123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Eveline 01-08-2021

Eind 2019 een thuis printer bij 123inkt gekocht, die al in mei 2021 niet meer goed printte. Van alles geprobeerd, reinigingscartridges etc en uiteindelijk is de printer naar het servicecentrum retour gegaan, daar schoongemaakt en weer retour, maar 2 maanden later hetzelfde probleem. Weer met klantenservice contact gehad, die als 'oplossing' gaven dat ik dan toch maar originele cartridges moest gebruiken. Erg bijzonder, aangezien hun gehele business model juist draait op huismerk cartridges. Na veel boze mails en er expliciet op wijzen dat zij als verkoper wettelijk verantwoordelijk zijn voor contact met leverancier en garantie, heb ik de mogelijkheid gekregen om de printer retour te sturen tegen restitutie, waar ik overigens zelf om gevraagd heb. Al met al allesbehalve klantvriendelijk!
123inkt.nl 04-08-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Eveline. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Service staat bij ons hoog in het vaandel en daarom waarderen we je feedback enorm! Mocht je in de toekomst nog eens een bestelling bij ons doen, staan wij heel graag klaar om je te helpen! Groetjes, Anouk van 123inkt

luc 26-07-2021

Ik heb reeds verschillende keren besteld bij deze webshop. je mag altijd rekenen op een zeer snelle levering. Eens besteld 's anderendaags in de bus. Nooit problemen gehad. De kwaliteit van de inkt lijkt echter achteruit te gaan. Blootgesteld aan normaal daglicht (geen direct zonlicht) verkleuren de foto's na +/- 4 à 5 maand en krijgen ze een bruine tint. Bij bestelling van volledige sets krijg je soms 2 of 3 cartridges van een bepaald lot (vb. zwarte uitvoering) aangevuld met cartridges van een ander lot (grijze kleur). dus geen uniforme loten. In vergelijking met de merk-cartridges wordt het blijkbaar moeilijk om huismerken van voldoende kwaliteit te vinden wanneer men foto's voor langere tijd wil bewaren en dat geldt niet alleen voor deze webshop.
123inkt.nl 28-07-2021

Beste Luc, bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Wij bieden levenslange garantie op de cartridges van ons 123inkt huismerk dus als je daar problemen mee ervaart, dan helpen wij je graag verder. Je mag ons een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl met jouw klantnummer of postcode en huisnummer en je printertype. Groetjes, Christianne van 123inkt

Melissa 25-07-2021

Ik heb de airco bij de Vomar gekocht, maar helaas was dit geen optie. Goede winkel en fijne producten.
123inkt.nl 28-07-2021

Bedankt voor je review, Melissa. Wat fijn dat je tevreden over ons bent. Groetjes, Christianne van 123inkt

Nummer13 22-07-2021

Al jaren tevreden klant. Nu een printer bij ze gekocht. Via de link op Kieskeurig vond ik hem wel, niet via hun eigen website. Keurig behandeld en zelfs werd ik gebeld of ik nog een extra toner wilde. En de goedkoopste prijs. Zo kan het dus ook. Fijne webwinkel!
123inkt.nl 23-07-2021

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Stephan 14-07-2021

Bestelling gedaan 4 dagen later nog niks binnen krijg je antwoord dat het aan de vervoerder ligt oké kan weer 4 dagen later dus al 8 nog steeds niks krijg je link dat het dus nog niet bezorgd is hehe snap ik ook wel 4 dagen later pakket gewoon retour gestuurd !!!! Toen eerst weer wachten op het feit dat pakket bij 123 is alles met mekaar al 17 dagen verder vóór 2 patronen … en nu 7 dagen later pas geld op de rekening in totaal 24 dagen moeten wachten op mijn eigen centjes hahahah geen enkele keer sorry wat vervelend alleen maar afschuif systeem …. Wat een klote bedrijf
123inkt.nl 23-07-2021

Beste Stephan, goed dat je dit kenbaar maakt. Onze excuses voor de late reactie en dat de afhandeling van je pakket zo lang duurde. Indien wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij graag van je. Groetjes, Christianne van 123inkt

Willem Frederiks 10-07-2021

Voor de 2de keer het huismerk geprobeerd voor mijn Canon TS 5051 sorry ik heb die rommel nooit meer nodig wederom laat de zwarte cartridges het afweten nou kunnen we een ding doen ik krijg dit vergoed door middel van de originele Canon cartridges of ik ga als klant naar een ander.
123inkt.nl 11-07-2021

Beste Willem, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen je voorstellen dat je niet tevreden bent over de cartridges van ons 123inkt huismerk als deze niet goed werken. Wij helpen je graag verder. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw klantnummer of postcode en huisnummer? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Christianne van 123inkt

Wim 08-07-2021

Voor onze plotter huismerk cartridges besteld, eerder hier al eens problemen mee gehad maar dat zou opgelost zijn en door de klantenservice toen overgehaald om het toch nog eens te proberen. Toen is het inderdaad probleemloos verlopen. Nu weer huismerk besteld en geeft de printer aan dat de cartridge leeg is. Contact gehad met de klantenservice weer de bekende foto's gestuurd. Antwoord " de cartridge zit verkeerd om?? Dit is echter onmogelijk ze passen maar op een manier, de sticker zit er alleen verkeert opgeplakt. Nu wordt er een nieuwe gestuurd, moet de oude weer retour sturen. Het prijsvoordeel verdampt op deze manier wel heel snel. Kost nu al bijna een halve dag aan proberen oplossingen te vinden. Op zich best tevreden over 123 inkt en hun andere webshops echter over het eigen merk begin ik nu toch wel serieus te twijfelen. hopen dat de andere cartridges wel werken als de oude leeg zijn anders staan we iedere keer een dag stil. De tijd die het kost om deze review te schrijven neem ik graag om andere te waarschuwen goed over de beslissing na te denken om over te stappen naar eigen merk inkt.
123inkt.nl 09-07-2021

Beste Wim, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons voorstellen dat je niet tevreden bent over de cartridges van ons 123inkt huismerk als deze niet goed werken. Het is voor u goed om te weten dat wij levenslange garantie bieden op ons huismerk indien dit defect blijkt. Wij kunnen defecte cartridges daarom altijd retour nemen.
Uiteraard bent u vrij om voor het origineel te kiezen, als u dat liever heeft. Heeft u hierover vragen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Canon inkt 06-07-2021

Snel te leveren makkelijk te bestellen en niet duur,goede site van inkt,etc

danny 09-06-2021

ik heb 1x een huismerkgekocht die gaf foutmelding aan ik bel om dit te melden .ik moest foto doorsturen met de foutmelding. heb ik gedaan ze gaven my een paar tips om het op te lossen maar de foutmelding kwam telken terug ik zy ik moet geen huismerk meer hebben . onderstusen kreeg ik een mail ja we hebben een nieuwe op gestuurd. ik heb geen nieuwe gevraagd van het huis merk ik nog maar een bellen tot vandaag heb ik all 5x moeten belen en vandaag kryg ik weer een brief1 ste aanmaning fatuur 18585364 30.95+ 2.50 aanmaningkosten .heb all 5mails gestuurd en raakt niet in orde op 3 juni een mail gekregen u moet nog 15.50 betalen ik betaal deze direckt nu vandaag weer een bief in de bus ik ben het beu !!!!!!

colijn 08-06-2021

snelle levering, correcte afhandeling goede service. doet wat het beloofd heeft.
123inkt.nl 08-06-2021

Bedankt voor je mooie review, Colijn! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en levering! Groetjes, Kim van 123inkt

Marcel 08-06-2021

De printer werd snel geleverd en mooi voor de allerlaagste prijs. Makkelijke installatie.
123inkt.nl 08-06-2021

Wat fijn dat je blij bent met je nieuwe printer, Marcel! Heel veel plezier ervan en we hopen je nog eens terug te zien! Groetjes, Kim van 123inkt

Marianne 03-06-2021

Zojuist nieuwe cartridges ontvangen van jullie huismerk omdat de door ons bestelde defect bleken. Als verrassing een sorry kaartje en een flesje wijn, super dankjewel!!
123inkt.nl 03-06-2021

Beste Marianne, wat fijn dat je zo naar tevredenheid bent geholpen en dat je onze attentie kunt waarderen! Daar doen wij ons best voor. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop. Groetjes, het team van 123inkt

Han 01-06-2021

PAS OP VOOR DUBBELE BETALING BIJ 123INKT Je betaald vooraf anders krijg je niets maar dan na dat geleverd is komt er toch weer een factuur voor het zelfde bedrag. Mensen die niet op letten en alsnog betalen die betalen dus dubbel. Dit is de nieuwe trend bij veel bedrijven wij maken dit nu voor de derde keer mee. En als je dan veld zegt men oh sorry systeem foutje. Dit is Big business.
123inkt.nl 02-06-2021

Beste Han, goed dat je dit opmerkt. Onze facturen worden zowel per e-mail als per post verzonden. Helaas is het voor ons (nog) niet mogelijk om alleen per e-mail een factuur te verzenden en de papieren facturen te laten vervallen. Indien je de factuur die je per e-mail al hebt betaald, dan kun je de factuur per post negeren. Mocht je toch onverhoopt dubbel betaald hebben, dan storten wij het teveel bedrag naar je terug. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan horen wij graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Leo 26-05-2021

Garantie stelt niet veel voor. Had 3 orginele cartridges voor mijn Epson printer besteld en werd 1 uur daarna gebeld door een medewerker van 123inkt. Kon de bestelling beter voor huismerk cartridges omruilen. Uitgelegd dat ik hier een slechte ervaring mee had bij 123inkt omdat de printer bij iedere printopdracht minstens 1 foutmelding gaf. Medewerker zei dat deze problemen bekend waren maar garandeerde dat deze problemen ondertussen opgelost waren. Heb toen toch gekozen voor het huismerk. Na installatie weer dezelfde problemen. Daarnaast duidelijk mindere afdrukkwaliteit. Na telefonisch contact en het mailen (o.a. printscreen van foutmeldingen) zijn de cartridges omgeruild.
123inkt.nl 26-05-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt Leo. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. We kijken graag nog even met je mee. Zou je ons een mail willen sturen met daarin je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, het team van 123inkt

F.Pietersen 20-05-2021

Lang klant geweest bij 123 inkt maar ze hebben in een keer het beleid verandert ik kan geen orginele producten toners meer bestellen(verdienen ze waarschijnlijk te weinig op) .dit deed ik omdat ik met de huismerken heel veel problemen had. en als je een goed betalende klant bent laten ze je in de kou staan iedere keer weer dezelfde reactie het lijkt wel of je met een robot aan het communiceren bent. maar een goede oplossing hebben ze nog nooit van gehoord. inderdaad een klein flesje wijn met sorry dat is het enige wat ze doen .ze zullen wel heeeeeel veel flesjes wijn op voorraad moeten hebben want ik ben niet de eenige.En als je dan ook nog eens niet van die goedkope wijn houd .Dan is het helemaal een zure ervaring.Dus voor mij geen 123 inkt produkten meer.
123inkt.nl 20-05-2021

We hebben je inderdaad een e-mail gestuurd waarin wij het beleid uitleggen. Wij leveren geen artikelen meer uit aan resellers. Wij hebben dit inmiddles meerdere malen aangegeven. We hopen je hiermee je voldoende te hebben geïnformeerd te hebben. Groetjes, het team van 123inkt

P. Spierts 14-05-2021

Fantastische service. Cartridge was defect, krijg gewoon een nieuwe toegestuurd met een sorry kaartje en een klein flesje wijn! Kijk zo ga je met vaste klanten om!

Harold 12-05-2021

Laserprinter gekocht doet het niet. Heeft dus nooit gewerkt. Kan hem niet retour zenden omdat hij defect is. Ik moet maar contact opnemen met de fabrikant. Ik zou als leverancier een nieuwe aanbieden als service. Nu komt het bij over dat je als leverancier wel erg makkelijk van defecte spullen af kan komen.
123inkt.nl 14-05-2021

Beste Harold, wij hebben zojuist op jouw review bij Klachtenkompas gereageerd. Groetjes, het team van 123inkt

XNO 10-05-2021

Na een kleine, niet erg opvallende drukfout, is het team van 123inkt met een erg goede oplossing voor mij gekomen. Erg goede klantenservice!
123inkt.nl 11-05-2021

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we het naar tevredenheid voor je hebben opgelost! Groetjes, het 123inkt team

Geert Blokschouw 05-05-2021

Printer Canon TS 705 gekocht bij 123inkt. Wat een lekker ding! En.... alles klopt zoals 123inkt beloofd. De volgende dag in huis.
123inkt.nl 05-05-2021

Beste Geert, bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je de printer zo snel in huis hebt. Daar doen wij ons best voor! Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Ng 20-04-2021

Na een half jaar mailen, 2 sets niet werkende huismerk cartridges, bijbetalen voor originele hp cartridges, 0 geprinte pagina's + een defecte printer ontvang ik nog steeds bericht dat ik de cartridges zelfs niet volledig terug betaald krijg. Ik vind het ongelooflijk.
123inkt.nl 21-04-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wanneer het probleem niet aan de cartridges ligt maar door een defect in de printer wordt veroorzaakt kunnen wij op de geopende originele cartridges inderdaad geen 100% garantie bieden. Je kunt een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl zodat wij nog eens meekunnen kijken in deze situatie of wij hierin iets voor je kunnen betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Joyce 13-04-2021

Ik heb ik juni '20 een printer (via mijn werk) aangeschaft via 123inkt. Goede levering, goed contact, allemaal prettig. Een van de redenen om voor deze printer te kiezen (BrotherDCP L3550CDW all-in one printer) is dat de eigen merkt toners van 123inkt er in kunnen. Scheelt een hoop geld dacht ik. Maar sinds ik die eigen merk toners gebruik heb ik alleen maar ellende gehad. Ik word keer op keer keurig geholpen door de helpdesk, en de toners worden probleemloos omgeruild. Maar mijn vraag waarom ik zoveel problemen heb met de eigenmerk toners wordt niet beantwoord. Een miniflesje wijn is menigmaal naar mij toegestuurd als excuus. Aardig natuurlijk , maar ik hoop dat ze voor hun producten staan, ook voor het eigen merk. Maar dat lijkt niet zo te zijn!
Ik heb nu gevraagd of er iets aan de hand is met de printer of met de eigen merk toners. Deze vraag wordt niet beantwoord. Ik mag de toners retourneren en omruilen voor de Brothers, en dan de meerprijs betalen. Ik vind het schandalig! Ik dacht dat ze zo trots waren op hun huismerk, want dit zegt 123inkt op hun eigen website: "Het huismerk van 123inkt komt als meest aanbevolen naar voren. De huismerkcartridges van 123inkt.nl bieden de beste prijs-kwaliteitverhouding en doen niet onder voor originelen." dat doen ze dus wel!
123inkt.nl 15-04-2021

Beste Joyce, goed dat je dit kenbaar maakt. Het is mogelijk dat de toners van ons 123inkt huismerk een productiefout hebben waardoor deze niet goed werken in jouw printer. Wij bieden je daarom aan om het origineel te gebruiken, zodat wij kunnen nagaan of de problemen in de toners zit of in de printer. Wij verwachten dat de originele toners wel naar behoren zullen werken. Groetjes, het team van 123inkt

tonerop 21-04-2021

DEze reactie heb ik op trustpilot geplaatst.

Ik heb 2maal een toner voor mijn RICOH laserprinter gekocht, van het huismerk .
Ze garanderen 1400 afdrukken, maar na ca 360 houdt de printer ermee op, en geeft zowel op de printer als op de statusmonitor aan dat de inkt op is.
Ik twijfelde of de chip die op de toner zit, de oorzaak kon zijn.
En jawel, na nieuwe bij aliexpress gekocht, en erin geprutst, werkte alles weer , en kon ik tot 1100 afdrukken maken.
Deze kwaal had ik bij beide toners.
Nadat ik het probleem gemeld had, kreeg ik een suf antwoord, zo van je moet hem schudden dan doet ie het vast weer.
Maar ik ben daarmee bekend, en dat gold niet voor dit probleem.
Ik heb het idee dat ik niet serieus genomen word,
En ik vermoed dat de chip niet samenwerkt met deze printer (ziet dat het geen orginele is) of dat de fa 123inkt de afstelling op de chip gemaakt heeft op ca 400
Dat laatste ga ik niet van uit.
Ik kreeg een voorstel om 10% korting te krijgen op de volgende bestelling van deze toner.
Dit geeft bij mij het gevoel dat ze met het probleem bekend zijn, maar het onder de pet willen houden.
Of de technische kennis is laag

bill 11-04-2021

keurig netjes en snel zijn de artikelen die ik besteld heb verzonden. ik bestel al enkele jaren hier mijn benodigdheden naar volle tevredenheid
123inkt.nl 12-04-2021

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Bill! Leuk om te lezen dat wij je al enkele jaren naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Rian van der Ven 09-04-2021

Een laserprinter besteld op advies van 123 inkt! Keurig en eerlijk advies en snelle levering. Na levering een instellingsprobleem en dit voorgelegd. Printer opgestuurd ( kosteloos)en binnen een week terug. Opgelost, plus een setje toner cartridges van het huismerk erbij en een flesje wijn , een leuk gebaar ! Bij opnieuw installeren geen verbinding, wederom met hulp van klantenservice opgelost . Top service en zeker een aanrader!!
Kevin22 05-12-2021

Oh! Maar na de reacties die beneden alle peil zijn, kan ik u met het hand op het hart zeggen dat ik geen bestellingen meer plaats bij jullie en dat ik dit ook zo verder vertel

123inkt.nl 12-04-2021

Wat fijn om te lezen dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Rian. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Herman 31-03-2021

alles was perfect ,was eerst wel afwachtend of de eigen inkt wel zou werken . prima.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Herman! Groetjes, het team van 123inkt

Jan 24-03-2021

Multipack voor de hp besteld. Geinstaleerd en printer doet niks meer. Gebeld naar 123 inkt. Zegt die mevrouw. Ja klopt. Hp doet moeilijk. Zoek maar op welke software er op uw printer zit. Moeilijk gedoe. Ik ben geen computer deskundige. 123 inkt vermeld ook niet bij de bestelling dat er problemen kunnen optreden. Software uitzoeken lukt mij niet. Eindstand ongeveer 30€ lichter en nog geen inkt. Voor mij geen 123inkt meer. Slechte service
123inkt.nl 24-03-2021

Goed dat je dit aangeeft, Jan. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij inderdaad de firmware versie van je printer nodig. We kunnen ons voorstellen dat je deze niet kunt vinden. Gelukkig hebben wij hier een aantal stappen voor om het gemakkelijker te maken.
Daarnaast bieden wij 100% garantie op ons 123inkt huismerk dus wij helpen je hier graag bij! Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken wij graag met je mee. Groetjes, het team van 123inkt