerst de tv terug betaald toen na weer chatten en mailen de betaalde verzekering, zou je denken dat dit het was maar nee, nu nog steeds wachten op terug betaling van de betaalde hdmi kabel, daar wacht ik nu nog steeds op, welnu website aankoop bij Hellotv NOOIT meer ook aan vrienden en kennissen gemeld om dit nooit bij Hellotv website te doen, wel bij de winkel Zoeterwoude grote klasse geholpen.

Verkerk 15-07-2024

Op aanraden van onze dochter zijn we bij HelloTV terecht gekomen, ze heb niets teveel gezegd, we zijn erg vriendelijk ontvangen en we hebben goed advies gekregen .
We hebben de thuis situatie verteld waar we de tv willen hebben en dat we veel last van zon hebben op die plek.
We hebben het advies van de verkoper opgevolgd.
Vandaag kwam er een monteur om de tv en soundbar te plaatsen en in te stellen, hij nam alle tijd om alles uit te leggen , niets was te veel voor hem.
Vanmiddag hebben we tv gekeken , de zon scheen in de kamer en we hadden inderdaad een goed beeld , dus we hebben goed advies van de verkoper gekregen.
We zijn dik tevreden en dat gaan we zeker doorgeven net zoals onze dochter dat bij ons heb gedaan.👍👍👍

Daan 15-07-2024

Online goed geholpen bij de aanschaf. (Mag iets minder met het "aanbevelen" van extra's. Een 8k kabel voor een 4k tv bijv.). Verder de bezorging en installatie was top !

Geert 15-07-2024

Jammer genoeg is de winkel moeilijk telefonisch bereikbaar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Hielke 15-07-2024

Was super
Goed geholpen en erg vriendelijk.
Ik zou het zeker aanraden om hier te shoppen!👍 veel kennis ook

Bart 15-07-2024

Erg fijn dat je niet gelijk besprongen wordt door de verkopers, als je aan het kijken bent! Goed geholpen, kwam kundig over. Al kun je mij ook een hoop wijs maken. Ik wilde 4K en min 100hz voor een krap budget.

HenkP 15-07-2024

Op een Dinsdag naar de winkel on Amsterdam geweest, lekker rustig, We hadden een bepaald model in gedachte maar na zeer goed advies toch voor een andere gekozen, twee weken later werd het e.e.a. thuis bezorgd en geïnstalleerd keurig netjes werk en goede uitleg over de werking, alle lof voor... hello tv

Heidi Knoester 15-07-2024

Mooie winkel met heel vriendelijk en deskundig personeel.
Goed en eerlijk advies.
Je kunt goed onderhandelen over de prijs.
Goede installateur, werkt netjes en heel snel.