Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,2

Heerke de Vries. 25-08-2023

Makkelijke webshop om het juiste product te vinden en zeer leuke korting bovendien. Zeker een aanrader. *****

Conny de Hoogh 25-08-2023

Notino heeft een mooie webshop met aantrekkelijke prijzen. Bestellen ging heel makkelijk. Als de bezorging ook zo gemakkelijk gaat, scoren ze wat mij betreft een 10.

Monique 22-08-2023

Leuk bedrijf, jammer dat sommige producten een lange tijd niet beschikbaar zijn.

Mieke 16-08-2023

Wat een fijne site, om te shoppen. Veel keus, redelijke prijzen en bestellen gaat heel makkelijk. Ik kom zeker terug !!!

Miesje 15-08-2023

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Ik had een foute postcode ingevoerd. Pakje werd niet bezorgd. Gelijk met Notino contact opgenomen. Super lief, hulpvol en advies. Actie ondernomen van hun kant. Ik ben erg blij dat ik Notino heb gevonden en producten kan bestellen die ik nergens meer kon krijgen.

rmm 11-08-2023

Ik heb net een parfum besteld, het zou over 2 dagen binnen moeten komen. Zover ben ik tevreden, lage prijzen en snelle bezorging. Nu hopen dat het de echte parfum is. Zo niet, dan gaat de rating stevig omlaag

Renate 03-08-2023

Veel keuze in producten. Goede aanbiedingen. Maar ook veel onbekende merken. Omdat er ook verzendkosten zijn besluit ik dan soms om maar niet te bestellen.

Etty 02-08-2023

Altijd leuke site en je hebt dure maar ook goedkope parfum en goed verpakt en altijd op tijd geleverd !!!!!

EJ 01-08-2023

De site is duidelijk en wanneer je verkent krijg je de eventuele kortingcodes of voordelige keus direct te zien. Ik ben ook naar de fysieke winkels geweest van 3 veel adverterende parfumerie zaken en kom 35 euro goedkoper uit bij Notino !!!

Seer 01-08-2023

Prima overzichtelijk mooi aanbod helaas was mijn foundation kleur niet op voorraad maar dat geeft niet

Jacqueline 31-07-2023

Notino,heerlijke website om te kopen goed verpakt en ze hebben zoveel.lekker vanuit je luie stoel.
Niet duur en snel thuisbezorgd.

Francine 28-07-2023

Makkelijke site. Goede producten tegen goede prijzen. Telkens snel geleverd. Geen gedoe. Heel prettig.

Marcel 16-07-2023

Leuke overzichtelijke shop met vele merken en aanbiedingen. Verzenden gaat vlot en altijd netjes verpakt ook de verschillende betaal mogelijkheden zijn zeker een plus bij deze shop.
Ik zou deze shop zeker aanraden voor wie nog twijfeld!

Hany 11-07-2023

Een grote collectie met scherpe prijzen. Grote merken en betaalbaar. Dit is toch lekker :)

Mirke 09-07-2023

Ik vind het winkelen bij notino fijn je kunt er vaak voordelig je favoriete geuren kopen en daarbij krijg je ook nog vaak scherpe deals

Ria 09-07-2023

makkelijk om te bestellen en veel goedkoper dan ergens anders
ook heel veel keus TOP

Angelika 07-07-2023

Ik koop mijn Poolse cosmetica op deze site . Goedkoop en zonder enige problemen worden ze thuis afgeleverd.

Herman 30-06-2023

Alles prima, maar ik vind dat bij een bestelling van meer dan Euro 50, gratis verzending fair zou zijn

Christel 27-06-2023

Geweldige webshop met een enorm assortiment en goede prijzen, je kan hier spullen vinden die niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn, fantastisch.

Juliette 21-06-2023

Altijd leuke aanbiedingen en de artikelen die je wilt bestellen zijn nergens goedkoper!

Cornelie 20-06-2023

Je raakt niet uitgewinkeld! Wat een assortiment en wat een verrassende produkten. Ben er heel benieuwd naar… eerste keer dat ik hier iets besteld heb.

Daan 19-06-2023

Altijd goede prijs en veel aanbod. En veel keuze in leveringsmethodes.
En snelle keuzes kwa levering.

Irene 18-06-2023

Ik gebruik al meer dan 20 jaar de producte van oriflame .
Ik kan mij niet voorstellen de dag zonder de Pearls te beginnen.

Hanneke 18-06-2023

Zeer snelle levering en werd goed geholpen met mijn vraag door de klantenservice

Soulshines 26-05-2023

Jammer dat je boven 35 euro geen gratis verzending krijgt maar voor de rest tevreden