HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,2

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Nathalie 29-10-2024

Algemene score

1,0
Printer gekocht met 6 maanden instant ink gratis. Niet te activeren. Twee uur met chatdienst gepraat. Geen hulp, want ik heb de code op de doos niet meer, ... HP smart, de app die je nodig hebt om met het ding te werken is ook een hel. Snel andere printer.

Reageer

HP waardeloze producten en totaal geen service 14-10-2024

Algemene score

1,0
1 jaar en 4 maand terug laptop gekocht bij HP Nederland voor 1000 euro en nu niet meer bruikbaar door storing. toen hij net 20 dagen ouder was dan 1 jaar start de laptop niet meer op HP gebeld ja maar dit is buiten de garantie wordt er dan gezegd . nadat ik hun er op wees dat je mag verwachten dat je langer gebruik moet kunnen maken dan 1 jaar werd hij onder garantie opgestuurd naar Hongarije Binnen 1 week was de laptop al terug heeft nog net 3,5 maand weer gewerkt en wederom zelfde probleem.
Blijkt dat HP alleen een update heeft gedaan en geen verder onderzoek naar het probleem en gewoon weer retour gestuurd zonder verdere reparatie.
Nu zegt HP jammer dan nu is het geen garantie meer u kunt op eigen kosten het opsturen naar Hongarije en tegen betaling de laptop laten repareren.
MENSEN WAARSCHUWING BLIJF WEG BIJ HP KOOP ER NIKS WAARDELOZE PRODUCTEN Binnen 1 JAAR KUN JE HET WEGGOOIEN ECHT ZONDE VAN JE GELD EN WAARDELOZE SERVICE BESTEED JE GELD ELDRERS ANDERS KUN JE HET GELD NET ZO GOED WEGFGEVEN.

Reageer

BB 19-06-2024

Algemene score

1,0
Op 24 mei heb ik een HP Envy laptop besteld. Betere prijs dan bij de grote bekende webshops, dus goede deal dacht ik. 30 Mei kwam hij binnen, helaas werkte hij niet naar behoren. Na vele uren te hebben gespendeerd met de technische afdeling waarin ik vrijwel mijn hele bel abonnement voor de maand heb gebruikt, werd de conclusie getrokken dat ik het apparaat terug moest sturen en dan een vervangend apparaat zou krijgen. Vervelend maar kan gebeuren. De technische afdeling praat intern niet met de verkoop afdeling, dus ik was steeds in contact met twee aparte afdelingen om het omruilen van het defecte product te regelen en dat ging ontzettend inefficiënt. Omdat ik tentamens er aan had komen verzocht ik de verkoop afdeling of het vervangende apparaat zo snel mogelijk mijn kant op kon komen, want ik zat (en zit nog steeds) zonder laptop. Het antwoord was dat ze niks konden doen om het proces te versnellen, maar dat hij sowieso binnen twee weken binnen zou zijn. Ik reageerde of ze zich realiseerden dat het product momenteel niet op voorraad is volgens de website. Dat klopt maar ze zouden een paar dagen later een nieuwe lading binnen krijgen. Toen heb ik verzocht of ze dan direct een van de apparaten apart wilden leggen zodat die direct mijn kant op kan komen, in plaats van te wachten tot het defecte apparaat verwerkt zou zijn. Dit zou allemaal goed komen en hoefde ik mij geen zorgen over te maken. Helaas bleek dit later wel anders, maar daar kom ik zo op terug, maar over twee weken was al later dan fijn was en ook niet hoe ik had verwacht dat het zou worden afgehandeld wanneer een door de winkel defect product moet worden ingeruild. Het volgende pijnpunt was het ophaalmoment van het defecte apparaat. Ik kreeg een mail van DHL: 'Maandag 3 Juni tussen 08:00 en 18:00'. Ik kon natuurlijk niet de hele dag thuis zijn en de bel in de gaten houden, dus belde ik naar de winkel met de vraag of ze een specifieker ophaal moment konden doorgeven. Dit konden ze niet want ze hebben zelf geen contact met DHL, daarvoor is wederom een andere afdeling. Ik de derde afdeling van het proces vragen en die stuurt mij vervolgens naar DHL omdat ze zelf niet meer informatie konden achterhalen, maar 'Bij DHL konden ze me verder helpen'. Nou ik maar DHL bellen en die konden mij ook niks vertellen, die stuurde mij vrolijk terug naar HP want zij zouden de gegevens gekregen moeten hebben. Eindresultaat: ik zat de hele dag voor de deur te wachten totdat de bezorger eindelijk mijn pakket kwam terugnemen. Hierna hoor ik de hele week niks. Vijf dagen later op vrijdag bel ik om te vragen wat de update is en weten zo nog helemaal niks, niet eens of het defecte apparaat is binnengekomen. Dit moest inmiddels wel zo zijn want naar eigen zeggen zijn hun DHL zendingen altijd binnen 48 uur binnen. Nogmaals heb ik gevraagd of ze het vervangende product alvast konden opsturen, of in ieder geval apart leggen, maar dit wilde de service niet doen omdat dat niet mag van'het management'. Een kaart die nogal vaak getrokken wordt vanaf nu. De dagen daaropvolgend bel ik regelmatig met de klantenservice, telkens met de vraag wat de status is en wanneer ik eindelijk mijn laptop krijg. Ik heb voor mijn tentamens moeten leren en verslagen moeten maken op een oude ipad en ben inmiddels vrij gefrustreerd met het proces. Ik bel vanaf dat moment dagelijks, zonder enige verdere informatie te ontvangen. Het enige wat wordt gezegd is dat de zaak wordt geëscaleerd naar 'het management', dat die er op terug moeten komen en dat ik op de hoogte gehouden wordt. Ik vraag om mij op de hoogte te houden of er nou antwoord wordt gegeven door het management of niet. Klantenservice zegt dit te doen maar heeft dit tot nu toe geen enkele keer gedaan. Maandag 17 juni, 25 dagen na de initiële besteldatum bel ik nog maar eens, vervolgens krijg ik te horen dat het nog langer gaat duren omdat het product niet op voorraad is, iets waarover ik specifiek een opmerking had gemaakt al op 3 juni en tientallen keren over verzekerd ben dat het allemaal goed zou komen. Nu moeten ze wachten op een nieuwe lading en krijg ik op zijn aller vroegst mijn laptop binnen op 27 juni, 35 dagen na de initiële besteldatum. Na alle loze beloftes heb ik zeer grote twijfels of hij tegen die tijd ook echt binnen zal zijn. Ik heb gevraagd of er een vergelijkbaar vervangend artikel eerder gestuurd kan worden, waarop 'het management' als antwoord had 'alleen een met minder goede specificaties.'. Ik weet niet eens wat ik daarover moet zeggen. Bizar hoe een klant die een niet goed functionerend artikel van heen en weer wordt gestuurd en wordt behandeld. Ik weet niet of deze feedback zichtbaar wordt voor andere klanten maar mocht dat zo zijn hoop ik dat dit een waarschuwing is, achteraf had ik graag meer betaald voor de service van een van de grote webshops en deze blamage vermeden.

Reageer

Anna 07-05-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

2,0
Ik ben in totaal een uur bezig geweest om printersoftware te downloaden. Bij de laatste stap word ik steeds weer naar het begin verwezen. De chatboy weet van niks en telefonisch contact lukt al helemaal niet. Als mijn printer niet meer wordt ondersteund vanwege zijn leeftijd, dan zou ik het wel netjes vinden als dat werd vermeld.

Reageer

Echt slecht 11-04-2024

Algemene score

1,0
Als ik vooraf wist hoe slecht dit bedrijf was, had ik NOOIT een bestelling gedaan. Wij dachten dat Hp een gerenommeerd bedrijf was. NOT! Na bestelling is deze zomaar geannuleerd, geen geld terug geen reactie op mail. Na eindelijk telefonisch contact, press 1 voor nederlands een engelse aan de telefoon. Heel de order onvindbaar! Wil niets uitleggen hoe we dit geschil kunnen oplossen of wat ik mogelijkerwijs kon doen. Lijn zomaar verbroken.

Diep, diep triest dit bedrijf

Reageer

Anouk 21-03-2024

Algemene score

1,0
Ik wil mijn diepe teleurstelling uiten over de service die ik heb ontvangen van uw bedrijf. Ik ben nu al twee maanden zonder mijn laptop, en ondanks talloze pogingen om hulp te krijgen, word ik alleen maar geconfronteerd met frustratie en incompetentie.

De gebrekkige communicatie en het onvermogen van uw team om een oplossing te bieden is volstrekt onaanvaardbaar. Ik word voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat iemand verantwoordelijkheid neemt voor mijn probleem. Het is enorm frustrerend om voortdurend doorverwezen te worden en niet op de hoogte gehouden te worden van de status van mijn laptop.

Dit is de meest verschrikkelijke service-ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben geschokt door het gebrek aan respect voor klanttevredenheid en het volledige gebrek aan verantwoordelijkheid binnen uw organisatie.

Reageer

E. Van Malland 21-12-2023

Algemene score

1,0
Wat een verschrikkelijk slechte service en beroerde communicatie met dit bedrijf! We bestelden een printer maar bleek de verkeerde. We wilden deze omruilen voor een duurder type. Maar helaas op geen enkele manier was het mogelijk dit normaal te bespreken om maar niet te spreken over een klantvriendelijke communicatie. Wat een slechte service wat een waardeloze toestand! We kopen nooit meer iets bij HP!
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Beste E, ik had deze review eerder moeten lezen! Ik had gereageerd op een laptop en voor het gemak ook maar een nw beeldscherm besteld.
Die was bij aankomst defect (DOA). Dus gebeld en steeds doorverwezen van de ene naar de andere desk. Blijkbaar communiceren die lui niet met elkaar maar ook niet met mij als klant.
Ik heb nog nooit zo'n lamlendige "klantenservice" meegemaakt:( En nog steeds geen vervangend beelscherm na 10 dagen bellen.

Reageer

S. 02-10-2023

Algemene score

1,0
Was altijd tevreden over HP, heb meerdere producten van ze gehad de afgelopen jaren. De bestelde computer werd na 2 dagen geleverd ipv de volgende dag en bleek kapot te zijn. In overleg met de technische klantenservice als DOA aangemeld, en werd een paar dagen later opgehaald. Toen ging het mis bij HP, ik kreeg meerdere mails dat ik de computer alsnog op moest sturen. Toen ze eindelijk door hadden dat ie al aangekomen was, was de door mij bestelde computer niet meer op voorraad. Vervolgens mag je wachten, krijgt een verwachte leverdatum als je belt, maar hoort helemaal niets meer. Bellen lukt niet, het keuzemenu van de klantenservice ligt eruit. Weer een mail gestuurd en doorgaan met wachten.... De computer zou de volgende dag geleverd worden, maar ik ben intussen 7 weken verder....

Reageer

rob 20-07-2023

Algemene score

1,0
2 beeldschermen gekocht in mei door omstandigheden niet kunnen uit pakken pas in juli geïnstalleerd en een van de schermen is defect.
antwoord hp de 30 dagen garantie om te claimen zijn om sorry we kunnen niets voor u doen
dus als iets de doos in gaat kapot en kun je niks meer claimen ze zeggen gebruikers schuld .
dus ik zou op letten en dus gelijk controleren als je iets koopt en garantie tot de deur eigenlijk.

Reageer

Evelien 28-06-2023

Algemene score

1,0
9 juni laptop besteld bij HP. Levering 2 dagen vertraagd was de melding. Dit staat er nu nog steeds. 'we zijn aan de deur geweest, niemand thuis' was de reactie bij navragen. Acht lijkt me stug als er nog steeds bij LEVERING vertraging staat. Als de laptop terug is in het magazijn kunnen we ermee verder was het volgende antwoord. Dagelijks gebeld. Hoe is het mogelijk zo'n bedrijf met zo'n slechte service. Vandaag een supervisor; einde van de dag hoort u wanneer de laptop geleverd gaat worden. Overigens was dit gisteren dezelfde mededeling. Helaas geen enkel bericht. Wel een hele goede suggestie. ; het snelst is het om een nieuwe te bestellen bij ons. De order weer opnieuw te plaatsen (en te betalen). Ja doei, dank je wel. Dus nu retournering ingezet. Ben benieuwd na hoeveel tijd het geld weer op mijn rekening staat. Ik zou zeggen NEE rijmt op HP.

Reageer

Kjdepoel 11-05-2023

Algemene score

1,0
Dure computer beschadigd en foute specs geen reactie HP
Levering: gewoon zonder aanbellen voor de deur gezet.
Behuizing was beschadigd. De verpakking niet.
Specs ssd uitbreidingsslot zijn fout.
Windows was beschadigd.
Zelf maar € 200,- reparatie laten doen.
Onderstaand bericht aan post sales wordt niet beantwoord.
Had ik maar een ander merk gekozen.
HP was top nu gedowngrade!!

Dear Manager,

I’ve been a valued client of the HP products for over 15 years. Therefore my choice for the 5th time for a replacement of my desktop by a HP product was obvious to me.

I want to bring my somewhat disappointing experience to your attention, see below:

1. Computer turned out to have been delivered by simply placing it at my front door, Without ringing (we were at home) and I was under the impression that a signature for receival was required.

2. The case was damaged, while the box was undamaged

3. On the site, the specs include:
Expansion Slots: 1 PCIe x16
3 M.2 (2 for SSD, 1 for WLAN)
However, there is only one free SSD slot.

4. The free slot did not recognize my 2tb Samsung M2 SSD. I then exchanged the pre-installed C drive and then both were recognized.

5. The installed Windows file was corrupted.

Because I don't have time to make arrangements for a return and the need for this computer (old one crashed), I have had a company nearby solve this for my own account (Euro 160,=)

Would you please reply to me what measures have been taken to avoid that other customers experience the same troubles?

Furthermore I want to complement the support team for there way of communication.
They were very polite but of course could not solve this otherwise than advise to return the computer.

Kind regards,
Klaas de Poel

Reageer

Wuni 08-05-2023

Algemene score

1,0
De printer werd snel geleverd, de aangeboden extra garantie voelde super, maar de garantieverlening is 5 maanden na aankoop al ondermaats.

Reageer

michael 15-04-2023

Algemene score

1,0
een chroombook van 7 maanden oud .... scherm kapot en offerte aangevraacht van hp om te repareren, blijkt de reparatie 100 € duurder te zijn dan de nieuwprijs. HOE DAN en een antwoord zo van ach u kunt beter een andere kopen. de nieuw waarde is maar 400 €......

Reageer

Pieter 15-03-2023

Algemene score

1,0
Eind vorige maand een docking station besteld. "vandaag besteld, morgen geleverd".
Meer dan 14 dagen bleef mijn order "in verwerking".
Een 15-tal mails verstuurd, nooit een antwoord gekregen.
De telefonische helpdesk is simpelweg niét te bereiken (5 keer 45 minuten in de wachtlijn gestaan).
Na 14 dagen dan plots een botte mail zonder uitleg: "order gecanceld omwille van technische redenen, gelieve opnieuw te bestellen".
Ondertussen hadden ze wel de prijs verhoofd van 215 naar 260 euro.
Op de koop toe moet ik nu nog minstens 10 dagen wachten tot ik m'n geld terug krijg (dus in totaal zal ik m'n 215 euro een MAAND zijn kwijtgeweest voor niks)

-- Wegblijven bij HP!
Ongelooflijk dat dit soort wanpraktijken anno 2023 nog kán

Reageer

T 03-03-2023

Algemene score

1,0
Verschrikkelijke winkel, slechtste klantenservice die ik in jaren heb meegemaakt. Voor mij geen HP meer. Kan iedereen deze winkel van harte afraden.
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Ik snap eerlijk gezegd hoe ze hier mee weg denken te komen?

Reageer

WNPS 25-12-2022

Algemene score

3,0
Je koopt eind 2018 een dure HP laptop 1700 +, en krijg per mail in 2022 te horen dat er geen enkele services meer geleverd kan worden voor reparatie, onderdelen en software updates.

Reageer

Wil 01-12-2022

Algemene score

2,0
Zo'n beetje alles wat men bij HP (zakelijk) belooft komt niet uit.
Eerst krijg ik een advies voor een bepaald model, een Z1 workstation, die na aanschaf bij installatie totaal niet voldoet aan de twee eisen die ik had gesteld maar wat je op de site zelf niet kunt zien.
Bij melding van het probleem wordt dit opgepakt door een persoon die er meer vanaf lijkt te weten en een Z2 aanbeveelt. Helaas is dan de levertijd weer niet wat men belooft en ondertussen heb je al wel twee workstations afgerekend.
Vervolgens duurt het weken voordat de voor retour aangemelde Z1 eindelijk eens opgehaald wordt.
Dan is hij opgehaald en moet ik wachten op terugstorten van het bedrag maar loopt de interne communicatie blijkbaar niet goed en heb ik pas na vele emailberichten en ca. 7 weken later eindelijk het geld van mijn eerste aankoop terug.
Na veel problemen, die ik niet allemaal zal vernoemen, heeft me uiteindelijk gelukkig wel een goed werkend workstation opgeleverd. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er één persoon binnen HP is geweest die naar mijn mening zijn nek heeft uitgestoken maar helaas blijft het resultaat bedroevend als een organisatie niet werkt.

Ik zou een HP product niet snel meer direct bij HP kopen maar via andere websites, hoewel ik nog niet weet of het dan wel goed gaat komen

Reageer

Dagtas 23-11-2022

Algemene score

1,0
Mijn ervaring met HP online store is helaas tegen gevallen.
Bij mijn bestelde laptop zou ik een gratis laptoptas ontvangen.
Tijdens het bestelproces staat deze tas ook keurig vermeld.
Echter op de bestelbevestiging is deze ineens verdwenen,
Zodat je alleen de laptop ontvangt en je als antwoord krijgt dat deze ook niet op de factuur staat?

Wat is het advies wat ik kreeg; stuur laptop retour en probeer deze aanbieding nogmaals te bestellen???
Zelf koop ik hier niks meer, heel jammer, het was gewoon een lokkertje,,,
Dagtas 25-11-2022

Update van ‘dagtas’

Na enig heen en weer gemaild en plaatsing van deze revieuw en na betaling van € 0,10 (?)is alsnog de laptoptas verstuurd,
Top!

Reageer

Bohlding 14-11-2022

Algemene score

1,0
Goed functionerende webshop met mooie aanbiedingen. Maarrrr ... Dure laptop besteld en een compleet andere laptop (ander type en specs) geleverd krijgen om vervolgens in een soort van Twilight Zone verzeild te raken. Support bellen kost je iedere keer minimaal 3 kwartier om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Krijg je dan iemand aan de lijn, dan zijn ze uiterst vriendelijk en behulpzaam maar opgelost wordt het probleem niet. Tevergeefs wachten op een retourlabel dat maar niet komt.
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Dat klinkt heel herkenbaar. Ik dacht zelf meer aan een Mounty Python sketch:)

Reageer

JM 08-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De site is gebruiksvriendelijk, vlotte en correcte aflevering van de bestelling

Reageer

Jayjay 04-11-2022

Algemene score

8,0
Order afwikkeling en levering prima echter men heeft het over retour enveloppe voor lege cassettes die er helaas niet bij was

Reageer

62-gebruiker 04-11-2022

Algemene score

10,0
Duidelijke, klantvriendelijke online store. Het is ook gemakkelijk eventueel gemaakte fouten te herstellen vóór verzending.

Reageer

HW 31-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
In eerste instantie was mijn betaling niet gekoppeld aan de bestelling. Na een telefoontje met de klantenservice was dit snel verholpen. Nadat ik ze een bewijs van afschrijving had doen toekomen is de order verwerkt en de bestelling twee dagen later op huisadres bezorgd. Ook hier zoals eerder is aangegeven in een zeer grote verpakking voor twee cartridges.

Reageer

vdbrande 30-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
de bestelling was snel geplaatst en geleverd, allen was de verpakking wat overbodig, voor een pakje van 15 x 20 cm is een door gebruikt van 50 x 35 cm. gebruikt

Reageer

EJ. Schardijn 28-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Op 12 oktober een order geplaatst, maar door het niet goed verwerken van de order, werd het netjes aangeleverd enkele dagen later. Er werd wel verontschuldigen aangeboden en ze deden hun best het zo snel mogelijk te leveren. Pakket in goede staat ontvangen.

Reageer

Toon meer reviews