Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Ronald 13-03-2022

Alles keurig duidelijk omschreven .
En zeer goede prijzen
En alle merken kun je er vinden.
Ook tegen zeer goede prijzen

E. Y. 12-03-2022

Door kortings op de website Notino op dit moment de goedkoopste .
Was heel makkelijk online te vinden wat ik zochten. Bestellen en betalen is ook eenvoudig. Gewoon stappen volgen.
Registreren is ook makkelijk.
Adres gegevens en betalen is voldoende.

Verzending ook kunnen volgen .

Kunnen batch code online controleren op en andere website. Even zoeken googlen en komt uit met originele Kode is.
Ik ben blij met mijn eerste bestelling en nu tweede keer.
Voor zekerheid klanten service gebeld en zie zijn vriendelijk en bereikbaar.
Mijn ervaring is zeer positief.
Succes met je aankoop.

linda 08-03-2022

hebben leuke prijzen, maar dat kan niet waar zijn. gekocht en ja hoor oude troep en terugsturen doen ze moeilijk . alles uit de kast moeten trekken om het terug te kunnen sturen nooit meer.

Kluitmans 07-03-2022

zijn ook de Goedkoopste en de 1e levering was al goed waarom zou ik dan naar een ander gaan.

Wilma Kuiper 27-02-2022

Ik vind het heel jammer dat je verzendkosten moet betalen voor een bestelling van boven de 50 euro, dat heeft mij er van weerhouden om een parfum te kopen.

K. 22-02-2022

Lage prijzen op A-merken, goede acties en een ruim assortiment. Vandaag voor de eerste keer besteld bij Notino. Overzichtelijke website en leuk dat je een testpakketje bij je aankoop krijgt. Laat je eens verrassen en neem een kijkje op de website, waarschijnlijk lukt het ook jou niet om je koopdrang in te houden.

Sheila 09-02-2022

Geweldige site, duidelijke omschrijving van producten en flinke kortingen.
echt een aanrader.

Marie-Louise 03-02-2022

Makkelijke site. Snelle levering. Blij dat ik deze winkel heb gevonden. Aanradertje

Rina 29-01-2022

Fijn om te bestellen, goedkoper dan elders en vlot bezorgd altijd goed je hoeft nooit iets retour te sturen.

md13492 23-01-2022

Erg lage prijs en nog 15% korting ook. Bescheiden verzendkosten. Zoeken en bestellen gaat soepeltjes.

Mohanski 23-01-2022

Vaak goede aanbiedingen, echter wel elke dag de prijzen checken want deze variëren op meerdere sites.
Verzending is snel en de producten origineel!

Hanneke Veling Koetsier 21-01-2022

Veel keus en redelijk geprijsd!
Goede service!
Snelle levering en altijd keurig verzorgd!

ja 20-01-2022

De bestelling gaat heel gemakkelijk alleen de misleidende reclame gratis verzenden is niet zoals het
hoort

Sandra 12-01-2022

Fine site! Duidelijke foto’s en beschrijvingen van de producten.
Notino is vaak de voordeligste aanbieder.
Erg tevreden met het telefoinsch comtact en de verzendingen lopen prima!

Aggie 11-01-2022

Ik was op zoek naar mijn favoriete parfum en kwam terecht op jullie mooi online winkel, goedkope prijzen vergeleken bij andere aanbieders, en ook erg veel keus. Werd er helemaal blij van :) En ik was meteen verkocht! Super blij met mijn aankopen! Dank jullie wel!

Ria de Langen 07-01-2022

Gemakkelijk te bestellen. Geen poespas. Overzichtelijk en duidelijk. Prima.

Sharien 03-01-2022

Ik vind her een leuke site. Erg makkelijk. En betaalbaar. Vriendelijk en optijd bezorgd. Goed zo!

Arnoldicus 30-12-2021

Laten we eerlijk zijn het is niet altijd goed gegaan, maar er was altijd een oplossing, ik beveel daarom iedereen Notino aan, zelfs als ik langs of in een parfumerie ben, zelfs een verkoopster daar overtuigt en winkelde klanten, tja je kunt geld maar 1x uitgeven.

Mick 22-12-2021

Snel en duidelijk en natuurlijk interessante prijzen. Nu nog even afwachten of alles er is voor de kerst ;-)

Marc 18-12-2021

Voordelige webshop, als nieuwe klant ben ik benieuwd naar de afhandeling van m’n bestelling.
Je kan helaas niet achteraf betalen, nu betaald via m’n creditcard zodat m’n bestelling in elk geval verzekerd is.

Tante Sjan 13-12-2021

alles was heel makkelijk te vinden op de site. Bovendien goedkoper dan bij de concurrent

Nicoline 07-12-2021

Heerlijk om te shoppen, makkelijk te overzien en duidelijke beschrijving van de geuren
En geheel.niet onbelangrijk, de prijzen zijn top

Martine Meij-Schiltmans 01-12-2021

Uitgebreide keuze, voor elke portemonnee wel wat te vinden. Handig met Sint en / of Kerst!

J. frederiks 29-11-2021

Snel, simpel, goed opgezet, alles makkelijk te vinden. Ik wacht met spanning af…

Animale 26-11-2021

Goede Black Friday korting zonder teveel beperkingen. Zoals het hoort op Black Friday
Ook zonder inlog kan ik goed navigeren tussen m/v producten.
Kortingscode foolproof toepasbaar.
Prima.