Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 340 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Rolf 02-08-2024

De shop is erg duidelijk en het bestelproces is gemakkelijk. Ook de betaling is gemakkelijk en er worden meerdere mogelijkheden aangeboden.

Lex 01-08-2024

Duidellijke webwinkel
Makkelijk met bestellen en kortingen worden vanzelf berekend bij betalen

Gunnar 01-08-2024

Goede informatie op de website. Meer productkleuren beschikbaar. Snelle levering. Zeer tevreden.

Theo 31-07-2024

Alles van het bestelproces ging lekker vlot, en duidelijk. Product op de juiste dag bezorgd en je wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevind en wanner je het kunt verwachten. Een fijn punt is dat je de dag van bezorging zelf kunt instellen!!
Kortom aan aanrader.

Ron 29-07-2024

Informatie over product goed, bestelproces met korting kan wat beter en duidelijker. Aflevering moet op adres en niet op een afhaalpunt, terwijl ook thuis niet hoefde te tekenen en helaas het tijdslot een hele dag is. Product is top.

WY 29-07-2024

Voor het eerst via Samsung E-store besteld, heel overzichtelijk en gemakkelijk. De promoties zijn ook goed.

JeroenWal 28-07-2024

De website Samsung is zeer overzichtelijk, alles netjes per categorie gerangschikt.
Info bij de artikelen is zeer duidelijk evenals de foto's.
Bestellen is zeer gemakkelijk, op enkele pagina's word je door het hele bestelproces geloodst.
Betalen kan via ideal, creditkaart, PayPal of achteraf met Klarna.
Galaxy Watch Ultra werd netjes geleverd door een koerier op de afgesproken dag.
Een half uur voor aflevering een sms-je dat de chauffeur over een half uur zou aankomen.
Kortom: alles netjes en duidelijk geregeld!

RvH 26-07-2024

Super goede aanbiedingen, service staat op 1 en bezorging was op tijd, met een zeer vriendelijke koerier!

Karin 19-07-2024

Ik vond het fijne site, ook aan de telefoon goed geholpen....goed gevoel bij.....
De promoties worden bv gelijk verrekend.....
De bezorging verliep ook voorspoedig, zelfs 2 dagen eerder dan de planning.
Zou er zo weer bestellen....

Emilie den Heijer-van Heijningen 17-07-2024

Ik ben een echte Samsung fan heb 3 grote televisies en al de 2de Samsung telefoon
De eerste Samsung S22 ultra en nu de Samsung S24 ultra.
Ben er heel blij mee het bestellen was eenvoudig, de bezorging prima op tijd en de service ook geweldig.

Frank 13-07-2024

mooie tv met heldere kleuren Makkelijk te instaleren werkt inmiddels heel goed en fijn samen met de KPN afstandbediening

65 inch promotie model 2024 12-07-2024

Na het stuk gaan van mijn oude tv 65 inch van ruim 2 jaar oud ( net buiten fabrieksgarantie) en NIET
Gekocht hebbende bij samsung zelf maar bij witgoed outlet had ik contact opgenomen met samsung of deze gerepareerd kon worden (kosten 981 euro)!!
Samsung bood mij een loyaliteit kortingscode aan waarvan ik ook gebruik heb gemaakt voor een nieuwe 65 inch samsung tv + hierbij zat een gratis soundbar ter waarde van 599 euro dit alles met een totaal som van 1599 euro!! Zijn er heel blij mee, dus ik zeg ga naar de site van samsung zelf en je wordt echt prima verder geholpen, alles top afgehandeld!!

NontjeGeneral 12-07-2024

Zeer Duidelijke webshop. Makkelijk bestellen, goede bezorgafspraak en de tv die ik heb is zeer naar mijn wens. Ik ben zeer tevreden vanaf informatie product, bestelling, betaling. ÷en levering zeercgoed

Otto 11-07-2024

Bestellen in de webshop gaat eenvoudig maar duidelijk. Betaling simpel maar wel veilig. Goede informatie via mail berichten over je bestelling.

Chris 11-07-2024

Alles ging goed zoals het hoorde, niks aan te merken. Het was een perfecte ervaring

I H 09-07-2024

Samsung website is makkelijk om te nevigeren. Het pakket was profesionelle gepakt en volgende dag geariveerd. Ik ben ook super tevreden met het profesionelle delivery man.

Mischa 09-07-2024

Eindelijk een webshop waar je gewoon nog met iemand kan bellen voor advies. Duidelijke uitleg gekregen en ook samen producten vergeleken. Zeer blij met mijn nieuwe monitor

R. Grootveld 08-07-2024

Nieuwe koelkast uitgezocht op de duidelijke website, leuke promoties die meteen verrekend worden in de factuur. In mijn geval was het product het goedkoopste op de website van de fabrikant. Het idee om bij de fabrikant te kopen geeft een vertrouwd gevoel. Afspraken van leverings datum en tijdstip zijn keurig nagekomen en je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling / levering.

Nicolette 08-07-2024

De website was erg overzichtelijk met enorm veel informatie en specificaties bij elk product.
Ook was de vergelijk optie erg prettig.
De levering was snel en de producten waren in perfecte staat. Zelfs de verpakkingen waren mooi en netjes verzegeld.
Ik zou de Samsung shop dan ook zeker aanbevelen.

Johanna 07-07-2024

Prima toestel, handig in gebruik ook voor de oudere gebruikers zoals ikzelf 🤩

Annette 07-07-2024

De Samsung shop is heel toegankelijk en duidelijk van opzet. Je voelt je meteen aangetrokken door een Samsung toestel. Deze site geeft vertrouwen in je keuze. De inruil aktie is heel duidelijk. Op de dag van levering krijg je al de inruil mail. Een minpuntje zou kunnen zijn dat je een week moet wachten op je toestel.

Sandrine 06-07-2024

De tablet zelf is geweldig. Maar mijn ervaring met de verzending is verschrikkelijk. De bezorger van Dynalogic stond eerst voor een heel ander adres dus ik had geluk dat degene waarbij hij stond het pakket geweigerd heeft... daarna van hot naar her gebeld om alsnog m'n pakket te krijgen, zit de promotie cover die 'gelijk zou worden toegevoegd aan je winkelmandje' er ook niet bij. Dus met de tablet is niks mis en daar ben ik ook heel tevreden mee. Maar mijn ervaring met zulke dure aankopen is dat het altijd gepaard gaat met een hoop gelijk en geregel achteraf.

Sandra 05-07-2024

Leuke actie met de gratis tablet erbij! Zeer tevreden met de telefoon, snelle levering en gemakkelijk te bestellen via de site.

Erik Enter 05-07-2024

Heb voor 2 weken een nieuwe Samsung tv gekocht nieuwste model nu ben ik best heel tevreden alleen de afstandsbediening is werkelijk ruk Hij werkt op zonne-energie en moet dus met het zonnepaneeltje naar boven in de zon weggelegd worden Je kan hem ook usb opladen maar dan is hij met een week leeg Werkelijk een dikke afbreuk aan de tv.Is er een alternatief
Erik

Humphrey 03-07-2024

Ik heb een product gekocht bij Samsung, de Galaxy A55 en de prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed voor mij. De levering van het product was ook heel erg snel. Binnen drie dagen kon ik de telefoon al gebruiken. Als cadeau heb ik gratis earbuds ontvangen die handig zijn voor mij. Bedankt voor de service en de cadeau en hou de kwaliteit zo.