Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 325 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

TaatjeB 01-07-2024

Mijn vorige telefoon had ik ook direct bij Samsung besteld, dus (ondanks mijn slechte ervaring met mijn Amerikaanse koelkast (wat overigens goed is opgepakt daarna door Samsung)) wilde ik het nu weer direct bij Samsung bestellen. Mijn ervaring met deze bestelling is helemaal goed. Levering was goed te volgen en op tijd. Wat mij dus wel opvalt is dat Dynalogic de vaste bezorger van Samsung goed is in het leveren van kleine spullen, maar veel slechter is in grote artikelen.

Ralph 30-06-2024

Klantenservice via chat was minder goed. Product zelf gezocht in de Samsung shop. Deze originele adapter was goedkoper in de Samsung shop dan bij andere websites en ook nog gratis verzenden. Snelle levering met track en trace code.

Sjors 30-06-2024

Wij hebben een wasdroger van de 8000 serie gekocht in de Samsung webshop en naar volle tevredenheid. We hebben via chat supersnel specifieke product specificaties kunnen achterhalen en kregen dankzij een prachtige actie nog €125 euro voor onze 13 jaar oude droger. De prijs zonder de inruil actie was ook al zeer gunstig. Levering vond de volgende dag al plaats rond 12:30. Alles naar volle tevredenheid en zeker aan te raden voor iedereen!!

Caslan 29-06-2024

Ik heb een goede transactie gehad met Samsung. Goede communicatie, goede service en ondersteuning. Ik vind de warmtepompdrogers van Samsung praktisch en van hoge kwaliteit.

Adriaan 28-06-2024

Band can de actie was niet leverbaar maar ik werd netjes gebeld voor een eventueel alternatief.

Martin 27-06-2024

Duidelijk en makkelijke website. Makkelijk en snel bestellen met goede prijzen. Levering exact verlopen zoals men had aangegeven.

Lloyd Lachman 26-06-2024

Nou mijn Note 9 vertoonde gebreken en mijn zoon had al een S24 ultra gekocht. Ik volgde zijn voorbeeld op. Ik betaalde het toestel op 24 juni 2024, ontvind het netjes op 25 juni 2024 en woensdag 26 juni in het centrum van Rotterdam mooie foto's en video's gemaakt. Ik ben heel tevreden met mijn toestel. En ik kreeg een tablet cadeau er bij, waarvoor mijn hartelijk dank.

Paola Martinez 25-06-2024

On Saturday 22/06/2024 I bought a Samsung Galaxy S24 and a adapter of 25W for the same phone, Samsung gave me cause of the purchase a Tab A9+, the website is so easy to use, I enjoy comparing and checking the options they have, in my case I don't like big phones that's why I love my phone, it came on Monday cause on Sunday the delivery company doesn't work (something completely understandable) but they were on Monday around 17:30 at the door of my house, all the packages were intact, in perfect conditions, I'm so happy with Samsung and the delivery company, I'm enjoying so much my phone, the tab and the adapter, thank you so much! All the purchase experience was so great! Definitely I will buy again! 👏🏼👌👌

Esther Jonkmans 23-06-2024

Supersnel om te bestellen en levering de volgende dag volgens afspraak.
Veel beter dan de fysieke Samsung store in Breda!

Robert Thoolen 21-06-2024

Makkelijk en goedkoop m’n nieuwe Qled tv met soundbar besteld.
Stuk goedkoper dan in de winkel.
Levering volgens afspraak ontvangen.

Helga045 21-06-2024

Samsung biedt een inruilkorting op witgoed, dit was voor mij de reden om via hen te bestellen.
Contact met klantenservice verloopt snel en soepel. Zowel via Whatsapp als telefonisch. Er wordt duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd, je weet wat ze doen en waar je aan toe bent. Ook gemaakte afspraken worden netjes nagekomen.
Bestellen en bezorgen gaat snel, zo snel dat het binnen 24uur niet meer mogelijk is om een bestelling te annuleren, terwijl de levering pas een paar dagen later gepland staat, omdat de bestelling al te ver in het verzendingsproces is. Dat is natuurlijk heel fijn als je snel je product wil ontvangen, minder als je toch nog besluit om een andere keuze te maken. Annuleren kan dan alleen nog door weigering aan de deur. Voor mij is dat geen probleem verder. Ik vind het dan alleen zonde van de onnodig gemaakte kosten....

Sandra 21-06-2024

Duidelijk en uitgebreid informatie over de producten. Fijn dat ook vergelijken functie beschikbaar is.

Manon 20-06-2024

Van te voren mijn vragen die ik had kunnen stellen via de app om de goede aankoop te kunnen doen en de goede keus te kunnen maken.
Kreeg nog een leuke korting voor mijn verjaardag.

B Poismans 19-06-2024

Niet de goedkoopste en alleen een beperkt Samsung assortiment in de shop. Maar veel informatie, snelle verzending en heel persoonlijke updates van de levering.

Bobbe 15-06-2024

Heel overzichtelijke productpagina's en persoonlijk goed afgestemde en gecommuniceerde levering.

Marion 12-06-2024

Ik ben erg tevreden over de Samsung shop. Duidelijk, leuke acties, goede service. Wanneer je iets besteld wordt heel duidelijk aangegeven wanneer je je pakketje kan verwachten en je krijgt zelfs een paar uur en een kwartier vtv een sms met de tijd wanneer de koerier bij je is. Tevens kan je meesparen voor extra korting. Als je iets koopt, spaar je punten die je later weer kunt uitgeven voor korting op nieuwe producten.

Richard 09-06-2024

Snelle verzending en vaak mooie acties.
Bereikbaar via fb chat en whatsapp, snelle en duidelijk antwoord.

Ontevreden! 09-06-2024

Geen goede ervaring. De gratis extra batterij die ik bij de stofzuiger bestelde was niet leverbaar. Na langdurig bellen met de helpdesk uiteindelijk een voucher ontvangen om de gratis extra batterij in de webshop te bestellen. Ondertussen is de prijs van de stofzuiger gedaald van €355 naar €279 (inclusief gratis extra batterij) Dit besproken met de helpdesk en er zou een goede oplossing komen. Niets meer gehoord. Ik kan het ding beter terugsturen en opnieuw bestellen voor de nieuwe prijs.

Mar 08-06-2024

Goed en duidelijke webshop. Als je vragen hebt kun je contact opnemen met een medewerker alls wordt goed uitgelegd. Je krijgt een mail binnen zodra je bestelling is geplaatst. Ook heel handig je krijgt een dag van te voren een mail met de tijdschema wanneer de bezorger komt en op de dag zelf een SMS wanneer hij komt. De tijd klopt met het bezorgen ideaal.

Mar 07-06-2024

Duidelijke website en goede uitleg van producten. Meerdere producten besteld en altijd netjes verzonden en duidelijke informatie over de levering.

Super deal en service 06-06-2024

Wasmachine besteld, heel eenvoudig. Oude retour waarvoor je ook nog eens 100 euro krijgt: volgende dag al in huis en geïnstalleerd! Super toch

Sai Jansen 04-06-2024

Fijne ervaring gehad. Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gesteld. Aanrader l

Wietske 02-06-2024

Ik zocht een tablet en ik heb een hele mooie gevonden, groot, goed geluid, perfect voor veel films en series te kijken!

Fibbie 02-06-2024

Simpel om artikelen te vergelijken om de juiste beslissing te nemen. Super enthousiast

Brs 01-06-2024

Shopping at Samsung webshop has always been a god experience. Delivery is fast. Payment options are various.